|
Post by admin. on May 2, 2007 17:11:21 GMT 2
Veel gestelde vragen: Wat is een plot? Een plot is een plek waar je de vrienden/vijanden/liefdes van je char bij elkaar houdt. OOk maak je hier nieuwe.
Hoe maak je het? Je verzint bij elke soort van relatie een soort van 'zin'. Bijvoorbeeld: [Hij op haar] Ik zag Cupido vliegen... Zoiets dus. Dit doe je bij elke, en zet dit in 3 categoriën: Liefdes, vijanden & vrienden.
Hoe zet je een plot bij anderen? Onderaan elk plot, hoort een leeg lijstje te staan. iets als: Naam: PB: Afdeling: :relatie: geschiedenis: bij Naam zet je de naam van je char, bij de rest ook. PAS OP BIJ RELATIE/GESCHIEDENIS! De relatie? Daar zet je neer welke relatie (dus één van die zinnen) je char heeft met hem/haar. Bij geschiednis zet je hoe dit is ontstaan en wat je char van hem/haar vindt.
Iemannd heeft bij mij gespots, wat nu? Kijken of je het goed vind, het stuk kopieren en naar smaak in je plot plakken. Plaats ook bij hem/haar iets wat over ongeveer hetzelfde gaat ^^
Kan ik erop spammenn?? NEE! De berichten die je hier post, tellen niet mee! Als je gaat spammen krijg je een waarschuwing, en bij 3 word je voor een week verbannen...
|
|