|
Post by melien on Apr 23, 2008 9:32:04 GMT 2
hoihoi waarschijnlijk hadden jullie het al door: ik ben behoorlijk onactief tegenwoordig. Dit komt door twee dingen: school, en inspiloosheid... meer het een dan het ander maar ok... nouja.. volgende week ben ik de hele week bij familie in het buitenland, en die hebben dus geen internet ... dus dan zullen jullie me toch echt nog veel meer moeten missen (A) maarja.. misschien dat ik jullie deze week nog spreek, en anders: fijne vakantie xx
|
|
|
Post by robin on Apr 25, 2008 1:11:31 GMT 2
Fijna vakansie! aw =33 ze moeten internet gaan verzinnen daar in het buitenland. Ik zal je wel gaan missen hoor -snik snik- fijne vakansie!!!
|
|
|
Post by melien on Apr 25, 2008 18:18:20 GMT 2
haha.. dankje "Ga jij nog wat leuks doen?" "Ja, ik ga zonder ouders op vakantie." "waarheen?" "naar mijn grootouders.." ja.. dat gesprek heeft behoorlijke lachbuien opgewekt XD maar ok... en van die oude mensjes.. die gebruiken geen internet.. het valt me nog mee dat de ene wel een computer heeft nouja.. over een paar uurtjes vertrek ik.. dussss.. voor de thuisblijvers: have fun en voor degenen die ook weg gaan: have even more fun
|
|
|
Post by Madjic on Apr 26, 2008 0:17:36 GMT 2
Heeey! ik blijf thuis en ga vette lol hebben!!!! *is verontwaardigt* Zondag zwemmen en uit eten, donderdag videomarathon (tot vrijdag). Maandag naar de efteling en donderdag avond ga ik wel weg maar ja XD IK GA HET VEEEEEL LEUKER HEBBEN!!!
|
|
|
Post by melien on May 4, 2008 0:35:19 GMT 2
kan niet mijn week was top en.... IK WIL WEER TERUG!!!!!!!!
|
|