Post by Lisa .. on Aug 12, 2007 17:56:34 GMT 2
..x.. ..x..
Evy Lilly Pearl
Sportive on her way
Loves music
Being an invidu
Shine in her own world
Evy Lilly Pearl
Sportive on her way
Loves music
Being an invidu
Shine in her own world
Friends
x. Evy? {Ooit gezien}
x. Gepraat. Leuk. {Ooit gesproken}
x. Okee Pearl, wat gaan we doen? {Bekende}
x. Waar is je muziek? {Vriend}
x. Ben je je skateboard weer kwijt? {Goede Vrienden}
x. Trust you in everything. {Beste vrienden}
Enemies
o. Fine, you again. {Irritatie}
o. Why? {Jaloers}
o. Is there something? {Negeer}
o. Have we ever a friendship? {Vroeger vrienden, nu ruzie/vijanden}
o. Get lost. {Vijand}
o. Watch out, my wand is special {Aardsvijanden}
Love
i. Nice looks {Flirt}
i. Dare I? {Verliefd, bang, durft niet}
i. This is the best feeling {Hij op haar}
i. I want to be your girlfriend {Zij op hem}
i. With you on my side {Stel}
i. The pieces of my heart are missing you {Ex,spijt}
i. It's over {Ex, vrienden}
i. Out of my way {Ex,vijanden}
Naam: Meera Qurain
Leeftijd: 17
Afdeling: Zwadderich
Pb: Sharon den Adel
Relatie: o. Get lost. {Vijand}
Geschiedenis: In een van de eerste dagen hier op school hadden we al mot. Onder Toverdranken ging ze tegen Sneep in die mij wel punten gaf en haar niet ondanks 'we hetzelfde zouden hebben.' Liep op een ruzie uit, maakt me echt geen moer uit wat ze van me vind.
Extra: Welke Zwadderaar heeft nou geen ruzie met haar, ik ben zeker geen uitzondering.
Naam: Vic Yinten
Leeftijd: 16
Afdeling: Ravenklauw
Pb: Edward Speleers
Relatie: x. Okee Pearl, wat gaan we doen? {Bekende}
Geschiedenis: Een beetje cliché, school. Samen hebben we wat lessen en ik vind der wel aardig. Vrienden zijn we denk ik niet maar ik vind het zo ook wel goed.
Extra: x
Naam: Macy Carnoi
Afdeling: Huffelpuff
Pb: Katie Leung
Relatie: x. Gepraat. Leuk. {Ooit gesproken}
Geschiedenis: Ooit met haar samengewerkt onder, tja wat was het ook al weer. Beetje gepraat maar verder ken ik haar niet.
Extra: x
Naam: Sin Carnoi
Pb: Valerio Zeno
Relatie: x. Evy? {Ooit gezien}
Geschiedenis: Is zij diegene die vaak met der skateboard door de hal gaat?
Extra: Eigenlijk weet ik niet eens wie ze is
Naam: Luke Troyen
Afdeling: Huffelpuf
Pb: Levi van Kempen
Relatie: x. Ben je je skateboard weer kwijt? {Goede Vrienden}
Geschiedenis: Mijn moeder is goed bevriend met haar tante ofzo en viavia hebben we elkaar zo ontmoet, dacht ik. Dit was volgens mij al voordat we naar Hogwarts gingen. We waren toen al bevriend. Toen we erachter kwamen dat we naar dezelfde school gingen is onze vriendschap alleen maar beter geworden.
Extra: Evy is gewoon een meid waar ik mee kan lachen, een goede vriendin waar ik blij mee ben.
[b]Naam:[/b]
[b]Leeftijd:[/b]
[b]Afdeling:[/b]
[b]Pb:[/b]
[b]Relatie:[/b]
[b]Geschiedenis:[/b]
[b]Extra:[/b]
List:
Naam: Kana Mizu
Pb: Kana
Relatie: x. Trust you in everything. {Beste vrienden}
Geschiedenis: We kwamen elkaar voor het eerst tegen ergens op de trappen geloof ik. Haar stijl vondt ik stoer en vindt natuurlijk dat nog steeds en zij vondt mijn roze haarkleur cool. We vonden dat we beiden een goede stijl hadden en waren meteen dikke vriendinnen. Overal waar we mekaar maar ook tegenkomen we zwaaien of praten,ligt eraan hoeveel tijd we hebben. Met haar kan je gewoon plezier maken
Extra: Hm.. ze is cool en aardig,misschien dat ze me ooit kan leren skateboarden?
Naam: Jeroen Myles
Leeftijd: 16 (denk ik)
Afdeling: Griffoendor
Pb: Enrique Iglesias
Relatie: x. Okee Pearl, wat gaan we doen? {Bekende}
Geschiedenis: Evy heb ik in de hal ontmoet. We waren aan het skaten. HEt was echt gezellig, en ze is erg goed in skaten. Voor een meisje dan hea
Extra:
Naam: Charlotte Arkwright
Leeftijd: 15
Pb: Kirsten Dunst
Relatie: x. Gepraat. Leuk. {Ooit gesproken}
Geschiedenis: Ehm, ja, ik was een keer in de hal toen ze daar met haar skateboard stond te praten met een andere jongen. We maakten kennis en hebben - heel kort - gepraat.
Extra: //
Naam: Kayleigh Tyson
Pb: Fergie
Relatie:
o. Fine, you again. {Irritatie}
o. Is there something? {Negeer}
o. Get lost. {Vijand}
Geschiedenis:
Tja, het was met toverdranken. Mijn terrein. Sneep was weg en binnen de kortste keren kregen we ruzie. En ze ziet er ook walgelijk uit, die kleren. Dusss, maargoed. Als ik haar zie, negeer ik haar en zegt ze wat. Mijn toverstok is altijd geladen. Ik kan haar niet uitstaan, met haar skateboard en ahar gedoe. Ik hoop die skatboard echt te kunnen verbouwen. ui elkaar te kunnen laten spatten. Ik hoop dat ze zo hard valt, dat ze een week op de ziekenzaal ligt. Ik haat haar, misschien is het wel beter als zij mij niet tegenkomt want anders heeft ze ene probleem.
Extra:
Haar skateboar dis dood, als ik haar ooit weer tegenkom. En zij trouwens ook.
Naam: David Crane
Pb: Elijah Wood
Relatie: x. Waar is je muziek? {Vriend}
Geschiedenis: Volgens mij hadden we samen strafwerk - wanneer, ik heb geen idee. Waarom weet ik ook niet meer. Maar het was op zich best wel melig, en sindsdien zijn we wel bevriend.
Extra: Ik vind haar echt een leuke en aardige meid! Misschien kunnen we iets betere vrienden worden. Ik zou het in ieder geval wel willen.
Naam: Joey Stone
Leeftijd: 18
Pb: Cahd Michael Murray
Relatie: i. Nice looks {Flirt}
Geschiedenis: Hoezo knap? Hart bonst een paar keer sneller, maar ik denk neit dat ik relatie met haar wil. Ze wilde mee naar hte concert en dat is prima. Ik mag haar wel. Ze heeft een sterke persoonlijkheid. Misschien worden we wel even goede vrienden als Shirie en ik. Gewoon vrienden. Niks meer.
Extra: Friends I hope?
Naam: Litha Astrid Morse
Pb: Erika Toda
Relatie:
- Fine, you again. {Irritatie}
- Get lost. {Vijand} soms, ligt eraan.
Geschiedenis:
Ik weet het echt even niet meer wat er allemaal tussen ons speelde. We hadden samen toverdranken wat we nog steeds hebben. Maar nadat ik onze ketel had omgegooid, liep alles mis. Goed, ruzie? zo kun je het wel zien ja.
Toekomst: geen flauw idee, waarschijnlijk niks goed
Extra: Litha says: ''eigenlijk wel jammer dat het zo gelopen was, maar het is niet anders zo. I really liked her clothes'' >_>
[/center]
[/size]