|
Post by joyce on Apr 27, 2008 19:11:58 GMT 2
Niki zuchte, nu wou je het beest eten geven, vond ze haar niet. "kitykit..waar ben jee ?" klonk een lief hoog stemmetje. Ze had al heel de meisjeskamers doorzocht, zonder resultaat. De leerlingenkamer, ook zonder resultaat. Ze hoopte kit hier, de jongensslaapzalen te vinden. Niet dat er veel kans was, maar er was hoop. Anders moest ze nog heel de school af gaan zoeken. Stilletjes kwam ze de jongenskamer binnen. Veel volk was er niet, want merendeels zat buiten wat te klooien, of ze zaten in de gangen of leerlingenkamer. Niki zuchte. Dit gebeurde wel vaker dat ze kit kwijt was, wat het beest dan uitspookte ? niemand die het wist. "godverdomme.. waar zit dat rotbeest.." zei ze geïrriteerd, alhoewel ze gehecht was aan de kat, kon ze die soms zo...zo uitmaken en haar er zo kwaad op maken. Niki stampte kwaad op de grond waarna ze voor het voeteinde van een of ander bed, op de grond ging zitten. "Kit, go...." begon ze maar bleef stil. Niet iedereen moest mee gaan genieten met deze woedebui. Ze leunde met haar achterhoofd tegen het bed en stond geïrriteerd op. "als iemand een pikzwarte kat vind... laat het me effe wete ok ?" zei ze tegen de weinigen die hier aanwezig waren.
|
|
|
Post by robin on Apr 28, 2008 0:33:41 GMT 2
Litha rende als een gek de trap van de jongens kamer op, ze opende de deur en struikelde bijna over schoenen die één van de jongens blijkbaar niet had opgeruimt. Tot haar grootste verbazing zag ze Niki, Litha fronste en glimlachte daarna. ''Niki! ik had hellemaal níét verwacht dat je hier zou zijn'' zij Litha op een vrolijke -geacteerde- toon nadrukkelijk op niet. Alsof ze erg verbaast was dat Niki hier was. ''heb je Kit al?'' Vroeg Litha bezorgd nadat ze richting Niki was gelopen en haar een knuffel had gegeven. Litha keek even omzich heen, en merkte pas later dat ze als een gek was binnen komen stormen. Litha wreef even over haar boven arm heen, ''ik dach eh-, eh ik kom je helpen zoeken'' Zij Litha lachend, ''ik zie je niet graag zonder Kit''
|
|
|
Post by joyce on Apr 28, 2008 19:35:27 GMT 2
Niki lachtte met litha die net als een gek was komen binnenrennen. Ze werd meteen erna verrast door de overweldigende knuffel waarna ze even verstomd bleef staan. " jij .. mij.. niet.. hier .. verwacht?" zei ze op een 'onbegrijpende' toon. "psst.. ik had je toch verteld dat ik hier kwam zoeken gekkiE?" fluisterde ze luid. Waarna al die geacteerde 'verbaasde' look van haar als de nacht voor de zon verdween. Ze lachte lichtjes. "LITHAAA!! HEB JE ZO GEMIST !!!" riep ze ietwat laat-opmerkend waarna ze haar vriendin meteen omhelsde. Toen litha vroeg of ze kit al gevonden had schudde ze haar hoofd met een verdrietig gelaat. "ik mis kittykit.." zei ze op een 'kleutertoontje'. Waarna ze die weer liet verdwijnen in een glimlach. "aah.. no wurrie.. ze komt wel terug.." zei ze terwijl ze haar schouders ophof. Ze keek de kamer nog es rond, tevergeefs. Ze keek naar litha "komt u mevrouw lithaa'h.. gaant wij ons even gaat amuseren.." zei ze lachend waarna ze voor litha de kamer uitliep. De rommel die in haar weg lag schopte ze achteloos aan de kant en ze liep de trap af, voor litha.
|
|
|
Post by robin on Apr 29, 2008 18:11:37 GMT 2
Litha knikte iets, en legde haar hand even op haar heup. ''Ik wist ook wel dat je hier was, maar had gewoon een smoes nodig om hier te komen'' Het laatste zij ze iets zachter, bijna op een fluistertoon. Litha gniffelde, en streek met haar andere hand door haar haren heen. ''Nu we hier toch zijn-,'' begon ze lachend, ze ging op een van de bedde zitten en keek er even onder of ze kit zag. ''Ik snap niet dat jongens hierin kunnen leven'' mompelde ze hoofd schuddend. Litha lachte opnieuw even, ''Kittycat! waar zit je, psstpsst'' fluisterde Litha, ze hielt haar schouders op toen ze geen miauw terug kreeg en zuchte ''je zult wel gelijk hebben, ze komt vanzelf wel terug''Litha voelde even in haar zakken, normaal gesproken zou ze muisjes opzak hebben voor haar raaf Scypte, maar blijkbaar had ze deze niet bij zich vandaag.
|
|
|
Post by greenlightning on Apr 29, 2008 18:58:58 GMT 2
Met een blik alsof ze naar een vliegend nijlpaard keek, sloeg Kyra de twee meisjes gade. Ze maakte veel te veel lawaai. Ze waren te onzinnig. Ze waren te... ach, niemand was goed genoeg voor een Park... Eigenlijk zou ze haar vriendinnen gedag moeten zeggen, maar weigerde het. Als ze haar niet opmerkten, dan was ze veilig. Ze wachtte nog steeds op haar speeltje. Dat was Zed op dit moment, al wist hij dat zelf nog niet eens.
Haar armen lagen gekruisd op de rugleuning van de bank, haar hoofd rustte op haar armen. Ze trappelde opgewekt met haar benen op de zachte stof van de bank, terwijl ze naar de meisjes keek. Anray zat in de capuchon van haar mauwloze vestje en spinde zacht, terwijl enkel zijn oortjes boven de stof uitkwamen. Kyra wachtte geduldig, aangezien het haar toch neit uitmaakte of ze haar opmerkten of niet.
|
|
|
Post by joyce on Apr 29, 2008 19:39:06 GMT 2
Niki grijnsde "aaahh ! ons meisje wou de jongenskamer inkomen.." zei ze plagend en express luid. Ze grijnsde en hupte wat vrolijk heen en weer. "ikke will wat doehoenn.." zei ze net een klein kind. Ze grijnsde en draaide wat rond. Ze had echt altijd te veel aan energie. Ze had altijd, ook al sliep ze niet veel, een enorm overschot aan energie. Hoe? naja.. merendeels door haar 'ziekte' / 'stoornis' of hoe je het ook noemt.
Ze keek naar Litha "gaan we wat uitspoke? het is me allemaal gelijk, alleen mogen er géén regels mee gemoeid zijn !" grijnsde ze. Ze haatte regels, ze kon die echt niet hebben. "oeh! jij zin in...mm..ik heb zin om iemand te pesten.." grijnsde ze, ze had soms de raarste dingen om naar te 'verlangen' om te doen. Niet dat iemand pesten echt raar was, maar soms kon ze echt wel rare dingen verzinnen.
Niki had helemaal niet door dat kyra daar zat. Ze had er nog geen aandacht voor gehad. Ze was gewoon...niet geconcentreerd...
|
|
|
Post by Madjic on Apr 29, 2008 20:21:56 GMT 2
Luid blaffend stormde Mack de trap op. Hij rook ze, hij rook ze. Hij wist het zeker. Meisje met de poesje, leuk meisje en gek meisje. Hij blafte nog harder en sprong tegen de gesloten deur op. Moe slenterde Zed zijn hond achterna. Hij was wel nieuwsgierig waarom zijn hond zo deed, maar het was niet alsof Mack antwoord zou geven als hij het zou vragen. En hij was te moe om zich echt druk erover te maken. "Mack, doe rustig." Bromde hij en vroeg zich af hoe een hond van hem na een hele dag door het bos gelopen te hebben, nog zoveele energie had.
|
|
|
Post by robin on Apr 30, 2008 0:10:20 GMT 2
Litha zat wat onrustig op het bed, ze wiebelde vrolijk wat heen en weer en sprong na een paar seconden overeind. ''je eigen soort genootjes willen pesten'' zij Litha die met haar vinger wees ''Hoe kan je!'' ze sloeg overdreven haar hand voor haar mond. Ze was blijkbaar niet de einige gek in deze kamer, met een overdosis energy, Litha had ook nooit al die vijf chocolade repen naar binnen moeten werken.
Litha lachte nogsteeds, ''dus wie had je in gedachte om te irriteren met je vrolijkheid?'' Litha keek even de kamer rond, er was blijkbaar nog één meisje gekomen. zo stil dat Litha haar niet was opgevallen of ze zat hier al héél de tijd.
Litha pookte Niki tegen haar boven arm, ''Niki'' piepte Litha op een kinderlijke toon, ze trok een pruillipje en keek wat sipjes naar Niki, ''ik wil een koekje, een GROOT chocolade koekje!'' Zij Litha die breed grijnste. Het blaffende geluid van Mack overspoelde de kamer, ''Mack!'' Riep Litha, ze had zin om Mack gelijk te overvallen met knuffels maar kon zich nog net inhouden. Ik plaatst daarvan besloot ze alle kastjes en laatjes te gaan doorzoeken opzoek naar een chocoladekoekje.
(Niki maakt me echt hyper o.o echt héél eng)
|
|
|
Post by joyce on Apr 30, 2008 17:04:34 GMT 2
Niki lachtte en keek naar Litha "hmm.. een slachtoffer...?" zei ze nadenkend. Hoewel ze eerst wou ingaan op de opmerking van litha, liet ze die gewoon links liggen. "JOU PESTEN! waahaannt! de koekjes zitten allemaal in MIJN dikke buik !!" riep ze vrolijk en wat op een kinder-toontje, waarna ze wat rond litha begon te lopen en haar af en toe pookte. Alsof ze zo'n dolle hond was die wou spelen. Toen ze het bekende geblaf hoorde sprongen haar ogen open en bleef ze meteen verstijfd staan. "MACK EN.... ZEEEEDD !! " riep ze overweldigend en keek naar litha. "ons slachtoffer!!" fluisterde ze dan geniepig. Waarna ze naar de deur liep en zed binnen liet komen. Ze aaide de hond meteen.
Niki had echt een teveel aan energie, maar bij haar kwam het niet door een of ander teveel aan suiker, ze was gewoon zo. Onvermoeibaar. Ze grijnsde en speelde wat kalmpjes met de gekke hond. "ik ga neusje je pakken- " zei ze uitdagend tegen de hond waarna naar mack's neus greep, maar meteen haar hand ervan liet glijden. Eigenlijk een soort-van uitdagend spelen.
|
|
|
Post by robin on May 17, 2008 2:13:08 GMT 2
Litha trok een laadje open, en sprong daarna overeind ''Hoe kan je al mijn koekjes hebben op gegeten!'' zij ze beledigent en ze trok een overdreven zielig gezicht, ze pookte Niki ''ik wil ze terug allemaal, of anders-,'' voordat ze werder kon praten rende Niki al als een gek op Mack af nadat ze grijnzend duidelijk maakte wie hun slachtoffer moest gaan worden.
Litha klikte met de achterkant van haar hiel onopvallend bijna geluidloos het laadje dicht. ''Heeft dat niemand één koekje voor mij?'' riep ze daarna, half springend ''KOEKJES!'' Litha moest hoe dan ook één koekje eten, al moest ze iedereen gaan bedreigen om een smakelijk shocolade koekje, dan moest dat maar.
|
|