|
Post by admin. on May 6, 2008 18:33:05 GMT 2
[/b] zei het kleine mannetje tegen Adam, met een rode blos op zijn wangen. 'Nou, in dat geval! Fijn dat jullie Ravenklauwers zo spontaan zijn! De Zwadderaars begonnen meteen vloekem te sturen! Dat zijn extra punten voor Ravenklauw; 5, vind ik. Als jullie nu mee kunnen komen? Dan zal ik verdere uitleg geven in mijn kantoor! Volg mij maar!' Zonder op Cleo of Adam te letten draaide hij zich om, klom weer van de stoel af en verliet de leerlingenkamer, net zo snel als hij binnen gekomen was. Een vlaag van twijfel overviel haar, en samen met het onbekende gevoel in haar maag werd ze alleen maar misselijker. Dit was uiteraard niet aan haar af te zien - ze zou haar emoties nooit laten zien, nooit niet! In plaats van dat keek ze naar het instrument in haar hand, haalde haar schouders op en pakte haar gitaartas, om de gitaar daarin te doen. Dit deed ze zonder moeite, waarna ze even naar Adam keek, maar zijn blik bleef ze ontwijken. [/ul][/sup]
|
|
|
Post by melien on May 6, 2008 18:41:01 GMT 2
Adam keek professor hoofdschuddend na. Voor zijn lengte is hij veel te vlug.. Het duurde even voordat hij zich realiseerde dat hij op zou moeten staan. Maar uiteindelijk kwam hij toch overeind. Zijn blik bleef weer op Cleo hangen. Waar kende hij die achternaam toch van? Het kwam hem té bekend voor. "Ga je mee?" vroeg hij toen aan haar, zonder het echt door te hebben. Hij dacht nog steeds na over haar achternaam. Skyslayer, Skyslayer... waarom komt die naam me toch zo bekend voor??
Om de een of andere reden dacht hij ineens weer aan thuis toen hij een stap richting deur zette. Zijn halfzusje kwam hem als eerste voor ogen, en daarna was het zijn stiefzus. Mijn stiefzus! Dat is het! Hij wist weer waarom die naam hem zo bekend voorkwam. Page had ooit een vriendin gehad met die achternaam. hij liep verder, maar draaide zich bij de deur om om toch nog ene keer naar Cleo te kijken. Hij zei echter niets, het voelded raar om iets te zeggen. Waarom was ook hem een raadsel.
|
|