|
Post by lizzy on May 3, 2007 12:19:26 GMT 2
Vrienden..'Hallo'. [Vaag bekende] 'Heei! Hoe gaat het met je?' [Bekende] 'Kom op, dan gaan we iets leuks doen!' [Vriend] 'Voor altijd samen, toch?' [Matties voor altijd] Vijanden..'Ben stil!' [Vervelende persoon] 'Rot op! En laat me met rust!' [Rottige persoon] 'Het liefst zou ik je slaan...' [Vijand] 'Het enige dat ik jou toewens is de dood!' [Ik HAAT je!] Liefdes..'Wat een schatje!' [Flirty] 'Je bent zó mooi..' [Hij op haar] 'Stiekem houd ik van jou..' [Zij op hem] 'Jou laat ik nóóit meer gaan!' [Relatie] 'Vrienden blijven?' [Ex] ~~~~~~~~~~~~~~~~ Naam: PB: Relatie: Geschiedenis: ~~~~~~~~~~~~~~~~ Naam: Hermelien Griffel PB: Emma Watson Relatie:'Hallo'. [Vaag bekende] Geschiedenis: Joel? Ik heb hem wel eens in de les gezien, geloof ik. Ik weet aleen dat hij me stoorde en ik kwaad werd, maar verder niet veel, eigenlijk. Ik zie hem af en toe wel eens met Ron, maar daar blijft het eigenlijk bij. Naam: Ron wemel PB: Rupert Grint Relatie: 'Kom op, dan gaan we iets leuks doen!' [Vriend] Geschiedenis: Ik heb Joel ontmoet tijdens de les; daar zijn we aan de praat geraakt en sindsdien zijn we eigenlijk vrienden. Ik weet het niet precies meer, eigenlijk!
|
|
|
Post by admin. on May 15, 2007 19:08:18 GMT 2
Dat krijg je als je niet actief bent; niemand leert je kennen Naam: Hermelien Griffel PB: Emma Watson Relatie:'Hallo'. [Vaag bekende] Geschiedenis: Joel? Ik heb hem wel eens in de les gezien, geloof ik. Ik weet aleen dat hij me stoorde en ik kwaad werd, maar verder niet veel, eigenlijk. Ik zie hem af en toe wel eens met Ron, maar daar blijft het eigenlijk bij.\ Naam: ROn wemel PB: Rupert Grint Relatie: 'Kom op, dan gaan we iets leuks doen!' [Vriend] Geschiedenis: Ik heb Joel ontmoet tijdens de les; daar zijn we aan de praat geraakt en sindsdien zijn we eigenlijk vrienden. Ik weet het niet precies meer, eigenlijk!
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 16, 2007 16:47:21 GMT 2
Naam: Tifa Lockheart PB: Onbekend Relatie: 'Heei! Hoe gaat het met je?' [Bekende] Geschiedenis: Heb hem een paar keer gezien in de leerlingenkamer, volgens mij was hij merendeels afwezig dan echt er met zijn gedachten bij. Mischien moeten we eens een keer een beter praatje maken dan alleen Hoi en Doei
Naam: Bill Kaulitz PB: Bill Kaulitz Relatie: 'Heei! Hoe gaat het met je?' [Bekende][kennis] Geschiedenis: We volgen lessen samen, heb hem niet echt vaak gesproken. Enne, jep! toverdranken.
|
|