|
Post by melien on May 9, 2008 22:13:07 GMT 2
Cassandra Slytherin through and through Sometimes she feels like she misses something She’s only able to keep one secret: her darkest one Sweet but not innocent Don’t let her arrogance fool you[/color][/size] What's that? A hat?...they'll stay by my side...Crazy, funky, junky hat {family}Overslept. Hair unsightly. {acquintance}Trying to look like Kiera Knightley? {from Slytherin too}We've been there {friends}We've done that {real good friends}We see right through your funky hat. {soulmates}At first you think Cruella is the devil But after time has worn away the shock You've come to realize You've seen her kind of eyes Watching you from underneath a rock!...whoever would care about them...This vampire bat {jealous of her}This inhuman beast {disrespect}She 'outta be locked up and never released {couldn’t care less about her}The world was such a wholesome place until {irritating}Cruella, Cruella De Vil {scared of her}If she doesn't scare you, no evil thing will {were friends, are enemies}Cruella, Cruella De Vil {enemies}To see her is to take a sudden chill {enemies 4 life}Well you know every thing's gonna be a breeze that the end will no doubt justify the means You could fix any problem at the slightest ease Yes, please......my world doesn't function without...Well you might find out it'll go to your head {flirt}When you write a report on a book you never read {interested}With the snap of your fingers you can make your bed {in love, unsure}Everything is not what it seems {in love, hiding it}That's what I said {in love}You might run into trouble if you go to extremes {couple}Because everything is not what it seems {ex, maybe more}When you can get what you want by the simplest of means {ex, friends}Be careful not to mess with the balance of things {ex, fighting} [img]link van avatar[/img] [color=Red/Blue/Green][b]Name:[/b][/color] [color=Red/Blue/Green][b]Age:[/b][/color] [color=Red/Blue/Green][b]House:[/b][/color] [color= house color] (house) [/color] [color=Red/Blue/Green][b]Relationship:[/b][/color] [color=Red/Blue/Green][b]History:[/b][/color] [color=Red/Blue/Green][b]Future:[/b][/color] [color=Red/Blue/Green][b](char) thinks the following about Cassandra:[/b][/color]
s.v.p in code antwoorden[/center]
|
|
|
Post by melien on Aug 5, 2008 21:19:23 GMT 2
[/center] Name: Timothy Sawyer Ford Age:17 House: SlytherinRelationship: Overslept. Hair unsightly. {acquintance}Trying to look like Kiera Knightley? {from Slytherin too}History: niet veel meer dan een paar keer gesproken Future: waarschijnlijk gewoon kennissen en mischien zelfs wel vrienden maar meer dan dat waarschijnlijk niet, heel mischien nog beste vrienden maar meer dan dat niet. Timothy thinks the following about Cassandra: Ze is aardig en ik mag haar wel, ze is een echte zwadderaar zover als ik weet en dat is maar goed ook. Name: Shirie Ashinta Age: 18 House:GriffoendorRelationship: We've been there {friends}History: Ik ken Cassandra van.. ja waarvan eigenlijk? Ik weet het niet meer. Het was mijn eerste dat hier en ze sprak me aan. Het was wel gezellig, maar ergens miste de klik. Ze is waarshcijnlijk gewoon wat te jong. Future: Wie weet. Waarschijnliijk gewoon zoals we zijn. Ze is wat jong om een echte vriendschap mee te hebben. Shirie thinks the following about Cassandra: Lief meisje, maar wel wat jong. Name: reena cafnin Age: 15 House: Zwaderich Relationship: We've done that {real good friends}Trying to look like Kiera Knightley? {from Slytherin too}History: Reena kent Cassandra van een van de eenzame nachten in de leerlingenkamer. Reena heeft zware jaren achter de rug, zeker voor ze wist dat de Malfoys familie waren. het was in ahar tweede jaar, toen Cassandra nog als eerste jaars kwam. Jong als ze was, vertelde Reena meteen wat haar dwars zat. Hoe eenzaam ze zich voelde en hoe in de war ze was over alles dat haar ws overkomen. dat ze zich zo minder voelde dan iedereen. Dat ze constant met de Parks zat opgescheept, zonder dat ze zich tegen hen kon verweren. Dat Draconic wel voor haar op kwam als liever vriend, maar dat ze zich alsnog eenzaam voelde. Toen ontstond de vriendschap tussen hen. Zij was ook de eerste die eht wist toen ze erachter kwam dat Draconic en Scropius familie waren. Future: De vriendshap kan onmogelijk stuk. Daar is ze veel te leif voor! Reena thinks the following about Cassandra: Liefste meisje ooit en als ik ooit een zusje had gehad, had ik er een gewild zoals zij! Name: Draconic Malfoy Age: 18 House: ZwaderichRelationship: Trying to look like Kiera Knightley? {from Slytherin too}We've been there {friends}+ So cute Mwuhahah {teasing}History: Draconic kent Cassandra al sinds haar eerste jaar en heeft het altijd al als hobby egzien om haar te lagen. Gewoon, flauwe grapjes, afgewisseld door goeie gesprekken en leif zijn. Hij houdt zeker van haar, als vrienden natuurlijk, maar hij vind eht geweldig om kleinere te pesten. Zeker als hij weet dat ze eht wel aankunnen., Sinds hij weet dat zij en Scorpius iets in elkaar zien, heeft hij er zijn werk van gemakt om haar ermee te plagen, maar als ze vast wat krijgen, zal hij er wel mee ophouden. Hij zal er altijd voor haar zijn, al ergerd ze zich soms kapot aan hem. Future: Waarschijnlijk beter vrienden, als Cassandra inziet dat eht enkel onschuldig plagen is. Draconic thinks the following about Cassandra: Ze is zo'n lief meisje, schattig en zo'n vreselijk leuk doelwit.. als ik neit in mijn slaap door mijn broertje wordt vermord, zal eht wel goedkomen. [/ul]
|
|
|
Post by melien on Aug 5, 2008 21:22:27 GMT 2
[/center] Name: Scorpius Malfoy Age: 14 House: SlytherinRelationship:Overslept. Hair unsightly. {acquintance}Well you might find out it'll go to your head {flirt}When you write a report on a book you never read {interested}History:Ze zit bij Scorpius in dezelfde afdeling. Ze kennen elkaar dus van de leerlingenkamer. Scorpius ziet haar vrijwel elke dag. En flirt ook vaak met haar, zoals hij bij anderen doet. Future:Scorpius hoopt haar beter te leren kennen. Er is wat aan haar wat hem aantrekt. Maar hij kan niks verder vertellen aangezien hij haar nog niet zo goed kent. Scorpius thinks the following about Cassandra:Een hele lieve en mooie meid. Ze komt aardig op mij over. Soms wat arrogant, maar dat vind ik wel leuk aan haar. Ze heeft wat, wat andere meisjes niet hebben. [/ul]
|
|
|
Post by melien on Aug 15, 2008 19:20:46 GMT 2
[/a][/IMG] [/center] Name:Kanyella Beth Age: 15 jaar. House: Ravenclaw Relationship:If she doesn't scare you, no evil thing will {were friends, are enemies}The world was such a wholesome place until {irritating}This inhuman beast {disrespect}Cruella, Cruella De Vil {enemies}History:In de vroegere geschiedenis ofterwel: jaar 1/2 op Hogwarts waren Cassandra en Kanye onafscheidelijk, dat is de beste beschrijving. Ze waren beste vrienden en deden zo’n beetje alles wat je samen kon doen, samen. Maar na het tweede jaar groeiden ze uit elkaar. Cassandra als zwadderaar zijnde kon natuurlijk niet met iemand van een andere afdeling ‘soulmates’ zijn en dat was eigenlijk de reden dat hun omgang met elkaar stopte, en hun rivalry-relatie van start ging. Future:Misschien worden ze ná hun schooltijd op Hogwarts weer vrienden en vergeten wat er recentelijk tussen hun gaande is. Tijdens hun schooltijd zal de relatie tussen hen waarschijnlijk niet verbeterd worden. Kanyella thinks the following about Cassandra:Cassandra is een Zwadderaar en Zwadderaars mogen niet met andere afdeling-leerlingen omgaan. Dat is wel gebleken toen ik en Cassandra uit elkaar groeiden. In één moment waren we geen vrienden meer en leek ze me opeens te haten! Ik was er even van geschrokken, maar niet lang daarna was van onze ‘’soulmate’’ relatie helemaal niks meer over. We negeerden elkaar, gaven elkaar dodelijke blikken en ontliepen elkaar. En dat is nog niet veel veranderd. Ik snap niet waarom ze haar afdeling boven haar vriendinnen verkiest. [/ul]
|
|
diimplezx
member
All the movies of my life, flashing right before my eyes...
|
Post by diimplezx on Dec 24, 2008 23:20:32 GMT 2
Name: Casey Lane Age: 14 House: Ravenklauw Relationship: Cruella, Cruella De Vil {enemies} Everything is not what it seems {in love, hiding it} History: Toen Hij Cassandra zag voor de sorteerceremonie plaats had gevonden, voelde Casey een soort inwendige pull in zijn buik. Hij kon zijn vinger er niet precies op leggen, maar iets aan het meisje fascineerde hem. Helaas vielen zijn romantische ideeën binnen de eerste week al in het water. Hij leerde van andere Ravenklauw leerlingen dat Zwadderich 'de slechte afdeling' was. Hij heeft zelf nog niet dat slechte in Cassandra kunnen zien maar dat komt misschien omdat hij haar sindsdien liever uit de weg gaat. Future: Casey gaat door met het ontwijken van Cassandra en loopt sneller weg als hij in een confrontatie terecht komt met haar aanwezig. Casey thinks the following about Cassandra: Cassandra had nooit in Zwadderich gesorteerd moeten worden. Ze is wel arrogant maar het komt niet hetzelfde over als wanneer een andere zwadderaar zich arrogant gedraagt. Het is eerder grappig en schattig hoe ze zich naar anderen gedraagt. Maar ja, ze is nou eenmaal in Zwadderich gesorteerd. Get a grip Casey.
|
|