|
Post by Lisa .. on May 13, 2008 21:08:38 GMT 2
Pass the ball? Sweet sixteen Leave him in his anger Stay away from my flowers! My secret side So what? [/i] . . J o s h . C h a r l e y . L e v i n[/center][/size] Friends ;; Once Seen ;; Think, think, I knew you? Acquaintance ;; Nice day isn't it? Average Friend ;; Flowers? Friend of Past ;; It looks only a few days ago Good Friend ;; Play ball? Best Friend ;; I will put myself in a flowercostume to make you smile Soulmate ;; No words neededEnemies ;; Annoyance ;; Don't you have enough attention? Jealous ;; What is it? Conflict ;; Nothing to say Ignore ;; That smell Friends turned into enemies ;; I never liked you Enemy ;; I don't spend time on you, only to annoy you Worst enemy ;; And for you is really to late Loves ;; Flirt ;; I want to ask you something Interested ;; Let me look in your eyes Crush on him ;; It never feels like that Crush on her ;; She makes me crazy Impossible Love ;; I have nothing to say Secret ;; It is between you and me Past × Friends ;; It is better Past × Enemies ;;Go back to your stupid little flowers! [img]Avatarlink[/img] [ul][li]Name ;; [/li][li] Age && Division ;; [/li][li] Pb ;; [/li][li] Relationship ;; [/li][li] Past ;; [/li][li] Futere/Idea's ;; [/li][/ul] The List ;; ;; These tough guys And lovely girls ;; 'Things can go strange, but I'm glad it happened'
- June Heart
- Age && Division ;; 17 & Ravenklauw
- Pb ;; Taylor Momsen
- Relationship ;; Good Friend ;; Play ball?
- Past ;; Als je aan het lezen bent, word je meestal met rust gelaten, Josh dacht daar bij mij echter anders over. Door verbazing dat hij werkelijk tegen me ging praten wist ik niet echt hoe ik op hem moest reageren. Niet echt een goede start dus. Al werd ik me toen al wel bewust van de verschillen tussen ons, maar dat botste eigenlijk niet.
Ook later niet, toen ik hem weer tegenkwam. Gelukkig kan ik wel tegen een stootje, weet niet of hij dat toen ook door had, maar nu vast en zeker wel. Vriendschap bloeit soms op tijdens vreemde momenten en tussen vreemde mensen, wij zijn daar weer een mooi voorbeeld van.
- Futere/Idea's ;; De wereld is onvoorspelbaar en daar ben ik de wereld dankbaar voor, dus ik weet niet wat er zal komen.
En idee: In de leerlingenkamer ofzo... ? [/font]
|
|
|
Post by Madjic on May 18, 2008 0:32:13 GMT 2
[img]http://img228.imageshack.us/img228/8725/taylorao2.png[/img] [ul][li]Name ;; June Heart [/li][li] Age && Division ;; 17 & Ravenklauw [/li][li] Pb ;; Taylor Momsen [/li][li] Relationship ;; Good Friend ;; Play ball? [/li][li] Past ;; Als je aan het lezen bent, word je meestal met rust gelaten, Josh dacht daar bij mij echter anders over. Door verbazing dat hij werkelijk tegen me ging praten wist ik niet echt hoe ik op hem moest reageren. Niet echt een goede start dus. Al werd ik me toen al wel bewust van de verschillen tussen ons, maar dat botste eigenlijk niet. Ook later niet, toen ik hem weer tegenkwam. Gelukkig kan ik wel tegen een stootje, weet niet of hij dat toen ook door had, maar nu vast en zeker wel. Vriendschap bloeit soms op tijdens vreemde momenten en tussen vreemde mensen, wij zijn daar weer een mooi voorbeeld van. [/li][li] Futere/Idea's ;; De wereld is onvoorspelbaar en daar ben ik de wereld dankbaar voor, dus ik weet niet wat er zal komen. En idee: In de leerlingenkamer ofzo... ?
Hihi ik ben blij dat jij de eerste plot deed XD want ik kan zulke dingen dus niet bedenken he. En trouwens, zijn dat deze twee niet in dat laatste plaatje? XD
|
|
|
Post by Krista - on Jun 26, 2008 22:43:30 GMT 2
(of) (je mag kiezen, aardig he? ) - Name ;; Bridget Finnley
- Age && Division ;; 16 && Ravenclaw
- Pb ;; Blake Lively
- Relationship ;;
Good Friend ;; Play ball? Interested ;; Let me look in your eyes
- Past ;; Josh en Bridget, dat is een foute combinatie voor mensen die een burn-out hebben en veel rust willen. Want als zíj samen zijn kan je er vanuit gaan dat het geen minuut lang stil is. Bridget jut Josh op, en zo gaat het ook andersom. Verder zijn ze allebei heel erg actief en kunnen gewoon.. niet stilzitten. De enige keer dat Bridget Josh ontwijkt is als hij bij zijn geliefde planten zit "Want planten stinken (:". Ze kennen elkaar in de leerlingenkamer, en zijn sindsdien naar elkaar toe gegroeid. Uiteindelijk raakte Bridget wel geïnteresseerd in deze jongen, maar laat dat tot nu toe niet zo duidelijk merken.
In ieder geval : Mijd dit koppel als je last hebt van hart en vaat ziektes. (XD)
- Futere/Idea's ;; Eh.. - zwijgt subtiel -
|
|
diimplezx
member
All the movies of my life, flashing right before my eyes...
|
Post by diimplezx on Dec 24, 2008 15:15:15 GMT 2
- Name ;; Casey Lane
- Age && Division ;; 14 & Ravenklauw
- Pb ;; Sam Earle
- Relationship ;; Good Friend ;; Play ball?
- Past ;; Casey en Josh hebben elkaar buiten ontmoet; Casey was aan het skaten en Josh was monnikskap aan het zoeken voor Kruidenkunde. Toen Casey van zijn skateboard afviel en in zijn val een wieltje kapotmaakte, hielp hij Josh met het zoeken naar de plant en gingen ze daarna terug naar de leerlingenkamer. Sindsdien gaan de twee vaak met elkaar om.
- Futere/Idea's ;; Niet echt gerichte ideeën, maar mocht Josh ooit in de problemen komen, dan staat Casey direct aan zijn zijde.
|
|