|
Post by ruka on May 2, 2007 17:26:07 GMT 2
hoi hoi!|kennis| hey gek!|vriend| Dom ben je ook he?|goede vriend| Kom we gaan zwemmen|beste vriend|
jij hier?|irritant| moet ik bang worden?|vijand| ik zou maar weg gaan als ik jou was|aartsvijand|
Ik wist niet dat jij hier ook was|flirt| leuk? leuker? ze is gewoon lekker|hij op haar| ja ik ken hem wel, hij is...., jaa hij is wel stoer |zij op hem| Jaa die!, je zou kunnen zeggen dat ik die beter kan als iemand anders|ex|
Naam: Leeftijd: PB: Relatie: Boodschap:
|
|
|
Post by greenlightning on May 2, 2007 23:19:04 GMT 2
Naam: Terry Black Leeftijd: 17 PB: Christina Aguilera (met zwart haar!) Relatie: Dom ben je ook he?|goede vriend| Boodschap: Ik vind hem echt een schatje, echt waar. En, ik meot toegeven, dat hij de liefste glimlach heeft die ik ooit heb gezien. Ik heb nog nooit iemand leren kennne bij wie ik me zo op mijn gemak voedle als bij hem. In mijn ogen ben ik met hem nu al beter bevriend dan met veel van mijn andere vrienden. Hij heeft iets heeel erg mysterieus over zich. Hij verbergt iets. Ik hoop dat hij me op een dag genoeg vertrouwt om me zijn geheim te vertellen.
|
|
|
Post by Lisa .. on May 9, 2007 18:16:09 GMT 2
Naam: Lili Revim Leeftijd: 15 PB: Ashlee Simpson Relatie: hey gek!|vriend| Boodschap: Iets zorgt ervoor dat ik me erg op me gemak voel bij Hunter. Het is gewoon een vriendelijke jongen, die je helpt als je dat nodig hebt of met je lacht. Misschien zit er meer in dan gewoon een vriend, maarja dat zien we wel.
|
|
|
Post by Madjic on May 15, 2007 22:48:52 GMT 2
Naam: Carmen Rose Loir Leeftijd: 17 PB: Anna Paquin (Rogue) Relatie: Dom ben je ook he?|goede vriend| Boodschap: Cole gast, tenminste iemand die me niet op mijn zenuwen werkt. Wat al veel zegt bij mij, maar ja. Ik vraag me wel af wat er eigenlijk achter hem schuilt.
|
|
|
Post by Madjic on Jun 7, 2007 19:16:07 GMT 2
Naam: Roc Key Leeftijd: 18 PB: Anakin Skywalker Relatie: Dom ben je ook he?|goede vriend| Boodschap: Hunter is een vreemde, maar cole gast. De eerste keer dat ik hem ontmoette was net na ik Carmen had ontmoet. Stiekem heb ik een tijdje gehoopt dat die twee iets zouden krijgen *Grijnst*.
|
|