|
Sascha
May 20, 2007 15:36:27 GMT 2
Post by yara on May 20, 2007 15:36:27 GMT 2
VRIENDEN
[kennis] Heb ik jou gister niet gezien? [vriend] Hey sas waar was je gister? [goede vriend] Heb je nog nieuwe kleren gekocht? [beste vriend] Hey ga je vanmiddag mee logeren bij mij?
VIJANDEN [irriterend] hou nou eens een keer op! [pestkop] Hey doe eens ff normaal! [vijand] Hey wat heb jij een lelijke kop zeg! [aartsvijand] als ik je mag vervloeken..........
LIEFDES [flirt] Wat heb jij een lekker kontje zeg! [hij op haar] Ik op jou jij op mij? [zij op hem] Ik voel iets in mijn maag! vlinderss??? [relatie] wanneer sprekken we af en waar? [ex] Hey heb je haar weer!!
Naam: PB: Relatie: Geschiedenis:
Vrienden, vijanden & liefdes Naam: Alette Callemijn PB: Kelly Clarkson Relatie:[kennis] Heb ik jou gister niet gezien? Geschiedenis: Sascha? oooh, die? Die heb ik wel eens zien lopen in de gang maar verder niet echt... Misschien kunnen we ooit een keer met elkaar praten ofzow??
|
|
|
Sascha
May 20, 2007 15:42:28 GMT 2
Post by anneloes on May 20, 2007 15:42:28 GMT 2
Naam: Alette Callemijn PB: Kelly Clarkson Relatie:[kennis] Heb ik jou gister niet gezien? Geschiedenis: Sascha? oooh, die? Die heb ik wel eens zien lopen in de gang maar verder niet echt... Misschien kunnen we ooit een keer met elkaar praten ofzow??
|
|
|
Sascha
May 20, 2007 15:58:03 GMT 2
Post by birgit on May 20, 2007 15:58:03 GMT 2
Naam: Tess Karon PB: hilary Duff Relatie:[goede vriend] Heb je nog nieuwe kleren gekocht? Geschiedenis: Sascha oooh die... Die heb ik al een keer gezien... Ik heb haar dan ook gesproken... We zijn hele goede vrienden geworden. Ik vind het zo maar ik weet niet wat zij ervan vindt...
Naam: Joyce Karon PB: Fran Drescher Relatie: [goede vriend] Heb je nog nieuwe kleren gekocht? Geschiedenis: Sascha die ken ik heel goed. We zijn echt hele goeie vriendinnen... Ik weet niet wat zij ervan vindt maar ik vind het wel erg kloos tussen ons...
Naam: Stan Rensen PB: Daniel RadCliffe Relatie: [zij op hem] Ik voel iets in mijn maag! vlinderss??? Geschiedenis: Wie...? Sascha...? Oooh... die... Die ben ik een paar keer tegengekomen. Volgens mij vindt zij mij wel leuk. Ik haar totaal niet. Ik vind iemand anders wel leuk.
|
|
|
Sascha
May 20, 2007 20:35:52 GMT 2
Post by yara on May 20, 2007 20:35:52 GMT 2
( ik weet niet wat ik er nu neer moet zetten )
|
|
|
Sascha
May 24, 2007 15:53:54 GMT 2
Post by birgit on May 24, 2007 15:53:54 GMT 2
(Zou ik wel een keer uitleggen bij papa oke???)
|
|
|
Sascha
May 26, 2007 13:22:39 GMT 2
Post by melien on May 26, 2007 13:22:39 GMT 2
Naam:Elvira PB:Gia Farrell Relatie:[goede vriend] Heb je nog nieuwe kleren gekocht? Geschiedenis: Ooh, je bedoelt Sascha?? Die is vet aardig. Ik kan best wel goed met haar opschieten. Ze is echt aardig. Vooral als je haar eenmaal kent.
|
|