|
Post by joyce on Apr 26, 2008 17:02:31 GMT 2
Niki grijnsde en veegde haar hand wat later af aan haar al verpeste kleren. "oeh.. leuk.. ook een zwadje.." grijnsde ze waarna ze even richting zed keek. Niki zuchtte lichtjes toen ze een chagerijnig miauw hoorde "kit... genoeg.." zei ze wat geïrriteerd waarna ze de kat even aankeek en daarna terug naar zed keek. "nou.. wat was jij eigenlijk van plan om deze te spenderen ?" zei ze op een net toontje. Waarna ze even haar haar uit haar ogen haalde. Zijzelf was gewoon met een overschot aan energie geweest, waardoor ze helemaal niet kon slapen. En ze had ook geen zin gehad om in die muffe kamer te blijven. Kit keek even naar niki waarna ze nieuwsgierig naar zed liep, de hond negerend. Kit miauwde even toen ze recht voor zed stond. Het dier had ongeveer een zelfde karakter als Niki, alleen was zij een kat dan. Daarom dat ze zowat onafscheidelijk waren geworden.
|
|
|
Post by Madjic on Apr 26, 2008 17:52:34 GMT 2
Mack zette zich schrap, omdat hij dacht dat de poes toch wilde spelen. Toen deze achter gewoon langs liep ging hij liggen en piepte luid. Hij vond het maar helemaal niets dat helemaal niemand met hem wilde spelen. "Een jongen die lag te snurken en een hond die over me heen walste." Grinnikte Zed. Hij hurke neer en stak een slappe hand uit naar de poes. "Ik dacht dat ik maar met hem moest gaan lopen. Meestal vliegt hij na een kwartier wel achter een gluid aan wat hij hoort en komt vervolgens een kwartier later teruig met zijn prooi." Legte hij rustig uit en keek met glinsterende ogen naar de poes. "En jij? Heb jij een geldige rede om zomaar je bed uit te komen en het oh zo verboden bos in te glippen?"
|
|
|
Post by joyce on Apr 26, 2008 18:43:45 GMT 2
Niki grinnikte "geldige reden? mag ik die terplekke verzinnen ?" merkte ze nuchter op. Waarna ze lichtjes lachte "nee.. ik heb soms ..een.. hoe zeg je het? te veel aan energie? en dan kan ik niet stil liggen, laat staan dat ik kan slapen. " zei ze simpel. "enja.. het 'verboden bos'.. nuja.. dat lijkt me wel aanlokkelijk om daarheen te gaan niet?". Ze grijnsde en hoorde de hond piepen. "aah.. zieligerd.." zei ze op een medelevende manier. Ze stapte naar de hond toe en bukte voorzichtjes waarna ze het dier aaide. "nuja.. ik vind dit bos niet echt verboden.. ah kom.. eenhoorns zijn heel gevaarlijk hoor..en het enige wat me hier nog maar overkomen is, is dat mijn hele outfit onder de modder is..." zei ze tamelijk nuchter. Ze speelde wat zachtjes met de hond, niet te wild ofzo, alleen een beetje hem bezighouden. Kit zag de hand en miauwde even terwijl ze gewillig tegen de hand begon aan te vleien. Kit's staart zat recht omhoog en ze spinde ietwat. Ze bleef niet al te lang, want al snel schudde kit haar hoofd en liep trippelend naar niki toe.
|
|
|
Post by Madjic on Apr 28, 2008 11:44:53 GMT 2
Zed wuifde met zijn hand alsof hij een vervelende vlieg wegjaagte. "Nou als dat het ergste is dan nou zouden ze dit eerlijk een uiterst veiligbos moeten noemen." Zei hjij rustig, hij zag nooit in waarom meiden altijd zo panisch werden als hij kleding vuil raakte, met een simpele spreuk was het zo weer schoon. "Maar goed, geldig genoeg." Grinnikte hij en keek de poes na. "Probeer spaalpilletjes, gebruikte mijn moeder ook toen ze in verwachting was van mij." Hij keek even naar Mack en lachte zacht. De hond sprong overeind zodra hij aandacht kreeg hij rende een rondje om Niki en beet heel zachtjes in haar arm. Zed vroeg zich af of dat wel te voelen was.
|
|
|
Post by joyce on Apr 28, 2008 18:40:01 GMT 2
Niki lachte ''ahja.. ik vind vilder's hok meer verboden dan dees hoor..nuja.. eerder overbodig.." merkte ze droogjes op. De enige reden waarom je vilder's hok zag was als je ofwel gestraft was. Ofwel..uit pure nieuwsgierigheid. Maar meestal was het wel de eerste optie. Ze grijnsde lichtjes toen ze de zachte 'beten' voelde in haar arm. Pijn deden ze niet, totaal niet. Ze speelde, niet te wild, met de hond en na een tijdje hield ze er wel mee op. "slaappillen?! die hebben geen effect meer op mij..." zei ze kalmpjes waarna ze even omkeek. Ze had wat gehoord, niet een simpel krakend takje. Maar, eerder een plof. Ze keek met halfdichtgeknepen oogjes richting het geluid en kon er een schim ontdekken. "ik denkt dat we bezoek hebben..." zei ze chagerijnig toen ze al een vermoeden had van wie het was. Ze draaide haar om en greep voorzichtjes naar haar stok. Ze had die altijd wel bij. Eender welk moment. Ze keek even naar mack en grijnsde lichtjes, waarna ze zich vastberaden omdraaide en op de schim afsteefde. Ze lachtte lichtjes toen haar vermoeden klopten. Daar zat de schuchtere jongen, genaamd Sam, de meest bekende jongen die alles klikte aan de leerkrachten. Zonder twijfelen greep ze de jongen bij zijn kraag en sleurde hem lichtjes mee naar Zed. "nou nou nou.. wie we hier hebben.. is het niet onze lieve sammyboy.." zei Niki venijnig. Ze keek naar zed en dan terug naar sam. Ze had absoluut geen zin om weer een straf te gaan uitzitten bij sneep of andere van die leerkrachten. Ze gooide ietwat agressief de jongen voor haar op de grond. "dacht je mij te kunnen gaan klikken ?" zei niki niet echt in haar beste humeur zijnd. Ze hield haar stok bij de hand en keek naar zed. "nou.. wat zullen we met ons jochie doen? hem laten klikken..óf ??" zei ze met een grijns. Die of, die..die had ze liever. Maar ze wou eerst horen wat zed te zeggen had. (okejj... dat laatste deeltje..is eh.. lekker verzonnen.. had wat zin in little actieeejj njaa.. niet zo'n lange reply btw.. en wat afgeraffeld (a) )
|
|