Post by \\ Jess' on May 14, 2008 15:42:55 GMT 2
{×} Tatyanna Lucianna Montez
One night, and one more time
Thanks for the memories,
Even though theyweren'tso great,
It tastes like you only sweeter.
One night, yeah and one moretime
Thanks for the memories,
Thanks for the memories,
It-It tastes like you onlysweeter
Lyrics by Fall Out Boy
- - × - -
{Nice to meet you...}
{Good Friend} It's me and you
{Soulmates} Can't live without you!
{just friends} it's just only that
{Acquaintance} It will come
{Close Friend} Beside me
{Just met} Don't know you well
{Talk Friends} Listen up, here is a story
{Family} Piece of me
- - × - -
{I... love you?}
{Relationship} Power of love
{Break up} Falling like a leaf
{Ex - Friend} It didn't work that way out
{Crush on him} My Heart Is The Worst Kind Of Weapon
{Crush on her} Where is your boy tonight
{Ex - Hate} Burn
{Sex Mates} Can't stop, don't drop
{Secret Loving} The Carpal Tunnel Of Love
{ Intressest} those big brown eyes
- - × - -
{Don't want to see you anymore, out of my face}
{Enemy's from the beginning} Calm before the Storm
{Irritation} Stop it!
{Betrayal} Drop Dead
{Dislike} Get Busy Living Or Get Busy Dying
{Worst} Short, Fast And Loud
{Jealousy} Want to be you
Lyrics by Fall Out Boy(And myself)
{- - - - × - - - -}
THELIST:
{ - - - - } { - - - - }
Name: Vincent Shaw Mathias
Year: 7th
Celebrity: Vin Diesel
Relation: {just friends} it's just only that
Past: Ze hebben elkaar ontmoet in de hal. Tatyanna was bijna van de trap gevallen en had al haar spullen laten vallen dus toen had Vincent haar geholpen met alles terug te krijgen. Daarna raakten ze al snel aan de praat. Ze kwamen er al snel achter dat ze allebei spaans bloed hebben. Vincent denkt dat dat de reden is waarom ze hem zo'n goed gevoel geeft.
Future: Betere vrienden worden? Vincent vind haar een leuke meid en voelt zich op zijn gemak bij haar, wat niet veel mensen lukt. Als het aan Vin ligt worden ze betere vrienden en mischien wel meer ook.
{ - - - - } { - - - - }
Name: Green Saria Valentine
Year: 5de
Celebrity: Jessica Biel
Past: Tat en ik hebben elkaar ontmoet in de leerlingenkamer, ze leek nogal geintereseerd in mijn haar, maarja wie niet. En tegenwoordig hoor ik van Vincent steeds vaker hoe leuk ze is. We waren al vriendinnen maar nu dat Vinnie haar leuk vind ziet het er naar uit dat het meer gaat worden dan vriendinnen.
Future: Zeer zeker meer dan gewone vriendinnen. Waarschijnlijk beste vriendinnen gezien ik haar aardig vind en ze is het perfecte meisje voor Vincent. Ze zijn een leuk stelletje. Ookal vind ik het leuk om ze te pesten daarmee.
{ - - Avatar1 - - } { - - Avatar2 - - }
[b]Name:[/b]
[b]Age:[/b]
[b]Year:[/b]
[b]Celebrity:[/b]
[b]Relation:[/b]
[b]Past:[/b]
[b]Future:[/b]
THELIST:
{ - - - - } { - - - - }
Name: Vincent Shaw Mathias
Year: 7th
Celebrity: Vin Diesel
Past: Ze hebben elkaar ontmoet in de hal. Tatyanna was bijna van de trap gevallen en had al haar spullen laten vallen dus toen had Vincent haar geholpen met alles terug te krijgen. Daarna raakten ze al snel aan de praat. Ze kwamen er al snel achter dat ze allebei spaans bloed hebben. Vincent denkt dat dat de reden is waarom ze hem zo'n goed gevoel geeft.
Future: Betere vrienden worden? Vincent vind haar een leuke meid en voelt zich op zijn gemak bij haar, wat niet veel mensen lukt. Als het aan Vin ligt worden ze betere vrienden en mischien wel meer ook.
{ - - - - } { - - - - }
Name: Green Saria Valentine
Year: 5de
Celebrity: Jessica Biel
Past: Tat en ik hebben elkaar ontmoet in de leerlingenkamer, ze leek nogal geintereseerd in mijn haar, maarja wie niet. En tegenwoordig hoor ik van Vincent steeds vaker hoe leuk ze is. We waren al vriendinnen maar nu dat Vinnie haar leuk vind ziet het er naar uit dat het meer gaat worden dan vriendinnen.
Future: Zeer zeker meer dan gewone vriendinnen. Waarschijnlijk beste vriendinnen gezien ik haar aardig vind en ze is het perfecte meisje voor Vincent. Ze zijn een leuk stelletje. Ookal vind ik het leuk om ze te pesten daarmee.