|
Post by djanny on Aug 31, 2007 19:14:36 GMT 2
[glow=black,2,300] freinds[/glow] eh?{keer tegengekomen in een gang} kan ik je aantekeningen overschrijven?^^{kennis-zelfde afdeling} hoi.{kennis-andere afdeling} hoe gaat het?{vriend} [glow=red,2,300] enemies[/glow] zei je iets?{negeert} ga weg,softie.{vijand-zelfde afdeling} WTH doe je hier..?{vijand-andere afdeling} [glow=pink,2,300] love[/glow] eh....hoi...{zij op hem} eto...*wordt rood*{hij op haar} hoe gaat het..?(2 seconden geleden nog in de les gezien,zoveelste keer dat het gevraagd is){koppel} [glow=blue,2,300] invullen[/glow] naam: afdeling: leeftijd: relatie: geschiedenis: [glow=brown,2,300] ze List[/glow] Naam: Kana mizu Afdeling: Ravenklauw Leeftijd: 16 Relatie: hoe gaat het?{vriend} Geschiedenis: Ik heb hem werkelijk ontmoet ik een van de lessen,welke weet ik niet meer precies..maar ik snapte iets niet en hij was volgens mij de enige die het wel snapte. Vaak komen we elkaar tegen in de gangen en zo zijn we betere vrienden geworden. Naam: Shinami Ziyeni Afdeling: Huffelpuf Leeftijd: 16 Relatie: eh?{keer tegengekomen in een gang} Geschiedenis: Ik ken hem niet echt goed,we zijn mekaar een aantal keren tegengekomen in de gangen en ook in lessen. Ik weet alleen zijn naam zeg maar,wat hij weet over mij is dus ook weer een raadsel. Misschien dat we later betere vrienden kunnen worden.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Sept 1, 2007 11:53:36 GMT 2
Naam: Kana mizu Afdeling: Ravenklauw Leeftijd: 16 Relatie: hoe gaat het?{vriend} Geschiedenis: Ik heb hem werkelijk ontmoet ik een van de lessen,welke weet ik niet meer precies..maar ik snapte iets niet en hij was volgens mij de enige die het wel snapte. Vaak komen we elkaar tegen in de gangen en zo zijn we betere vrienden geworden.
Naam: Shinami Ziyeni Afdeling: Huffelpuf Leeftijd: 16 Relatie: eh?{keer tegengekomen in een gang} Geschiedenis: Ik ken hem niet echt goed,we zijn mekaar een aantal keren tegengekomen in de gangen en ook in lessen. Ik weet alleen zijn naam zeg maar,wat hij weet over mij is dus ook weer een raadsel. Misschien dat we later betere vrienden kunnen worden.
|
|