|
Post by doubletrouble on Jun 9, 2007 11:35:53 GMT 2
Vrienden
[een keer gezien]Ben jij er niet eentje van Oosters? [kennis] Hannah? Oja...daar heb ik ooit mee gepraat. [ooit vrienden, uit elkaar gegroeit] Ja, Hannah ken ik wel. Maar ik heb de laatste tijd niks meer van haar gehoord [vriend] Waneer mag je weer eens naar een feest? [goede vriend] Mag ik met je mee naar de party? [beste vriend] Mag ik even het nieuwste van het nieuwste van je lenen?
Vijanden [irritatie] Ga weg, nu! [jaloers] Wat heb jij wat ik niet heb? [ooit vrienden nu vijanden] Ongelooflijk dat we ooit vrienden waren [vijanden] Die spreuken zijn voor jou [aardsvijand] Als je je omdraait... PATS BOEM WEG!
Liefdes [flirt] Wou, Hannah! [onbeantwoorde liefde] Waarom kijkt ze nou niet naar me? [hij op HAAR] Hannah mag ik ook eens naar een feest met jou? [zij op HEM] Alléen jij mag dit keer mee [relatie] Nooit meer apart [ex, vrienden] blijven we vrienden?? [ex, vijanden] Ik voeg je toe aan The Hall of Shame [ex, mischien] Ehh,,
[lijstje:] Naam: PB: Afdeling: Relatie: Achtergrond:
|
|
|
Post by Krista - on Jun 9, 2007 12:50:15 GMT 2
Naam: Elin Yorick PB: Paris Hilton Afdeling: Zwadderich Relatie: [beste vriend] Mag ik even het nieuwste van het nieuwste van je lenen?
Achtergrond: Hannah is gewoon een schát, du-uh.. Ze heeft stijl, gevoel voor mode in tegenstelling tot enkele idioten van ons jaar. We hebben dezelfde interesses enzo, dus, Han, schat, ik zie je morgen wel.
Naam: Thomas Fleedger PB: Jake Gyllenhaal Afdeling: Zwadderich Relatie: [ex, mischien] Ehh,,
Achtergrond: Ja, met Hannah heb ik ook een tijdje gehad ja.. Niet erg lang, geloof ik, want toen kwam Ryanne, maar toch. In ieder geval, ik weet niet wat er nu tussen ons is, want ik ben een beetje afwezig de laatste tijd. Ik zie wel.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 9, 2007 13:27:50 GMT 2
Naam: Chloë Sneep PB: Amy Lee Afdeling: Zwadderich Relatie: [irritatie] Ga weg, nu! Achtergrond: Hannah...? Pfff. Wat een irritant tutje, zeg. We zitten dan wel in dezelfde afdeling, maar verschillen toch zodanig dat ik nooit echt goede vriendinnen met haar zou kunnen worden. En dat hoeft van mij ook abslouut niet. Nee hoor, ze is echt mijn type niet.
Naam: Charlotte Arkwright PB: Kirsten Dunst Afdeling: Griffoendor Relatie: [ooit vrienden, uit elkaar gegroeit] Ja, Hannah ken ik wel. Maar ik heb de laatste tijd niks meer van haar gehoord [irritatie] Ga weg, nu! Achtergrond: Ik ken Hannah eigenlijk al langer dan sinds ik op Zweinstein zit. Haar vader is rijk, mijn vader is rijk, en zij kenden elkaar. Als kinderen waren we wel vaak bij elkaar, maar we zijn steeds verder uit elkaar gegroeid. We pasteb gewoon niet bij elkaar, en na een tijdje zagen we elkaar niet meer. Ik had niet verwacht haar terug te zien op Zweinstein, maar toch was het zo. Ik denk niet dat we ooit weer vriendinnen zullen worden. Zij zit in Zwadderich, en ik heb meestal sowieso al een hekel aan Zwadderaars. Nu zijn figuren zoals Hannah, Elin en dergelijke nog iets minder erg dan Ryanne en Chloë, ze blijven Zwadderaars. Bovendien heb ik vriendinnen met dreuzelouders die zij pest.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 9, 2007 14:50:59 GMT 2
Naam: Mizuki Takara PB: Onbekend, toestemming Afdeling: Huffelpuf Relatie: [goede vriend] Mag ik met je mee naar de party? Achtergrond: Ha! Aardige meid vindt ik hoor, ookal zit ik in Huffelpuf en zij in Zwadderich. We kunnen het wel met elkaar vinden. Soms hebben we een meningsverschil of helpen we elkaar om een andere leerling te pesten. Mischien hoorde ik ook thuis in zwadderich? Mischien, maar ik heb zo ook mijn andere kanten ^^
|
|
|
Post by anneloes on Jun 10, 2007 17:38:46 GMT 2
Naam: Alette Callemijn PB: Kelly Clarkson Afdeling: Huffelpuf Relatie: [een keer gezien]Ben jij er niet eentje van Oosters? Achtergrond: Nou, ik ken Hannah niet zo goed. Ze lijkt me niet echt het type voor mij maar ze lijt me ook niet echt onvriendelijk. Of wel? Ik ken haar dus nog niet zo goed en ik weet dus ook niet zo goed wat ik over haar moet zeggen.
Naam: May Callemijn PB: Anne Hathaway Afdeling: Griffoendor Relatie: [vijanden] Die spreuken zijn voor jou Achtergrond: Hannah, wat heb ik toch een hekel aan die meid. Altijd zit ze me uit te dagen. Verder heb ik nog nooit met haar gesproken wat ik kan niet eens een normaal gesprek met haar hebben zonder dat ze me betoverd. Echt niet normaal!
|
|