Post by bies on May 23, 2007 15:44:48 GMT 2
Eline
Always looking for boys
Friends, they are not real
Come on, girl, finish!
VRIENDEN
»Ben jij niet Eline?« Kennis
»Wat staat die rok je leuk!« Vriend
»Echt?! Dat is cool!« Meeloper
»Ja vast, echt waar, gekkie« Beste vriend
VIJANDEN
»Wat is Eline nou voor'n naam?« Irritatie
»Jij wel, waarom ik iet?« Jaloers
»Ik dacht het niet« Vijand
LIEFDES
»Prinsesje?« Flirt
»Niemand ziet dit toch?« hij op haar
»Je bent de.... 568e« Zij op hem
»Koekkoek!« Relatie
»Vergeten tijden« Ex
Lijstje:
[Zet hier plaatje neer]
Naam:
PB:
relatie:
Achtergrond:
Naam:Mariël Elfglow
PB: Shakira
relatie: »Wat is Eline nou voor'n naam?« Irritatie
Achtergrond: Zoals gewoonlijk, Een vervelende arrogante Zwadderaar. Lekker Negeren, Irriteren of gepest worden. Dat is mijn relatie met Eline...
Naam: Rachanna Breack
PB: Nicole (PCD)
relatie: »Wat staat die rok je leuk!« Vriend
Achtergrond: Eline.. Ja.. Een Echte Mede Zwadderaar. Arrogant, Perfect! Je kan met haar lachen, en ze kan zo heerlijk andere mensen pesten. Ja, ze is een vriendin van mij, Al moet je haar af en toe in toom houden, ze is niet altijd de mooiste . Trouwens, Shirtje staat je leuk!
Naam: Steve Skyle
PB: Jesse Mccartney
relatie: »Ben jij niet Eline?« Kennis
Achtergrond: Ooit eens gezien, Volgens mij. Aardig arrogant, Maar dat hindert me niet. Ik heb geen hekel aan haar, maar ze is ook niet echt een vriend.. Gewoon, een kennis.
Naam: Tristan Elfglow
PB: Justin Timberlake
relatie: »Prinsesje?« Flirt
Achtergrond: Ze is mooi. Kom, op zeg, je kúnt er niet om heen! Ze is gewoon perfect! Kwa uiterlijk dan. Van binnen is het volgens mij een arrogante kwal. Dus blijft het maar blij flirten, toch prinsesje?
Naam: Elin Yorick
PB: Paris Hilton
relatie: »Ja vast, echt waar, gekkie« Beste vriend
Achtergrond: Ik en Eline zijn echt voor elkaar bestemd, om vriendinnen te zijn. Zelfs onze naam lijkt op elkaar(!). En ik kan me ook goed met haar eh.. Identificeren. Rijk, knap. Het was gewoon voorbestemd dat we beste vriendinnen zouden worden . Eline, schat, HVJ
Naam: Terry Black
PB: Christina Aguilera (met zwart haar)
relatie: »Wat is Eline nou voor'n naam?« Irritatie
Achtergrond: Wat een stom wijf. Sorry, maar hoe ze doet. Miss Perfect. Nou echt niet. Zelfs ik denk dat ik mooier ben dan zij. Ze heeft geen schoonheid van zichzelf. Het is allemaal nep. Shirie had gelijk. Zomaar noemt ze me een modderbloedje! Ach ze zal wel neit beter weten. Laten we nou maar hopen dat ze me met rust laat, ik hoef haar niet meer te zien.
Naam: Shirie Ashinta
PB: Jennifer Lopez
relatie: »Ik dacht het niet« Vijand
Achtergrond: Dood, alsjeblieft! Verdwijn van deze wereld! Echt, als ik dacht dat eht zin had zou ik je vermoorden. Maar waarom zou ik? Dat kan ik maar een keer doen. Ik sla je leiver een keer zo hard dat je respect voor me krijgt. Dat zal je! Reken maar! Ik ben veel beter dan jij!
Naam: Draconic Malfoy
PB: Nick Carter
relatie: »Ben jij niet Eline?« Kennis
Achtergrond: Ehm... ze zit toch ook bij Zwaderich geloof ik? Ze is me te arrogant om bevriend mee te zijn, maar verder heb ik niks tegen haar. Ze zal wel okeej zijn. Ze meot alleen geen ruzie met me zoeken. Dat verliest ze. Mischien dat we vrienden worden als ze wat doet aan die attitude.... Of daar in elk geval wat aan doet als ze bij mij is.