|
Post by robin on Apr 25, 2008 1:18:06 GMT 2
Omdat ik het harstikke leuk vind dingen te melden, meld ik deze alvast maar voordat ik het vergeet. Daar zie ik mezelf nog wel voor aan. Ik ga 2 mei (dus héél de mei vakansie volgens mij) t/m 19 mei weg. Dus kan ik niet RPG'E en zullen jullie mij uiteindenlijk wel moeten missen, dat hoeft natuurlijk niet. Jullie redde het wel even zonder mij, hoop ik Kort na de mei vakansie heb ik examens dus kan ik nauwenlijks online komen dan, ik probeer het wel maar ik kan moeilijk mijn examen verpesten voor RPG'E al hou ik van RPG'E, en zou ik het never nooit niet kunnen inruilen. dit wordt weer een heel verhaal om niks de belangrijkste dingen weten jullie nu al. Dus tot alvast, land van nooit.
Kus, RobinxPooke
|
|
|
Post by CherryOnTop on Apr 25, 2008 12:37:46 GMT 2
ROBIN! Same as me! Ik ben dan wel niet weg, maar na de vakantie heb ik eerst op 14 mei dat ik naar een café ga om te biljarten, dan moet ik naar school voor een mega afsluiting met barbeque. Die dag daarna heb ik mijn galafeest (hele dag niet online) en dan heb ik 2 dagen vrij, plus weekeind en dan zijn mijn examens begonnen o.O
|
|