|
Post by Madjic on May 6, 2008 19:00:26 GMT 2
Ty keek met zijn hoofd op zijn handen naar het stapeltje kaarten voor Lena. "Ik kan niet geloven dat je dit echt meent." Mompelde hij. "Omdat het leuk is!" Zei Lena voor de zoveelste keer. "Nou toe, laat me het een keer bij jou doen." Ze pakte de tarotkaarten en begon ze te schudde. "Ik beloof dat ik je geen vroegtijdige dood zal voorspellen zoals bij waarzeggerij." Ze had net een paar dage geleden hem een dood binnen twee jaar voorspelt. Maar in het lokaal ging het ook altijd verkeerd en ze kon ook alleen maar tarotkaarten lezen. "Wow, dat ik echt geruststellend." Zei hij sarcastisch en grijnste. "Sorry Storm, je moet een ander slachtoffer zoeken."
|
|
|
Post by admin. on May 6, 2008 19:32:42 GMT 2
[/b] Steph fronste even, waarna ze de deur met een klap achter zich dicht liet vallen en gaapte. De lange mouw van haar vest bleef even aan de klink hangen, maar ze trok hem los - zonder te merken dat hij scheurde. Het kon haar überhaupt erg weinig schelen. 'Dat is niet iets wat je elke dag ziet. Zijn het echte, of van die fake-thingies? Die zie je heel veel, weet je, en die voorspellen alleen slecht nieuws. Waar je plezier in hebt...' Kort rolde ze met haar ogen, haalde haar schouders op en rekte zich uitgebreid uit, om vervolgens in haar ogen te wrijven. 'Hoe kunnen jullie zó vroeg je bed uit kom- Oh' Ze schrok op het moment dat haar blik op de klok viel. 'Hb ik nou de eerste 5 lessen gemist, of staat die klok verkeerd?' Kort haalde ze haar schouders op en plofte neer, om weer naar de tarotkaarten te kijken. 'OF het is weekend, dat kan ook. Ik weet het nooit, weet je?'[/ul][/sup]
|
|
|
Post by Madjic on May 6, 2008 20:27:22 GMT 2
"Ze zijn echt, neem ik aan tenminste. Ik heb ze van mijn oom, die is echt helemaal afhankelijk ervan." Zei Lene vrij trots. "En deze voorspellen tenminste normale dingen, niet zoals ik met die prut van thee. Dat beschrijft bij mij altijd de dood, wat ik ook doe of voor wie het is." Ty lachte. "Het is weekend, anders zou ik nu echt nog wel slapen hoor. En trouwens, als je de eerste vijf lesuren gemist had dan doe jke ook niet moeilijk om ze te halen." Zei hij iets wat verrast.
|
|