|
Post by Madjic on May 17, 2008 16:31:10 GMT 2
Zed bleef even op de trap stilstaan toen hij zijn en Macks naam hoorde. En dan wel niet van een jongensstem. "Moment." Mompe;de hij en sprong toen de trap op. Hij duwde de deur vrij hard open en keek de meiden verbaast aan. "Wat...doen jullie hier?" Mack blafte vrolijk en sprong tegen Litha op. Zowel omdat hij blij was dat hij haar zag, maar ook omdat hij het woord koekje hoorde. Koekjes betekende of iets leuks doen of iets leuks krijgen, dus het was hoe dan ook iets wat hij wel wilde. Een lichte rode kleur kwam even op Zeds wangen toen hij litha zag. Snel sloot hij zijn ogen en klakte met zijn tong om zichzelf in toom te houden.
|
|
|
Post by greenlightning on May 17, 2008 16:39:50 GMT 2
Zed die binnekwam bracht een brede grijnz op Kyra's gezicht. Ze schommelde met haar benen heen en weer en sprong vwervolgens lachend op. 'Heb geen idee wat zij hier doen,' zei ze, wetend dat ze de andere meisjes waarschijnlijk verraste, en liep op hem af. GZe sleog haar armen om hem heen, iets dat zowel vriendschappelijk als op eena dnere manier opgevat kon worden en legde haar hoofd zacht tegen de zijkant van het zijne. 'Ik wilde je verrassen en je eits vragen! Ik weet toevallig dat er een soort van feest is in de Drie Bezemstelen. Heb je soms zin om daar emt mij heen te gaan? Ik heb je al zo lang neit meer gezien..' Ze glimalchte lief naar hem, met een verleidelijke en speelse twinkeling in haar ogen.
|
|
|
Post by robin on May 17, 2008 20:40:00 GMT 2
Litha sprong overeind ''wij? eh? niks hoor'' zij ze op een onschuldige toon, die niet echt geloofwaardig overkwam. Ze voelde enkele seconden nadat ze de opmerking gemaakt had hoe Mack haar omver duwde. ''Mack, gek beest'' zij ze lachend en ze aaide hem warrig over zijn kop heen, ''nee je krijgt geen koekje, alleen als je helpt zoeken met koekjes te vinden'' het laatste van haar zin fluisterde zodat niet iedereen het kon verstaan. ''Ga maar koekjes zoeken'' zij ze lachend en ze aaide Mack opnieuw. ''Niki heeft ze allemaal opgegeten'' haar stem klonk beledigend maar kinderlijk toen ze dat zij en ze kwam wat moeilijk overeind.
''Kyra-,eh?'' Litha keek wat verbaast op toen Kyra ook in de jongens slaapkamer bleek te zijn. Litha fronste, ''jij hebt toevallig ook geen koekjes zien vliegen?'' Vroeg Litha lachend. Litha schaamde zich niet voor haar kinderlijke gedrag tegen iedereen, tenslotte was ze niet de einige. Litha pookte met haar vingers Niki omver.
|
|