|
Post by \\ Jess' on Apr 29, 2008 19:31:55 GMT 2
Tatyanna zat op een bankje, met een mooie roos in haar handen. De roos had haar pijnlijk gesneden, maar dat maakte haar niet uit. Ze keek geintresseerd om haar heen. Het was hier nog steeds prachtig. Ze had dit plekje erg gemist. Maar misschien was dat ook omdat ze erg van rozen hield. Toch mistte er wel wat, zoals iets als gezelschap. Ze was weggegaan, en nu weer terug, logisch dat niemand haar nog had gezien. Ze had rust nodig gehad, ze was zo door elkaar geschud geweest door alles.
Maar ze was weer terug, en beter dan ooit. Of dat dacht ze dan. Ze hoopt dat er iemand was, maar aan de andere kant was die stilte ook prettig geweest. Thuis had ze zich ook vermaakt, en haar ouders vonden het ook wel fijn dat ze langer was gebleven dan nodig was. Ze haalde diep adem en glimlachte gelukkig. Ze had Hogwarts gemist, en haar vrienden.
|
|
|
Post by admin. on Apr 30, 2008 13:31:01 GMT 2
[/b] Terwijl de muziek door haar oordopjes heen naar buiten knalde, blerde Steph zonder schaamte mee. Ze had dan wel niet de mooiste stem, maar het kon haar toch nooit schelen wat anderen van haar vonden. Met een grijns greep ze haar iPod en bekeek het schermpje, dat aangaf dat ze al over de helft van het liedje "Teenagers" zat. Ze grinnikte ondeugend, propte het apparaatje weer in de zak van haar rode sweatvest en liet haar blik vluchtig over het rozenperk gaan. Het was zo goed als verlaten, besloot ze, op één meisje na. Een meisje dat ze niet kende; maar dat zei ze van bijna elk meisje. Van de jongens wist ze zo de helft op te noemen, maar meiden niet. Ze ging nou eenmaal vaker met jongens op, dus het kon haar ook weingi schelen hoe de meisjes uit haar jaar heetten. Maar, spontaan als ze was, besloot ze toch op het meisje af te stappen, om misschien wel een nieuwe vriendschap te beginnen. Ze had ook wel vriendinnen - alleen wat minder als dat ze vrienden had. Amber was een meisje, besloot ze, en dat was ook een vriendin. 'Hey,' zei ze kalm, waarna ze naast Tatyanna op het bankje neerplofte. [/ul][/sup]
|
|
|
Post by \\ Jess' on Apr 30, 2008 16:23:58 GMT 2
Ze had achter zich geluid opgemerkt, meer gezang. Ze had niet omgekeken, maar was meer geficseerd over wat er naar haar toe kwam. Toen een schaduw over haar heenviel, en ze naast zich keek. Had degene plaatsgenomen, het was een meisje, voor haar onbekend. Ze glimlachte vriendelijk. "Heey" Zei ze terug terwijl ze de roos naast haar neerlegde. Ze keek weer terug naar het meisje en nam deze in haar op. Ze zag er in haar ogen best vriendelijk uit.
"Ik ben Tatyanna" Stelde zichzelf maar netjes voor. Ze keek even naar haar hand en deed een vinger in haar mond. Aangezien het nogal bloedde. Ze glimlachte om de dopjes in de oren van het meisje. Ze kende haar helemaal niet, maar misschien was dit het begin, dat ze ook anderen mensen beter leerde kennen. Ze besloot maar wat nuttigs te vragen, aangezien ze dan wist waar het meisje uit kwam, welke afdeling. "Ik heb je hier nog niet eerder gezien, welke afdeling zit jij?" Ze keek het meisje geintresseerd aan.
|
|
|
Post by admin. on Apr 30, 2008 20:00:36 GMT 2
[/b] zei ze kalm, weigerend om 'Stephanie' te zeggen. Ze haatte die naam, omdat het zo enorm meisjesachtig klonk. Niet dat ze problemen had met meiden, maar Steph klonk gewoon stoerder. Bovendien was die naam veel simpeler. 'Griffoendor,' gooide ze er al achteraan, nog geen seconde nadat Tatyanna was uitgepraat. Ze had al moeite gedaan om zich zolang stil te houden. 'Wacht - zeg niets - volgens mij zit je in -- Ravenklauw? Niet Zwadderich, in ieder geval, want dat had je nu al een vloek over me uitgesproken.'
|
|
|
Post by \\ Jess' on May 1, 2008 10:38:34 GMT 2
Ze had naar het meisje gekeken, en had gewacht op een antwoord. Maar haar muziek stond blijkbaar aardig hard. Ze volgde de bewegingen van het meisje wel. En toen ze zich voorstelde knikte Tatyanna. Haar afdeling volgde erachteraan. "Leuk je te ontmoeten.." Kreeg ze er nog maar net doorheen. Toen ze haar afdeling raadde knikte ze. "Ja, Ravenklauw. Dat zijn zwadjes he.." Ze haalde haar schouders op. Terwijl ze even over een andere onderwerp na ging denken. "Ik kom hier vaak, het geeft een enorme rust als je wilt nadenken" Begon ze, over het rozenperk. Geen idee of dat Steph trok natuurlijk.
[Nogal Inspiratieloos, sorry ^^]
|
|
|
Post by admin. on May 5, 2008 20:51:44 GMT 2
[/b] Steph trok haar wenkbrauwen tot een frons, om vervolgens haar schouders op te halen. De grijns weigerde haar gezicht te verlaten. 'Rust? Dan denk ik dat ik beter kan gaan. Ik bedoel - ik praat echt ways to much, weet je. Ik kán wel stil zijn, maareh, dan wordt ik irritant. En dat ben ik al, als ik niet stil ben, moet je nagaan!' Eigenlijk stopte ze met praten om adem te halen, maar vrijwel meteen zweeg ze. Ze praatte weer eens te veel, wat niet zo verbazingwekkend was voor haar doen, en wist dat ze dat eens af moest leren. Maar eigenlijk maakte het haar niet zoveel uit. In ieder geval gaf ze Tatyanna de kans om iets te zeggen, zonder dat ze wist of haar dit iets uitmaakte. [/ul][/sup]
|
|
|
Post by \\ Jess' on May 5, 2008 20:57:30 GMT 2
Ze wou de hele tijd wat zeggen maar Steph hield maar niet op. Toch moest ze wel glimlachen om haar. Het was toch wel heel grappig. Ze hield zelf ook van praten, dus iemand als haar was altijd geinig. "Op.." Ze hield maar weer op terwijl ze pas weer begon te praten toen ze er echt zeker van was dat Steph niet meer begon. "Iedereen is gelijk, en stilte is op zijn tijd leuk natuurlijk. Vooral als er niemand is. Maar praten is ook altijd leuk natuurlijk. Alleen als je er van houdt. Wat wij beide doen, dus dat komt erop neer dat er veel gepraat zou worden. En praten is goed voor het sociale gedrag van mensen" Begon Tatyanna. Maar bleef daarna maar stil. Ze moest best lachen om hun twee. "En het is ook nog eens goed om daarna te lachen, want lachen is natuurlijk gezond zeggen ze" En zucht gleed over haar lippen en ze haalde daarna adem .
|
|
|
Post by admin. on May 6, 2008 19:47:00 GMT 2
Steph fronste even, grijnsde en haalde deip adem, om vervolgens weer gewoon te praten. 'Tja, maar praten is dan ook geweldig en goed voor je stembanden en, zoals ze zeggen, je maakt er vrienden mee. Bovendien houdt ik van vrienden, want je kunt er nooit genoeg hebben, en buitenom dat-' Vlug nam ze een diepe teug adem, 'maak je er vijanden mee en dat kan ook leuk zijn, want ruzies zijn ook niet verkeerd!' Seph stak speels aar tong uit en rolde de oordopjes om haar iPod heen.
|
|
|
Post by \\ Jess' on May 6, 2008 20:08:48 GMT 2
Ze luisterde geintresseerd en knikte een paar keer. "Daar heb je gelijk in" Zei ze, toen Steph was uitgepraat. Ze lachtte op de tong terwijl ze haar haar even naar achter deed. "Kom je hier vaker?' Vroeg ze toen maar. Ze keek even naar de rozenstruiken en toen weer terug naar Steph. Haar blik gleed naar de I-Pod en volgde de handelingen die Steph uitvoerde. Al snel keek ze weer naar het gezicht van Steph. "Welke muziek luister je eigenlijk, het zou vast wel intressant zijn lijkt me zo" Begon ze, en haar lippen krulde om naar een glimlach. "Ik vind Spaanse muziek mooi, maar het maakt me eigenlijk niet veel uit" Zei ze terwijl ze haar armen in haar schoot legde.
|
|