|
Post by joyce on Apr 22, 2008 21:21:27 GMT 2
Niki liep grijnzend door het bos, ze wist maar al te best dat het hier verboden was voor leerlingen. Maar wie zou haar stoppen? Ze stapte zelf gezellig door en Kit, haar pikzwarte kat, liep trippelend achter haar aan. Het beest was helemaal afhankelijk geworden van haar baasje. Niki was zelf simpel gekleed. Haar haren waren weer gestijld en waren eerder wit-achtig-blond in plaats van puur blond. (*click*, wel zonder kroontje dan) Ze had buiten haar opmerkelijk haar, niet veel speciaals aan, een mouwloos topje, met daaronder haar geliefde, korte broekje. Verder had ze nog haar altijd zo-opvallende make-up aan, maar verder dan dat, was er niets speciaals. Ze grijnsde en liep verveeld door het donkere bos. Tot ze een eenhoorn zag lopen, het prachtige witte dier stopte daar zomaar en erachter huppelde er een vrolijk kleintje. Niki glimlachte en verschool haar achter de struik, die voor haar stond, waardoor ze heen piepte. Er verscheen een brede glimlach op haar gezicht. Eigenlijk hoorde ze hier nu niet te zijn, ze was uit de leerlingenkamer geslopen en op een of andere manier was het haar gelukt, zoals al meerdere keren eigenlijk, om buiten te raken. Het was dus al eigenlijk slaaptijd voor de leerlingen van Hogwarts. Maar dat boeide niki niet. Ze hield nu niet eenmaal van die strakke uurtjes.
|
|
|
Post by Madjic on Apr 24, 2008 21:00:50 GMT 2
De takjes kraakte onder zijn voeten terwijl hij voort liep. De warme avond wind deed zijn haar een beetje bewegen. Hij keek op toen hij de zachte vacht van een hond langs zijn broek voelde gaan. Hij keek even recht in Macks blauwe oog en glimlachte. "Ja het komt door jou hoor." Mompelde hij en grinnikte zacht. Een gehinnik deed hem opkijken. Zijn blik viel op de eenhoorns in de verte. "Mack, hier blijven jij." Zei hij waarschuwend, maar de hond zag geen gevaar in de witte beesten. Er viel hem echter wel iets anders op. Hij richtte zijn neus op de grond en voelde de geur.
|
|
|
Post by joyce on Apr 24, 2008 21:50:19 GMT 2
Niki keek geïnteresseerd naar het koppel eenhoorns. Het was een betoverd zicht, want niet veel kwam je zomaar zo'n stel eenhoorns tegen. Die waren eerder schuchter van mensen en andere wezens. Naja, dat vond zij toch. Ze grijsnde en schoof wat opzij, zodat ze het beter kon zien. Ze staarde een als een soort-van gehypnotiseerde naar de dieren. Tot ze schrok van kit die tegen haar aan sprong en begon te blazen. Niki keek om, maar zag niet. "sst.. meis.." zei ze uiterst stil. Niet doorhebbend dat er een hond in de buurt was. Kit bleef chagerijnig tegen niki aan staan. Gelukkig waren het stel eenhorens niet weggelopen. Niki schoof nog wat opzij, tot ze uitgleed over iets, met een klap viel ze in een soort - van diepere, modderige put. "shit.." vloekte ze stil, toen ze zag dat ze in een modderig plekje was beland. Ze gromde even en zag dat kit naar haar aan het kijken was. Niki schudde haar hoofd en kroop stilletjes weer recht en zag het stel eenhoorns al weglopen. Ze zuchte, waarom moest ze nu altijd van die momenten verpesten. Nuja, daar kon ze nu niets meer aan doen. Ze keek even naar haar kledij en concluseerde dat er een aantal moddervlekken op d'r kleren waren. Ze zuchtte, dat ook nog. Ze streek voorzichtjes haar kleren terug recht en klopte haar kleren ook wat uit, niet dat dat veel uit maakte.
|
|
|
Post by Madjic on Apr 24, 2008 22:19:47 GMT 2
Mack blafte toen hij wat hoorde en liep wat harder door. Hij rook een poes, die was vast bereid om met hem te spelen. Dacht hij vrolijk en kwispelde. Zed stampte met zijn voet op d grond, de eenhoorns liepen weg dus hij had geen zin om nog stil te zijn. "Mack, hier blijven!" Zei hij dreigend, maar de hond luisterde niet. Hij liep door en zag al iets wat vast wel met hem wilde spelen. Zed zuchtte en rende achter hem aan. Hij hoorde een ritseling in de struiken, maar had zo onderhand geleert om in het bos niet te schrikken van elk geluid dat je hoorde. "Mack!" Zei hij opnieuw, maar de hond had zijn gedachte er duidelijk niet bij.
|
|
|
Post by joyce on Apr 25, 2008 18:41:04 GMT 2
Niki liep zuchtend weer uit de modderige brei en gromde wat. Haar schoenen waren nu wel zeker voor de prullenbak. Ze keek naar kit die begon haar rug te krommen en ietwat te blazen. Niki siste even naar de kat, als teken dat die moest ophouden. Niki was uiteindelijk erin geslaagd uit de modderige brei te ontsnappen en stond stilletjes op vanachter de struik. Ze hoorde iemand een andere naam roepen "mag jij hier wel zijn ?" vroeg ze stilletjes. Ze wist dat ze zelf hier niet hoorde, maar meestal durfden niet veel leerlingen hier te komen. Maar altijd waren er uitzonderingen, zoals zijzelf. (i know, korte post (a))
|
|
|
Post by Madjic on Apr 25, 2008 19:38:06 GMT 2
(Mafkees XD is niet kort)
Mack blafte vrolijk naar het persoon dat hij zag. Mensen waren toch leuker om mee te spelen dan poesjes, poesjes deden vaak zo gek. Zed trok een wenkbrauw op. "Ik maak mijn eigen wetten, en volgens die mag ik hier zeker wel zijn." Zei hij emt een wat arrogante stem. "Maar ik weet niet of dat hetzelfde voor jou geld. Aan je stem te horen ben je geen leraar, dus laat je alsjeblieft zien." Hij keek even naar Mack en glimlachte zwak. "Heb je toevallig een dier bij je? Want volgens mij wilt mijn hond spelen." Dit zei hij weer heel rustig, zonder een toon van sarcasme in zijn stem.
|
|
|
Post by joyce on Apr 25, 2008 19:53:39 GMT 2
Niki glimlachte toen ze een antwoord hoorde "correct antwoord.." grijnsde ze. Ze vond namelijk ook dat die regels van dit bos niet echt... Nodig waren. En liet haar nooit wat zeggen. Ze zag dat de jongen met zijn rug naar haar gekeerd was en schoot in een lacht. Ze kroop door de struik en grijnsde "and.. ik ben echt wel geen leerkracht.."zei ze ietwat 'afkeurend'. look behind you.. my dear.." zei ze waarna ze kit op haar arm nam. Ze grijnsde toen hij vroeg of ze een dier bij had "ja.. maar ik weet niet of mijn kat wat heeft met honden..." zei ze. Kit had het niet echt gevat op honden. Maar toch kon het diertje soms met honden omgaan. Maar dat was zeldzaam. Niki plante haar hand op haar heup en zag er daardoor wat arrogant uit, niet dat ze dat was of zo.
[Ik ben gewend langere posts te typen.. lol...]
|
|
|
Post by Madjic on Apr 26, 2008 0:14:22 GMT 2
(Ik negeer dat stuk dat hij met haar rug naar haar toe staat, want dat is niet zo. Zed kijkt naar Mack en Mack loopt naar de poes, dus dan staat hij dus hoe dan ook al naar haar gekeerd ) "Ow jee, dat is vervelend. Want Mack heel de vervelende gewoonte om met alles te spelen dat volgens hem ook wilt spelen. En hij weer het verschil nog niet zo heel goed. Maar of hij nu in jou of in je kat geintereseerd is... dat weet ik niet, ik zou hoe dan ook maar oppassen want hij kan wat onbehouden zijn." Zed keek wat geamuseerd naar de vage omtrekken van het persoon tegen wie hij het had. Het intereseerde hem nooit zo om mensne boos werden op Mack. De hond kon er niets aandoen en dat moest men maar eens ontdekken. Vandaar dat hij niets deed om de hond nu tegen te houden. Mack rende nu wat harder op Niki af en blafte speels. Hij cirkelde een rondje om haar heen en bleef toen weer voor haar stil staan. Zijn staart kwispelde wild en zijn tong hing uit zijn bek.
|
|
|
Post by joyce on Apr 26, 2008 13:09:29 GMT 2
[[OEPSS, i'm sorry knorrie... oki.. negeer dat stukkie dan maar ]] Niki lachte "aah.. kit laat haar niet snel doen..of ze rent weg als een gek.." zei ze grijnzend. Waarna de pikzwarte kat uit haar armen weg sprong en met een kromme rug naar de hond staarde. Niki moest ietwat lachen om de kat en stapte voorzichtjes naar de hond. Waarna ze voor het dier hurkte. "aah.. jij lief.. en jij je vervelen ? speelt je baasje niet genoeg met je liefje?'' zei ze op een lief toontje tegen de hond, waarna ze de hond liet 'ruiken' aan haar hand voor ze de hond aaide. Ze grijnsde en aaide het dier dan vrolijk. Na een tijdje stond ze terug recht en staarde ze naar het figuur dat voor haar stond. Ze grijnsde lichtjes en stapte ietwat naar voren, zodat ze de figuur beter kon 'bekijken'. "nou .. ik neem aan dat jij ook op hogwarts zit ?" zei ze ietwat vragend. Ze voelde dat kit weer tegen haar been aan vleide en negeerde die. "owja.. ik ben btw... Niki.." zei ze spontaan.
|
|
|
Post by Madjic on Apr 26, 2008 14:35:46 GMT 2
Toen ze haar hand liet ruiken likte Mack er zachtjes aan en kwispelde toen wa]t rustiger. Hij besefte dat het meisje niet echt met hem ging spelen, niet nu in ieder geval. Hij keek even naar de kat en hield zijn kop schuin. Dat deden poesjes ook altijd gek. Zed grinnikte. "Uiteraard, anders was ik hier niet. En wat mijn hond betreft, Ik heb de hele middag al met hem gespeelt, dus hij mag niet klagen." Hij besloot eveneens naar voren te lopen, nieuwsgierig naar het persoon dat voor hem stond. "Zedoric, maar noem me maar Zed, uit Zwadderig." Hij had nooit problemen met andere afdelingen, vooral als Mack aardig deed tegen het persoon, maar dat gelde niet voor andere.
|
|