|
Post by » Aline. on Jun 9, 2007 13:19:02 GMT 2
Naam: Chris Lynn Leeftijd: 17 Afdeling: Huffelpuf Relatie: Ik heb nog een nieuw recept voor je! {Vrienden} Je ogen zijn mooi... {Flirt} Wat wil ik nog kwijt: Macy? Ja, eigenlijk is ze best wel knap. Maar ik ben niet op haar verliefd hoor, maar ik flirt wel, haha. En verder zijn we gewoon vrienden, toch? Macy is gewoon een leive meid, vind ik.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 17, 2007 17:40:00 GMT 2
added^^ *beetje laat*
|
|
|
Post by Merel on Jun 28, 2007 15:05:51 GMT 2
Naam: Flora Delacour Leeftijd: 17 Afdeling: Huffelpuf Relatie: Macy! Ik moet je nu toch echt iets vertellen! {Goede vrienden} Wat wil ik nog kwijt: Macy! Dat is een hele goede vriendin van mij. Ik kan altijd lol met haar hebben en ze begrijpt me ook. Vooral als het om het klieren gaat van Chris en Florian. Top meid gewoon!
Naam: Aylin Delacour Leeftijd: 17 Afdeling: Zwadderich Relatie: Heb ik jou niet ooit eens ergens zien lopen ofzo? {Kennis} Misschien zelfs: Ik heb nog een nieuw recept voor je! {Vrienden} Wat wil ik nog kwijt: Macy ken ik wel. Een aardig en grappig meisje na ik weet. Ik weet het, raar dat Ik dat zeg, maar toch. Het was erg gezellig om eens een voedsel gevecht te houden. Ach misschien is het niet zo slecht om eens die oude ruzie's stil te leggen.. Wie weet..
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 2, 2007 13:34:06 GMT 2
Lijstje: Naam: Nigel O'Leary Leeftijd: 17 Afdeling: Huffelpuf Relatie: Heb ik jou niet ooit eens ergens zien lopen ofzo? {Kennis} Wat wil ik nog kwijt: Ja, Macy. Ik ken haar van de leerlingen kamer. Misschien ooit ergens een keer een praatje gemaakt maar dat weet ik niet meer. Ik zou haar graag wat beter leren kennen, want ik heb gehoord dat ze net zoals mij, alles voor haar vrienden over heeft. Ik ben benieuwd!
|
|
|
Post by Merel on Aug 7, 2007 11:43:13 GMT 2
Naam: Jake Evers Leeftijd: 17 Afdeling: Huffelpuf Relatie: Ik heb nog een nieuw recept voor je! {Vrienden} Je ogen zijn mooi... {Flirt} // Jij, jij, jij bent gewoon perfect {Hij op haar} Wat wil ik nog kwijt: Macy is een geweldige meid. Echt met haar kun je echt lol hebben. En ik meot zeggen dat ze er ook nog eens heel leuk uit ziet Ik denk wel dat ik haar leuk vind.. Maar in iedergeval zijn we wel vrienden, dat is volgens mij wel duidelijk
|
|
|
Post by Lisa .. on Aug 7, 2007 13:17:07 GMT 2
Added ^^
|
|
|
Post by melien on Aug 7, 2007 14:42:30 GMT 2
Naam: Lily Potter Leeftijd: 15 Afdeling: huffelpuf Relatie: Ik heb nog een nieuw recept voor je! {Vrienden} Wat wil ik nog kwijt: MAcy een aardige en grappige meid. Volgens mij zijn we wel vrienden. We hebben elkaar ontmoet in de tweede leerlingenkamer, ook wel rozenperk genoemd.
|
|
|
Post by Lisa .. on Aug 7, 2007 19:31:21 GMT 2
Added ^^
|
|
|
Post by \\ Jess' on Aug 17, 2007 20:16:13 GMT 2
Naam: Christa Torn Leeftijd: 11 Afdeling: Zwaddercih Relatie: Moet ik nu bang worden van jij en je toverstok? {Pester} Wat wil ik nog kwijt: Ik mag haar niet. Op de dag dat ik haar zag, en haar broer. Nee, dat gaat niet samen. Maar ik snap ook niet waarom zij mij niet mag. Ik doe toch niks? Oké op dat doodliggen na, het was wel grappig. Daarna lag ik echt dubbel. Maar ik doe niks anders.
|
|
|
Post by Lisa .. on Aug 17, 2007 20:25:43 GMT 2
Added =)
|
|