|
Post by admin. on Aug 22, 2007 20:17:33 GMT 2
Naam: Austin Elçado Leeftijd: 17 Afdeling: Huffelpuf Relatie: Heb ik jou niet ooit eens ergens zien lopen ofzo? {Kennis} Je ogen zijn mooi... {Flirt} Wat wil ik nog kwijt: Ik weet niet waar ik haar van ken. Ik heb haar wel eens zien lopen, en ben haar ook wel eens tijdens een les tegengekomen, maar daar blijft het bij.
|
|
|
Post by admin. on Aug 25, 2007 22:40:26 GMT 2
Naam: Lucy Diamond Leeftijd: 15 Afdeling: Ravenklauw Relatie: Macy! Ik moet je nu toch echt iets vertellen! {Goede vrienden} Wat wil ik nog kwijt: Macymacymacymac! Oké, ik moet toegeven; ze is een stuk rustiger als mij - zeg maar liefst een heel stuk rustiger - Maar we kunnen wel goed met elkaar opschieten Ik heb haar leren kennen tijdens Verweer, waarbij ik per ongeluk haar haar blonnd maakte ^^
|
|
|
Post by » Aline. on Aug 26, 2007 19:56:41 GMT 2
Naam: Emily Faith Fales Leeftijd: 17 Afdeling: Huffelpuf Relatie: Macy! Ik moet je nu toch echt iets vertellen! {Goede vrienden} Wat wil ik nog kwijt: Ik geloof dat we elkaar hebben ontmoet in de leerlingenkamer, ofzo. Het klikte eigenlijk meteen wel; we zijn een keertje samen naar Zweinsveld geweest, en sindsdien zijn we goede vrienden.
|
|
|
Post by Lisa .. on Aug 26, 2007 22:32:50 GMT 2
All added ^^
|
|
|
Post by \\ Jess' on Aug 27, 2007 10:46:38 GMT 2
Naam: Ethan Fales Leeftijd: 17 Afdeling: Huffelpuf Relatie: Jij, jij, jij bent gewoon perfect {Hij op haar} Heb ik jou niet ooit eens ergens zien lopen ofzo? {Kennis} Wat wil ik nog kwijt: *Kruipt achter een boom* Ik vind haar echt héél leuk. Ik weet niet, ze heeft 'het'. Ik kan mijn ogen eigenljik niet van haar afhouden. Ethan waar ben je mee bezig? Dnek ik soms. Maar wat is er erg aan. Maa rik ken haar niet zo goed, dus zij zou mij niet zien staan. *Kruipt nog verder achter de bank* Als ik nou eens durfde te zeggen dat ik haar leuk vind. Ik maak toch geen kans.
|
|
|
Post by Lisa .. on Sept 7, 2007 13:32:16 GMT 2
Added ^^
|
|
|
Post by johanneke on Nov 4, 2007 18:47:36 GMT 2
Naam:Natasha Bittersweet Leeftijd:15 Afdeling:Huffelpuf Relatie:Ik heb nog een nieuw recept voor je! {Vrienden} Wat wil ik nog kwijt: Ik ken Macy niet super goed, maar onder de les zit ik wel eens naast haar. We hebben het dan altijd heel gezellig, dus ik kan haar op zich wel een vriedin noemen ofzo. Ik vind het een geweldig leuke meid!
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 20, 2007 18:54:10 GMT 2
Naam: David Crane Leeftijd: 16 Afdeling: Ravenklauw Relatie: Zonder jou is door de bossen zwerven niet wat het hoort te zijn {Beste vrienden} Wat wil ik nog kwijt: Vraag me niet hoe ze op het idee kwamen. Maar toen ik in de eerste zat, helemaal gestrest en altijd verdwaald in die grote school, werden tweedejaars aan eerstejaard gekoppeld om hen een beetje wegwijs te maken in de school. Macy kreeg mij dus onder haar hoede, en eigenlijk klikte het meteen wel. Eerst keek ik nog echt tegen haar op, maar nu zijn we gewoon vrienden. Beste vrienden zelfs.
|
|