Post by » Aline. on Apr 28, 2008 20:52:47 GMT 2
''Natasha Malin
''Friends
Malin... -- Once seen]
Hello there! -- Once Spoken]
How are you? -- Acquaintance]
Maybe we'll be... -- Almost Friends]
Once upon a time -- Childhood Friends]
Maybe we can make some fun -- Average Friend]
Let me help you, like you always help me -- Close Friend]
Let's ignore the rules and have fun! -- Best friend]
Like a fairytale -- Soulmates]
Malin... -- Once seen]
Hello there! -- Once Spoken]
How are you? -- Acquaintance]
Maybe we'll be... -- Almost Friends]
Once upon a time -- Childhood Friends]
Maybe we can make some fun -- Average Friend]
Let me help you, like you always help me -- Close Friend]
Let's ignore the rules and have fun! -- Best friend]
''Enemies
Better not. -- Not interested]
Go away -- Annoyance]
I'm not hearing you... -- Ignoring]
Sweet escape -- Afraid of her]
She isn't that pretty! -- Jealous]
You're nothing better than me -- Rivals]
I was a foolish child... -- Friends turned into enemies]
I hate you, that's why -- Enemies]
Don't want you here, don't want you anywhere -- Worst enemies]
Better not. -- Not interested]
Go away -- Annoyance]
I'm not hearing you... -- Ignoring]
Sweet escape -- Afraid of her]
She isn't that pretty! -- Jealous]
You're nothing better than me -- Rivals]
I was a foolish child... -- Friends turned into enemies]
I hate you, that's why -- Enemies]
Don't want you here, don't want you anywhere -- Worst enemies]
''Lovers
Like you like this -- Interested]
I like your.. shoes *wink* -- Flirt]
Beatiful girl! -- Thinks she's pretty]
She's more than that -- Crush on her]
The boy of my dreams -- Crush on him]
Every day I love you more -- Relationship]
In the past, once... -- Break up, still in love]
Never like this anymore. -- Break up, enemies]
Glad we've ended that en began this -- Break up, friends]
Like you like this -- Interested]
I like your.. shoes *wink* -- Flirt]
In the past, once... -- Break up, still in love]
Never like this anymore. -- Break up, enemies]
Glad we've ended that en began this -- Break up, friends]
[IMG]link avatar[/IMG]&[b]&[/b][IMG]link avatar[/IMG]
[size=5]Naam char[/size]
[b]Leeftijd:[/b]
[b]Studiejaar & studie:[/b]
[b]Relatie:[/b]
[b]Geschiedenis:[/b]
[b]Mening over Natasha:[/b]
[b]Mening van Natasha:[/b]
&&
Shirie Ashinta
Leeftijd: 17
Afdeling: Griffoendor
Relatie: Like a fairytale -- Soulmates]
Geschiedenis: Eens zien, waarvan ken ik de muts. Nou, ten eerste had Joey een enorme Crush op haar. Aangezien hij neit durfde ben ik maar op haar afgestapt. Oh wat ebn ik hem en zijn hormonen dankkbaar! Een betere vriendin kan je je neit wensen. Ze is grappig, slim, lief, arrogant -ja dat vind ik een goed ding!- en als er iets is is ze er altijd voor je. Ik zou neit weten wat ik nog zonder haar zou moeten. Onze jaren samen op Ds waren geweldig, het was vreselijk om haar te missen. Maar nu is ze terug!
Mening over Natasha: *knuffelt* Beter bestaat niet
Mening van Natasha: Shirie is echt m'n aller-, aller-, allerbeste vriendin! Ik zou echt niet weten wat ik zonder haar moest. Ze lijkt zoveel op me, en tegelijk ook weer helemaal niet. Ik heb haar in de tijd dat ze al op Hogwarts zaten ongelooflijk gemist.
&&
Joey Stone
Relatie: Beatiful girl! -- Thinks she's pretty]
Geschiedenis: Liefde op het eerste gezicht zoals ze dat noemen. Niet alleen vanwege haar schoonheid.. maar ook haar uitstraling, haar lach... Hoe moest ik nou zeggen wat ik voor haar voelde? Ze kende me niet eens... Shirie ging er meteen op af en nadat zij twee vriendinnen waren geworden leerde ik haar kennen. Vreemd, hoe snel het van een vlam veranderde in een extreme bosbrand. Hoe beter ik haar leerde kennen, hoe meer ik voor haar viel. De prefecte schoonheid met een ijzersterk karakter. Fijn dat ze uiteindelijk toch voor mijn stuntelige versierpogingen viel. Ben nu wel wat zelfverzekerder... was pas veertien!
Mening over Natasha: *telt af op vingers* mooi, lief, sexy, geweldig, grappig, slim, zelfverzekerd, zorgd goed voor zichzelf en anderen...
Mening van Natasha: Ik kan echt niet zonder Joey. Hij is zo lief, knap, gewoon alles wat je je kunt wensen... Ik weet achteraf niet meer hoe ik die weken zonder hem ben doorgekomen.
&&
Myra Trust
Geschiedenis: Al jaren samen. Sinds.. ik weet het niet. Volgens mij had het eits te maken met Joey. Ach, het kan me weinig schelen. Ik ben zo blij dat ik haar heb ontmeot, al kan je moeilijk een grotere tegenpool vinden dan zij. Ze is geweldig en zeker de afgelopen maanden zijn we steeds closer geworden. Het is fantastisch haar weer te zien en emt z'n allen samen te zijn.
Mening over Natasha: Geweldig persoon. Alles wat ik had willen zijn...
Mening van Natasha: In die paar weken dat wij samen nog op Cuba zaten, zijn we veel closer geworden. Ik heb dingen ontdekt van Myra, die ik eerst niet verwacht had. Al was het zo'n korte tijd, het heeft veel goeds gedaan voor onze vriendschap. We lijken dan misschien wel helemaal niet op elkaar, Myra is echt een geweldig goede vriendin van me.
&&
Davon Shadows
Leeftijd: 18
Afdeling: Ravenklauw
Geschiedenis: Vanaf het eerste moment waren Nattie en ik gezworen vrienden. het was alsof we elkaar gewoon perfect aanvoelden. Dit heb ik nog met niemand anders meegemaakt en eht meest bijzondere... hoe mooi ze ook is, ik ben nooit verleifd op haar geweest. Nooit. Alsof ik bang was dat ik daarmee alles wat we hadden kapot zou kunnen maken. Zij weet meer van mij dan wie dan ook, en ik meer van haar. Hoe hecht onze groep ook is, zij is e meest dierbare, ongeveer zoals Joey en Shirie zijn, zo is zij voor mij. Niemand die haar ooit wat aandoet, zonder er zwaar voor te boeten. Ik train me niet voor niks een ongeluk.
Mening over Natasha: Liefste meisje dat er bestaat. Beste vriendin die ik me kan wensen en nog beeldschoon ook.
Mening van Natasha: Devon is echt een goede vriend van me. In tegenstelling tot zoveel meisjes heb ik nooit iets op het liefdesgebied voor hem gevoeld - daar heb ik Joey immers voor! Maar als vriend is hij me echt heel erg dierbaar.