|
Post by Lisa .. on May 12, 2008 19:50:29 GMT 2
|
|
|
Post by Merel on May 12, 2008 19:56:00 GMT 2
Met een hele diepe zucht kwam ook Flora de leerlinge kamer binnen gesukkeld. Ze had het zó gehad vandaag! Allemaal rottige vakken en ze had er gewoon geen zin meer in! Met een dreun gooide ze haar tas in de eerste en de beste hoek en ging ergens in een stoel zitten. Ze begon zich net af te vragen wat opzich wel leuk was om op zo'n stikheette dag te doen, toen ze Macy zag zitten. Haar eerst zo vermoeide gezicht klaarde op naar een brede grijns. "Bonjour Macy! Commant ça va!" Zei ze grijnzend en ging weer wat rechtop zitten. Ze deed haar hoedje af en zette die op tafel neer. Veel te warm voor dat ding. Vervolgens haalde ze de vlecht uit haar haar en maakte er een simpele maar leuke staart van.
|
|
|
Post by Lisa .. on May 13, 2008 21:37:17 GMT 2
'Ola madamoiselle. Als ik het goed zeg.' Macy grijnsde, alsof ze geen rotdag achter de rug had gehad. 'Ik kan niet begrijpen dat jij het uithoudt in die kleren.' Ze verzweeg het feit dat ze zelf pas 5 minuten geleden had omgekleedt. 'Ik kan er echt niet tegen, zulke rotdagen, veelste weinig jou en de rest zien, komop. Waar is dat Huffelpuf gevoel?' Met een zucht viel ze terug in haar stoel en gooide haar stok omhoog.
'Waarom heb ik zo'n gevoel dat wij hier niet de hele middag blijven zitten klagen en netjes huiswerk maken?' Schijnheilig keek ze Flora aan. Alsof ze dat ooit eerder hadden gedaan. De schijnheilige blik ging over in een ondeugende glinstering in haar ogen en Macy sprong op. Het boeide haar niet in welke stemming Flora was, dat kwam wel goed. Ze trok haar uit de stoel en keek haar grijnzend aan.
|
|
|
Post by Merel on May 15, 2008 8:38:59 GMT 2
"Oui perfect!" Zei Flora grinnikend vervolgens keek ze naar haar eigen kleren. Dat was inderdaad behoorlijk warm, als je het zo zag. "Un Instant. Ga ick me even omkleden." Zei ze nog snel voordat Macy verderging. Ze rende naar boven -sleurde haar tas mee- en verkleede zich snel naar een leuk rokje met een leuk t-shirtje erboven. Toen ze terug kwam plofte ze weer in de stoel neer.
" 'et 'Uffelpuf gevoel mis ick ook. En toi.. En de rest inderdaad.. Waar zijn ze eigienlijk?" Vroeg ze terwijl ze om zich heen keek. Geen Florian, geen Chris.. Niemand van hen alle. Gelukkig was Macy er wel. Ze keek grijnzend naar haar toen ze overeind werd getrokken. "Mmm.. Misschien omdat 'et niks voor ons ies..? Om zo te blijvien zitten klagien?" Zei ze breed grijnzend en had al zo'n zelfde blik in haar ogen als Macy dat had.
|
|
|
Post by Lisa .. on May 15, 2008 17:07:58 GMT 2
Macy schoot in de lach. 'Je hebt helemaal gelijk. Stilzitten is niks voor ons. Ze zien ons misschien als een stel overige leerlingen die nergens passen, overige zijn is hip.' Even bekeek ze Flora met een 'kritische' blik. 'Je outfit is leuk! Okee, hoe gaan wie onze altijd even gekke en maffe 'vrienden'.' Ze schoot in de lach bij het woord vrienden wat er heel raar uitkwam. 'Waar zou ik me verstoppen voor ons als ik Chris of Florian was?' Ze plukte met haar hand aan een denkbeeldige baard en kon niet serieus over een antwoord op die vraag nadenken.
|
|