|
Post by admin. on Mar 15, 2008 17:47:00 GMT 2
Nee, we hebben niets nieuws. We willen jullie alleen even wijzen op een paar oude regels, waar een boel zich niet aan houden.
Er zijn twee regels (bovenstaanden) die niet helemaal opgevolgd worden. Nee, we zullen geen namen noemen, maar dit zijn wel twee regels die redelijk belangrijk zijn. Alsjeblieft, typ gewoon vier regels, of geef een reden waarom dit niet kan (tijdnood/inspiloos). Het is erg storend als je een post van twee of drie regels ziet, terwijl jezelf stukken typt van 7, of iets in deze richting. Wat betreft de tweede regels, over de "bedscenes", dit is nog erger. Er zijn veel mensen onder de 16 die aan H2 meedoen (het merendeel, zelfs) en deze topics zijn voor iedereen zichtbaar. Houdt rekening met deze leden en maak dit soort topics niet aan, maar zet -skip- op het moment dat het gebeurt. Voorbeeld: "Lotte grinnikte even, en keek Peter verleidend aan. Kalm liet ze zich door Peter op het bed duwen, terwijl hun lippen elkaar raakten - skip - Ze wist niet waarom hij het had gedaan. Was ze zat geweest, die avond? Hoe was ze bij hem in bed beland? We zullen jullie echt moeten waarschuwen als jullie alle details beschrijven, en dat zou zonde zijn. Probeer hier dus een beetje rekening mee te houden! Uitgebreide, gedetaileerde bedscenes maak je maar op forums waar dit toegestaan is.
- de admins [/size]
|
|
|
Post by greenlightning on Mar 15, 2008 19:36:36 GMT 2
Okeej, hier krijg je dus WEL een reactie op, of je dat nou wil of niet. Je mag van mij best namen gebruiken, maakt het wat duidelijk. Ten eerste.
heb ik gelezen en me aangehouden. We zetten het in de topic als waarschuwing. Het staat er zelfs TWEE keer in. Dit stukje:
Heb je er later in gezet. Sorry, maar ik kijk niet elke dag of je er nieuwe regels bij verzint. Jij zegt dat je in een slecht humeur bent de laatste tijd, prima. Maar hier maak je MIJ dus echt chagrijnig mee. Je regel was onduidelijk. Als je dit zo erg vind, had dat dan eerder duidelijk gemaakt in een pm en niet op deze manier. Sorry, maar we deden niks fout, aangezien het niet DUIDELIJK was. Okeej?
Dus doe ff rustig. We zullen van nu af ons eraan houden, maak er alleen niet zo'n probleem van alsof we ons "niet aan jouw regels houden" om jou te pesten ofzo. Zo komt het over. Op dat andere voel ik me niet aangesproken.
Welcome. Green
|
|
|
Post by melien on Mar 15, 2008 19:36:37 GMT 2
Es, het is allemaal wel erg leuk, en je kan er boos om worden, maar sommige mensen weten gewoon van elkaar dat ze niet al te veel inspi hebben voor een bepaald topic, maar gaan er wel mee door. en dat zetten ze dat wel niet in de post maar als alletwee de partijen erover ingelicht zijn, dus dan hoef je daar niet over te beginnen. Er is altijd wel een reden. en die bedscenes... dat staat/stond niet helemaal duidelijk in de regels. je kon het net zo goed opvatten voor het feit dat het in de naam van het topic moest staan. Trouwens, als je het gewoon in de topicnaam zet dan weten de mensen dat toch en dan gaan ze het toch niet lezen als ze er niet tegen kunnen?? het is ieders EIGEN verantwoording om topics wel of niet te lezen en ik wil niet echt veel zeggen, maar hoeveel mensen zijn er die andermans topics volgen als het niet indirect met hun eigen chars te maken heeft?? ik kan niet voor anderen spreken, maar ik doe dat niet. Ja, je hebt al het recht om te ontploffen over zoiets, aangezien het jouw forum (en die van aline) is, maar sommige mensen kunnen daar weer niet tegen.....
|
|
|
Post by LAURA ?! on Mar 15, 2008 19:49:06 GMT 2
|
|
|
Post by CherryOnTop on Mar 15, 2008 19:55:52 GMT 2
Ik wil een ding zeggen, als de leden zich eraantoe voelen om zo'n topic te maken met bedscene's dan kunnen ze dat gewoon doen, maar als er tussen haakjes twee namen staan, dan betekend het niet dat je het moet gaan lezen tenzij de naam van je eigen char er staat. Bedscene's zijn hun verantwoordelijkheid, het is wat hun willen maar daar kun je weinig aan doen als de regel nog onduidelijk was of niet compleet aangevult.
Nu de regel wel is aangevuld, zou je dat nog groter kunnen beschrijven dan zo'n stukje hier. Het is algemeen belangrijk dat de leden inderdaad de regels kennen. Als ik inspiratieloos ben of weinig tijd heb, zet ik dat inderdaad neer in mijn post tussen haakjes, zodat het duidelijk is voor de anderen en ook makkelijker. Ik wil hier niemand kwaad mee maken of dergelijke, want ik heb genoeg problemen op dit moment. Dus... ik vindt dat enkel de regel, in een groter lettertype moet, schuin of dikgedrukt zodat het overduidelijk is voor iedereen.
|
|
|
Post by admin. on Mar 16, 2008 13:42:26 GMT 2
Ik ga hier nu één post zetten, maar meer zul je niet van me horen in dit topic. Dit kan aan mij liggen, hoor, maar toch heb ik het gevoel alsof jullie dit regelrecht tegen mij zeggen, terwijl dit soort mededelingen eigenlijk ALTIJD worden overlegd tussen de admins. Die regels betreffende de bedscenes, staan er al in sinds de heropening. De regels zijn toen iets ge-update. Oké, ik zal toegeven; enkele dagen terug he ik bij de regels iets aangepast, aangezien er verschrikkelijke typefouten instonden die me irriteerden. De regels qua inhoud heb ik niet aangepast sindsdat H2 heropend is.
Überhaupt vindt ik dat je rekening moet houden met je mede-RP'ers en geen bedscenes gaat maken op een RPG_forum voor alle leeftijden. Ik zie ook regelmatig topics waarbij simpelweg ALLEEN maar postjes van 3 regels of minder worden getypt. Dit kan ik dus écht niet hebben. Als je één of twee keer in een topic drie regels typt, oké. Als je een keertje vergeet om er een reden bij te zetten; dat overkomt iedereen. Probeer je gewoon aan de vier regels te houden. Dan duurt het maar wat langer voor je met de volgende post verder kan, nou en.
- als dit bot over komt is dit mijn schuld, maar dit kon ik nou even echt niet hebben.
|
|
|
Post by » Aline. on Mar 16, 2008 18:06:41 GMT 2
Esmé heeft gelijk. Er zijn hier TWEE admins op dit forum, en we overleggen altijd onderling over de mededelingen of veranderingen die we maken. Geen van ons beide zet zomaar iets hier neer.
Deze mededeling is niet bedoeld om jullie te pesten, of om jullie ergens van te beschuldigen, of wat dan ook - het is alleen bedoeld om jullie nog even op deze regels te wijzen, aangezien het toch twee belangrijke zijn. Oké, misschien stond het er een beetje vaag. Dáárom verduidelijken we het nu nog even. Daar hoef je toch niet boos om te worden? Zorg gewoon dat je je voortaan houdt aan de regels, en dan vinden wij het goed. Wat betreft die korte posts; oké, als je met elkaar afgesproken hebt om het zo te doen in een bepaald topic, dan moet je dat zelf weten. Maar probeer dan in ieder geval langere posts te schrijven voor topics met mensen die dat ook van je verwachten.
|
|
|
Post by melien on Mar 16, 2008 18:28:43 GMT 2
Jullie hebben wel gelijk, en ík weet dat er hier twee admins zijn. Het was alleen even tegen Esmé gericht aangezien het leek alsof ze heel erg boos op ons was. en dan niet door deze mededeling, maar gewoon op msn enzo. En dat vind ik niet leuk. Jullie hebben al het recht om er wat van te zeggen - op het foum - maar dan hoeven jullie buiten het forum om niet boos op mensen te worden op wie die twee regels van toepassing zijn, want daar kunnen die mensen weer niet tegen. Ik zeg dit niet om wie dan ook aan te vallen - alsjeblieft zeg, eerder het tegenovergestelde - maar gewoon omdat ik er niet tegen kan als iemand om zoiets boos gaat worden op bepaalde personen.
|
|
|
Post by Merel on Mar 16, 2008 18:38:40 GMT 2
en het eerste waar ik nu aan denk is: Haleluja, wat een oorlog hier Het zijn regels, en regels zijn regels en admins mogen er wat van vinden melien.. ik denk dat dit even bot overkomt als het andere wat gezegt was.. Ben je ergens niet mee eens? Stuur eens even een pm waarmee je je standpunt RUSTIG uitlegt.. miss kan er dan iets verander worden? Maar zo te flippen chill out mensen XD regels kunnen echt verbeterd worden als het moet hoor.. Dus ff chille met je billen in een bubbelbad met een lekker glaasje drinken erbij en nee ik weet dat ik zelf ook niet de braafste ben hiero.. maar dan alsnog.. *hint* XD
|
|
|
Post by » Aline. on Mar 16, 2008 19:07:51 GMT 2
|
|