|
Post by joyce on Apr 23, 2008 21:37:03 GMT 2
Niki was van plan geweest een stukje af te snijden, om sneller bij het kruidenkunde lokaal te komen. Waar ze al bijna te laat was, maar nu zou ze helemaal te laat zijn. Ze zuchte, wat zou ze nu weer te horen krijgen als ze de weg hier ooit terug zou krijgen. Ze zwierf wat rond, zoekend naar de juiste weg. Ze zuchtte, dit was een van zo'n momenten waar je echt histerisch van zou kunnen komen. Gelukkig was ze vanmorgen Haar pil niet vergeten, anders had ze hier nu en meteen een agressieve bui gehad. Ze keek voor haar uit waarna ze op een rand van een brug sprong, om erop te gaan zitten. Ze slikte, dan geen kruidenkunde voor vandaag. Niet dat ze er wat op tegen had, het was haar meest gehate en doch nog beste vak die ze had. En de leerkracht kon ze ook niet uitstaan. Ze zuchte en haalde haar blonde haar even uit haar ogen. Wat zou ze nu gaan doen? Niki had de hoop al zowat opgegeven om de weg terug te vinden. Waarom moest nu zij net dit weer hebben? het was alsof iemand haar altijd aanstelde en haar altijd wat liet krijgen, zodat alles in het water liep. Ze leunde ietwat achterover om te kijken wat er onder de brug liep, niet veel spannends dus. Ze zuchtte lichtjes, waarna ze zag dat kit, haar pikzwarte kat, naar haar toe liep. Ze grijnsde "he meis.. kom je me ook al uitlachen ?" zei ze wat geïrriteerd.
|
|
|
Post by Merel on Apr 23, 2008 21:47:01 GMT 2
"Loop es door meis!" Zei een iets zwaardere stem en er klonk gelach achteraan. "Jaa voor jou zeker" Klonk een tweede stem. Deze vrouwlijk en met behoorlijk wat arrogantie. "Jaa voor mij ja!" Klonk de mannelijke stem weer. Vak daarna weerklonk er een gilletje en klonk het geluid van rennende voetstappen over de brug. Weergalmend tussen de muren, aangezien de brug behoorlijk hoog was. "Ja maar we hebben Kruidekunde! Dan ga je toch neit van mij verwachten dat ik daar héén ren!" Zei de vrouwelijke stem weer, terwijl de voetstappen nogsteeds weerklonken. Een van de twee bleef staan. "Dáár heb je gelijk in.." Zei de mannelijke stem. Lachend liepen ze verder totdat ze iemand in het oog kregen. Een afdelingsgenoot.
"Hé kijk eens Rach. Zit zij niet bij ons op de afdeling?" Vroeg de Kélian aan Rachanna. Rachanna lachte en liep nu iets sneller op Niki af. "Komop Kélian. Niki is toch zó te herkennen?" Zei ze grijnzend. Ze liep naar haar toe. Ze leunde tegen de reling van de brug aan, net naast waar Niki zat. "Hé meid, hoe is het ermee?" Vroeg Rachanna grijnzend. Kélian kwam aan de andere kant van Niki staan en keek vrolijk uit over het terrein.
|
|
|
Post by joyce on Apr 26, 2008 13:24:45 GMT 2
Niki zag twee figuren op haar afkomen. Ze keek wat verward "hopelijk voor haar bedoelde ze dat niet slecht..." mompelde ze wat tegen haarzelf. Ze was niet echt in een goede bui. Het was vandaag een toets (??) kruidenkunde, en nu zou ze weer een onvoldoede hebben, doordat ze te laat was. Normaal had Niet dat haar stief ouders a.k.a haar tante en nonkel wat om haar punten gaven. Maar toch. Ze hat eigenlijk niet zo'n zin meer gekregen in de les. Niet dat ze dat ooit had, ze kon haar toch nooit langer consentreren dan 10 minuten en dan begon mevrouwtje de leerkracht weer op haar te vitten dat ze niet oplette. Ze zuchtte "gaat wel best.. verveling.. en eigenlijk geen zin in kruidenkunde..''. "En met..jou .. ? zei ze ''eh...jullie" corrigeerde ze haarzelf snel. Ze kende de twee wel ergens van. Ze zaten ook in haar afdeling, dat wist ze. Maar op hun naam kon ze niet echt komen. Ene Rach gokte ze op de opmerking van daarnet en de andere jongen kwam haar ook bekend voor. Maar in namen was Niki niet echt goed geweest. Ze zuchtte en staarde even voor haar uit "nou.. een van jullie, of beiden zin om wat te gaan doen? ...behalve naar kruidenkunde gaan dan.." zei ze ietwat opgewekt.
|
|
|
Post by Merel on May 1, 2008 21:07:57 GMT 2
Rachanna en Kélian lachte beide. "kijk een echte Zwadderaar.. Tuurlijk hebben wij ook geen zin in kruidekunde. Vandaar dat we hier boven rondzwerven.. En ik moet toegeven.. Ik vind het uitzicht hier wel mooi.. Misschien.." Zei Kélian terwijl hij vervolgens weer verzonken was in gedachten. Kélian is diegene die altijd met mensen van andere afdelingen streken uithaalde. En dan niet bepaald leuke streken. Vandaar dat hij bij dit uitzicht ook meteen weer aan een leuke grap zat te denken, tenminste in zijn ogen leuk.. Rachanna schudde even haar hoofd en rold met haar ogen toen ze Kélian zxijn blik zag. "Tuurlijk meis. Ik ben altijd in voor iets leuks, dus zeg het maar als je een leuk idee hebt!" Zei ze grijnzend
|
|
|
Post by joyce on May 1, 2008 21:40:24 GMT 2
Niki lachtte "nja.. eerlijk, ik was de weg kwijt.. maar heb geen zin meer in kruidjeskunde.. wat mengseltjes maken en whatever komt men keel gewoon uit.." zei ze menend. Ze grijnsde "njaa.. mooi uitzicht? " zei ze. Ze vond er niet echt veel specials aan. Ze keek naar kelian en dan naar rachanna "ik heb wel een ideetje...en kelian... jij word ons slachtoffer van vandaag.." zei ze geheimelijk. Ze keek naar rachanna, hopend dat die haar zou begrijpen. Ze sprong van de leuning waar ze op zat, waarna ze even haar hand op de borst van kelian plaatste "let maar op jij.." zei ze plagend. Ze liet hem los en keek naar rachanna "nou.. bereid om onze lieve jongen hier eens te gaan ... pesten ?" zei ze uitnodigend. Niet wetend of rachanna wel wou. Nuja, ze zouden wel wat doen, en aangezien kelian graag anderen pestte, mocht hij nu eens zelf onder het 'leed' gezet worden'.
|
|
|
Post by Merel on May 2, 2008 11:46:08 GMT 2
"De weg kwijt zijn... Tja dát kan natuurlijk ook gebeuren." Zei Rachanna met een glimlach. "Na mooi uitzicht. Je kan er wel wat mee.." Zei Kélian vervolgens grijnzend en keek weer opzij naar Niki. Vervolgens keek hij haar verbaast aan. "Nou ik weet niet of ik zo'n zin heb in slachtoffer spelen.. Meestal ben ik diegene die de slachtoffers uitkiest." Zei Kélian wat bedenkend en keek vragend van Niki naar Rachanna en weer terug. Hij keek even naar de hand die op zijn borst ruste en toen weer naar haar. "Oo.. Nou begin ik je eng te vinden." Zei hij en keek nogsteeds behoorlijk vragend. Geen idee hebbend wat ze van plan was. Rachanna daarin tegen leek het juist wel een leuk idee. Dat viel van haar gezicht af te lezen. Daar stond een brede grijns op. Ze ging naast Niki staan. "Geen idee wat je van plan bent meid. Maar ík doe mee." Zei ze grijnzend. Ze stak haar tong uit naar Kélian en keek vervolgens grijnzend naar Niki.
|
|
|
Post by joyce on May 2, 2008 12:05:59 GMT 2
"tuurlijk moet je bang zijn van mij..is normaal.." grijnsde ze plagend. Niki lachte "zulle we hem folteren? of... of..." ze kreeg een fonkeling in haar ogen. Ze kreeg een schitterend idee'tje. "meekomen jullie!" zei ze vastbesloten. En zonder twijfelen nam ze kelian en rachanna beet bij hun handen. Waarna ze ijverig doorliep, naar... De meidentoiletten, waar jammerende jenny (ofzow) natuurlijk ook zat. Ze grijnsde, maar vertelde niets aan de andere, ze zouden het wel ondervinden. Toen ze bij de toiletten kwamen keek ze even naar kelian, waarna ze hem zonder twijfel de toilletten in trok. "voila.." zei ze grijnzend. Ze keek van kelian aan en van hem keek naar rachanna. Zijzelf stond tegen de gewone deur, die de toiletten afsloot van de gang, zodat kelian niet naar buiten kon gaan rennen. Jammerende jenny, die had niets gehoord, en was... weird om eens een stille jammerende te hebben. Oftewel, ze was er niet! Jammer. Niki grijnsde. "nou.. ik heb een foltering bedacht.." zei ze en kuchte express. Ze haalde uit haar zak een spel kaarten, die waren normaal in de dreuzelwereld, maar hier? dat wist ze niet. Nuja. "om deze ruimte uit te kunnen komen.. moet je oftewel één partijtje poker winnen...oftewel...een opdracht uitvoeren die WIJ verzinnen..." zei ze grijnzend. "nuja.. ik verzin een en lieve rachanna mag ook ééntje verzinnen..." zei ze grijnzend. ''btw.. ik weet niet of je het begrijpt, maar poker... ben ik zéér goed in.." grijnsde ze plagend. [KUT KUT KUT, niet zoooo perfect bedacht .. majaaa.. is toch iets he ! ]
|
|
|
Post by Merel on May 11, 2008 20:41:35 GMT 2
Rachanna liet zich zonder enige tegenwerking meenemen. Kélian daar tegen, vond het niet zó'n geweldig idee en probeerde toch behoorlijk wat tegen te werken. "Ja nou ik weet niet.. Ik WIL NIET MEE." Protesteerde hij. "MAMIE" Brulde hij op een gegeven momend ernstig zodat hij raar aan werd gekeken. Niet dat het iets uithaalde want Niki liep gewoon door.
Toen ze in de Meiden wc waren probeerde Kélian uit alle macht eruit te komen. Toen Niki ervoor ging staan gaf hij het op en ging hij tegen een van de wasbakken aanstaan en luisterde naar haar idee. Hij schudde zijn hoofd. "Ik kan een kléín beetje pokeren.. Maar dat wil ik helemaal niet." Zei hij en trok een zielig gezichtje. Rachanna daarin tegen grijnsde breed terwijl ze naast Niki was gaan staan. "Een potje póker.. Meid geweldig idee. Dat vind ik echt een leuk en slim plan." ZEi ze breed grijnzend en stootte Niki even aan. Rachanna kon zelf ook nog wel redelijk pokeren. Dus dat was goed meegenomen.
|
|