|
Post by greenlightning on May 5, 2008 23:52:16 GMT 2
Myra lachte en gaf hem een speelse duw. 'Doe niet zo raar. Ik verdeel de wreld nooit in groiepen. Al heowel, drie groepen eingelijk. De mensen die ik mag, de mensne die ik niet mag en de mensen die mijn groepje niet mag. Dus tja, of het nou met de afdeling te maken heeft of niet.. ik heb geen idee.' Ze grijsnde breed en keek opnieuw naar Mack. Ze lachte. 'Laat ze maar lekker. Bells vind haar weg wel. En volgens mij mogen ze elkaar wel.' net zoals wij... Althans, dat hoopte ze.
|
|
|
Post by Madjic on May 5, 2008 23:57:59 GMT 2
"Dan doe je het goed." Zei Zed goedkeurend. "Je helpt mee de wereld een beetje beter te maken. En soms is het wel goed als er groepen zijn, maar niet te erg. Zoals hier op school eigenlijk." Hij keek naar de honden en knikte. "Mack mag alles wat los en vast zit. Het enige wat beter scored dan spelen is eten. Dus dat zitr wel pluis." Aan Macks gedrag kreeg hij nu eerder het gevoel dat Mack zijn eten met Bells zou delen.
|
|
|
Post by greenlightning on May 18, 2008 21:00:45 GMT 2
Myra haalde haar schodeurs op en glimalchte. 'Tja, maar een persoon kan weinig veranderen vrees ik. Zeker als je groepje neit meewerkt. Shirie is te koppig, Devon geeft alleen om meiden, Joey geeft alleen om ons en Natasha.. tja, die heeft een hele wereld aan school ens tudie enzo...' Ze wilde eht warme gevoel omhelsen in haar binnenste. Het voelde zo warm en fijn... het kon toch neit dat ze verleifd werd op deze jongen?
|
|
|
Post by Madjic on May 18, 2008 21:12:37 GMT 2
Zed sloot zijn ogen en glimlachte. "Niet helemaal waar, volgens mij. Ik meen me te herinneren dat een van hen een vriendin heeft... en een een vriend." Hij opende een oog. "Dus ze zijn niet helemaal hopeloos, moeten alleen een zetje in de goede richting hebben en dan kan het wel." Nu opende hij het andere oog ook. "Al vind ik het leuk om te horen dat je daarbij hoort, klinkt in ieder geval alsof je goed zit wat vrienden betreft." Hij had zelf een aardige vriendschap opgebouwt met onder andere June, die hem op het begin het engste persoon op de school leek te vinden. En al mocht haar 'godfather' hem dan wel niet, ze leek hem steeds meer in vertrouwen te nemen.
|
|