|
Post by Merel on May 12, 2008 18:34:18 GMT 2
Kélian glimlachte. Als Kyra zelfs dacht dat het een Zwadje was, was het zeker geen gewone leerling. Hij kwam overeind en je hoorde zijn knieen een knakkend geluid maken. Hij ging naast haar zitten en keek over het meer die je vanaf hier ook goed kon zien. "Een bijzondere jongen.. Kun je daar niet iets mee? Als je hem leuk vind in zekere zin.. Maar het ook leuk vind om hem te pesten.. Misschien combineren? Of bedoel je het op een andere manier?" Zei hij terwijl hij nadacht. Of het een goed idee was of niet kon ook komen omdat hij nogsteeds met allerlij plannetjes bezig was..
|
|
|
Post by greenlightning on May 12, 2008 21:06:08 GMT 2
Kyra schudde haar hoofd. 'Je snapt me helemaal. Het probleem is, dat hij niet hetzelfde van mij vindt. Hij vind me wel even irritant als ik hem... maar ik denk neit dat hij me leuk vindt. Hij kwam Ashinta tegen, dus dan kan ik het wel vergeten. Trouwens, het is niet eens een zwadje. Hij droeg eht teken van de Raafjes, dus hij zou niet eens goed genoeg zijn...' Ze sloot haar ogen en blies traag uit. De gedachte was zo naar... ze was wel afwijzingen gewend, maar die jongens betekende dan niks voor haar. Ze was ook niet verliefd, maar het was wel ongeveer het meeste wat ze voor een jongen kon voelen./ Behalve voor Thomas... dat was een uitzondering.
|
|
|
Post by Merel on May 12, 2008 21:11:41 GMT 2
Kélian, die er inmiddels bij was gaan liggen, draaide zich om op zijn buik zodat hij naar Kyra kon kijken. "Ach meis toch, het leven zit niet mee hea." Zei hij met een speelse lach alsof Kyra echt nooit een jongen had gehad. Niet dat hij zelf mocht klagen, meiden vonden hem ook leuk. "Ach kom.. Jou vergelijken met háár? Dan weet ik al wie ik zou kiezen. Jij dus dúídélíjk!" Zei hij grijnzend, wat hij wel meende.. Maarja, waarvoor waren ze ook broer en zus nietwaar.. "Dan.. Zou ik het maar op pesten houden. En als hij je kwets.. Gebruik hem dan toch lekker." Zei hij met een knipoog. Voor deze keer mocht het dan wel.
|
|
|
Post by greenlightning on May 12, 2008 21:57:41 GMT 2
het compliment voelde goed, al was het van haar broer. Ze glimalchte even en knikte. 'Ik zal hem gewoon op zijn bek pakken. Zal hem elren. Vind eht vast verschrikelijk. dan is hij gezoend oor een hoer.' Ze zweeg even, snoof toen en trapte met haar benen in de lucht, waardoor Anray geschrokken overeind kwam. Hij wierp haar een boze blik toe, maar ze merkte het niet op. Met haar grote bruine ogen op de gronde gericht mopperde ze: 'Ik ben geen hoer! Een slet... misschien. Soms... maar geen hoer! Ik ben geen goedkoop trutsje dat je alngs de weg kan uitkiezen! Ik kies wie ik wil en ze hoeven me neit te betalen. Ze grbuiken es al genoeg lol.' Ze snoof en leit haar benen weer in haar water zakken.
|
|
|
Post by Merel on May 13, 2008 21:46:55 GMT 2
Kélian moest onwillekeurig toch lachen om haar eerste woorden, zó kende hij z'n zusje tenminste weer. Vervolgens legde hij sussend een hand op haar buik -daar kon hij zo snel bij, hij lag net wat te ver bij haar weg-. " Ten Eerste, Je bent geen hoer nóch een slet. Ten Tweede, Je zal nooit langs een weg staan. Ten Derde, Je wordt niet uitgekozen.. Jíj kiest ze uit. Ten vierde, Goedkoop lopen wij sowieso niet in rond. Ten Vijfde, wij zijn al helemaal niet goedkoop als we dan betaald worden en ten Zesde moet ik nog doorgaan?" Vroeg hij glimlachend aan haar.
|
|
|
Post by greenlightning on May 13, 2008 21:53:16 GMT 2
Kyra lachte en draaide zich op haar zij, terwijl ze haar hoofd op haar hand liet steunen. 'Waarom zijn er niet meer jongens zoals jij, Kay Kay? Jij bewnt gewoon perfect, maar ja, jij bent mijn broer. Bestond er maar een tweede van jou, die geen familie was.' Ze zuchtte diep en zoals ze daar lag, leek ze eerder op een klein poesje, lief en onschuldig. Het echte lieve, kleine en onschuldige poesje zat pissig op de grond, zijn oogjes tot spleetjes geknepen. Hij bleef een tijdje bewegenloos zitten, tot hij een sprong nam en in de capuchon landde, waardoor hij Kyra iets achterover trok. Het meisje piepte toen de rits van haar vest in haar keel sneed en mompelde iets boos tegen eht katje, voor ze weer terug ging liggen.
|
|
|
Post by Merel on May 15, 2008 16:59:18 GMT 2
"Ik heb al twee mensen rondlopen die zoals mij zijn. Die vind ik geweldig.. Maar dat vind ik er ook wel genoeg.." Zei Kélian plagend. Hij moest vervolgens lachen om de actie van haar katje. "Misschien moet je dat gevaarlijke monster van je eens trainen." Zei hij, doelend op het katje. Vervolgens ging hij even recht overeind zitten om zijn schoenen en sokken uit te doen en zijn broek wat op te rollen. Zo konden zijn voeten ook in het water zonder dat alles meteen helemaal nat was.
|
|
|
Post by greenlightning on May 16, 2008 19:48:28 GMT 2
Kyra lachte en sprong half op haar broer. Ze leit zich op haar buik op hem vallen om hem weer op zijn rug te gooien en alchte naar hem, haar gezicvht vlak ij het zijne, zodat haar korte haren zijn wangen raakten. 'Je weet heel goed wat ik bedoel, grapjas. Ik bedoel een jongen zoals jij, eentje die geen familie is, die me toch gewoon begrijpt, die lekker vals kan doen, maar ook leif en grappig...' Ze rolde zich weer van hem af, maar in die beweging trok ze oo kAnray uit haar capuchon en hield hem boven haar hoofd, met gestrekte armen en alchte. 'Maar hij is nog zo klein! Hij is zo leif en leuk... Ik ben hem al aan eht trainen, maar hij doet er alles voor om te lijken op Snake, dat beest van Draconic. Dat is pas een monster.' Ze lachte vertederd naar het kleine katje dat luid spinnend in op haar handen lag.
|
|
|
Post by Merel on Jun 29, 2008 17:17:28 GMT 2
[/b] Zei hij wat plagend maar snapte echt prima wat ze bedoelde. Bij het horen van Draco's katje moest Kélian lachen. "Dat best is best wel geniaal.. Moet je eigenlijk ook hebben.. Kan hij ons helpen met wat leuke grappen.." Zei hij grinnikend en schoot al helemaal in de lach toen hij het voor zich zag. [/ul]
|
|