|
Post by robin on Nov 27, 2007 18:46:04 GMT 2
Naam: Litha Astrid Morse Leeftijd: 16 Afdeling: Zwadderich Pb: Erika Toda Relatie: - Fine, you again. {Irritatie} - Get lost. {Vijand} soms, ligt eraan.
Geschiedenis: Ik weet het echt even niet meer wat er allemaal tussen ons speelde. We hadden samen toverdranken wat we nog steeds hebben. Maar nadat ik onze ketel had omgegooid, liep alles mis. Goed, ruzie? zo kun je het wel zien ja.
Toekomst: geen flauw idee, waarschijnlijk niks goed
Extra: Litha says: ''eigenlijk wel jammer dat het zo gelopen was, maar het is niet anders zo. I really liked her clothes'' >_>
|
|
|
Post by Lisa .. on Nov 27, 2007 23:27:07 GMT 2
All Added =) Al is het wat laat ^^"
|
|
|
Post by Ridje on Aug 5, 2008 12:42:08 GMT 2
Naam: Sasha Sergeevna Keroskov Leeftijd: 16 Afdeling: Griffoendor Pb: Anna Kournikova Relatie: x. Waar is je muziek? {Vriend} Geschiedenis: Evy en ik hebben elkaar ontmoet toen ik aan het hardlopen was op een zaterdag morgen. We hebben samen het rondje af gerend en zo raakte we ook aan de praat, we doen nu steeds vaker iets samen aan sport en dat bevalt me wel. Het is altijd gezellig. Extra: Ze is aardig en sportief dus dat zit wel goed, volgens mij wou ze graag dat ik haar leer tennisen, dat is geen probleem ze hoeft het maar te vragen en ik leer het haar.
|
|