|
Post by melien on May 29, 2008 19:52:01 GMT 2
Cassandra keek verbaasd naar Charlotte. "Hoe kom je er in hemelsnaam bij dat wij iets hebben gedaan, of gezien hebben? Zover ik weet was jij hier eerder dan ik en ik was weer eerder dan Rachanna." zei ze, verontwaardigd. Ze snapte dat de andere afdelingen de zwadderaars niet mochten, maar dat was nog geen reden om beschuldigingen in het rond te zaaien. Trouwens, dat recht behoorde de zwadderaars toe en niet andere mensen. Zoals vrijwel altijd nam ze een arrogante houding aan. Simpelweg omdat ze niet wist hoe ze zich anders moest gedragen. Toen Sawyer aan kwam lopen glimlachte ze kort naar hem. Ze herkende hem wel als mede-zwadderaar, maar kende hem niet echt. Ze sloeg haar armen over elkaar en keek naar het spektakel. Ze wist niet wat ze moest doen dus bleef ze maar gewoon staan. Haar blik gericht op Charlotte, aangezien deze tot nu toe de grootste mond had gehad. Vond zij.
(sorry voor de post aan de ietwat korte kant (A))
|
|
|
Post by Krista - on Jun 28, 2008 14:39:35 GMT 2
Florian staarde Draconic aan en zweeg even, aangezien hij wist dat als hij iets tegen de jongen zou zeggen die toch echt wat centimeters groter was, hij kans had op een ruzie, en dat was iets waar hij nu geen zin in had. Normaal gesproken wel, maar dit was verre weg van het normale leven. Vol jaloezie en afgusnt keek hij naar Teddy en had de neiging de jongen weg te duwen. Dat deed hij dan ook, maar op een iets subtielere manier dan hij in gedachten had.
Hij zakte weer door zijn knieën en streek even kort over Mariëls hoofd, en snoof dan. "Waarom beschuldig ik júllie? Iedereen weet dat meestal zwadderaars bij dit soort dingen betrokken zijn. Nou, ik probeer gewoon te bédénken wat er met Mariël is gebeurd!". De woorden van Sawyer deden pijn, hoe erg hij dat ook probeerde te negeren. Zijn dag was van goed, naar ontzettend slecht gegaan. Mariël mocht niet dood, wat was er aan de hand. Meerdere vragen spookten door zijn kop.
|
|