|
Post by robin on Apr 9, 2008 18:10:41 GMT 2
Ik zou graag iets willen zeggen over de bedscene's, zelf vind ik dat het moet kunnen. De characters die er echt aantoe zijn hebben tenslotte zo lange/goede relatie met elkaar opgebouwt.
Dit kan je dan gewoon aangeven in de titel van het topic: SKIP. Zo weten mensen dat het daar iets mee te maken heeft, en kunnen ze het op eigen risico lezen. Of als je een stukje post ervoor duidelijk aangeven met -SKIP- zo kan je het gewoon in details doen als is het voor eigen risico.
Al is het natuurlijk niet leuk als iedereen ineens met elkaar de liefde gaat bedrijven. (hou het even netjes) maar net als de characters moet de RPG-er er toe instaat zijn om het te kunnen typpen en er samen met zijn char en de tegenspeler naar toe groeien. Voordat ze met elkaar in bed belande.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 6, 2008 14:14:00 GMT 2
Ik vind dat Esmé en Aline gelijk hebben. Over het algemeen kunnen bedscenes NIET. Dat geef ik eerlijk toe. Een skip zou inderdaad eerlijk zijn. Oke ik heb me er zelf ook niet echt aan gehouden en daar voel ik me schuldig over. Maar als je er echt opgewonden van word. Ga er lekker mee door xD.. Sorry ben even in een geweldige bui. Sluit je gewoon aan bij de admins. Hun wil is wet. En als je het niet vind kunnen heb je pech. Maar een skip vind ik wel oké. Als je als ervaren rper de skip kan volgen. Dan zit het goed. Over de inspiratie kan ik ook erg boos worden. Of mezelf opfokken. Esmé ik denk dat ik dit al tegen jouw had gezegt denk ik(Niet boos bedoeld) Maar de laatste tijd heb ik niet echt inspi meer of zin om te rpen. Ook zeker omdat niemand met mij een topic wil. Of dat idee heb ik. Zeker omdat al mijn liefde naar mijn allerliefste vriendje gaat, kan ik niet beloven om altijd inspi te hebben. Laatste tijd weet ik niet wat ik heb, en vind ik mezelf ook raar. Want de inspi komt niet meer. Nu ben ik hier dus weer, en lukt het me weer aardig Maar ik kan niet alleen met mezelf gaan rpg-en. Ik probeer er weer alles aan te doen om genoeg inspi te krijgen. Dat maakt het leuker voor jullie maar ook voor mezelf. Maar help diegene daar dan mee. Als je het niet meer weet, stuur een pm naar diegene van: Ja ik heb niet echt inspi meer. Heb jij misschien een idee ervoor. Waar ik mezelf in vind. Zoiets.
|
|