|
Post by admin. on Apr 29, 2008 16:31:50 GMT 2
[/b]' kraste Zwamdrift. Steph keek even op en fronste geïrriteerd. 'Zwamdrift, ik zou het fijn vinden als je me gewoon Steph zou noemen,' antworde ze brutaal, en kauwde verder. Zwamdrift keek haar kwaad aan, maar hervatte de les; ze was al blij dat Steph eindelijk eens aanwezig was. Waar zijn ze allemaal? Terwijl ze een lichtblauwe bel blies, bedacht ze waar haar vrienden zouden kunnen zijn. Waarschijnlijk buiten, aangezien het heerlijk weer was, of in hun lessen. Eigenlijk kon ze zich niet voorstellen dat iemand in de les zou zitten. Waarom zat ze zelf eigenlijk in de les? De bel ontplofte, maar ze negeerde het, in tegendeel tot Zwamdrift. Deze mompelde wat onverstaanbaars en ging verder over het feit dat een leerling zou sterven, binnen twee weken. [/ul][/sup]
|
|
|
Post by robin on Apr 29, 2008 18:20:08 GMT 2
Suishou kwam wat moeilijk de trap op, toen ze boven aan de trap stond veegde ze wat aarde van haar spijkerbroek af. Op haar knieën zaten nog wat grauwgroene grasvlekken, deze had ze er niet weten uit te krijgen. Al mompelend liep ze het lokaal binnen, en plofte ze neer op de grote poef naast een meisje, die blijkbaar ook in griffoendor zat. Suishou negeerde het gesis van Zwafdrift die woedend haar kant om kwam lopen.
''Suishou, ben je hellemaal gek, je komt binnen en verstoord de les nog eens'' Siste Zwamdrift, haar grote vissen ogen keken dreigend naar Suishou. Suishou knikte kortaf, en zag hoe Zwamdrift haar brilletje naar achter schoof en haar de rug toe keerde. Suishou keek even naar het andere meisje, ''blijkbaar ben ik niet de einige die toch maar eens besloot om naar de les van zwamdrift toe te gaan'' Fluisterde Suishou zachtjes, zodat zwamdrift het niet zou horen.
|
|