|
Post by \\ Jess' on May 18, 2008 20:09:25 GMT 2
"Als er maar zon is hé" Ze ging weer liggen, maar kwam al snel weer omhoog toen Youna miauwde. Ze keek van Lewis naar June. "Heb je Devon niet bij je?" Zei ze met een glimlach. Maar die vertrok snel weer. "Of is het uit, ja ik ben al heel lang niet meer hier geweest he. En Lewis, heb jij nou al een vriendin?' Grinnikte ze terwijl ze haar armen over elkaar deed. Youna was uiterst irritant bezig, maar Foetsie was toch belangrijker.
|
|
|
Post by Krista - on May 18, 2008 20:15:07 GMT 2
Het onderwerp 'vriendin' was een onderwerp waarin Lewis zich niet zo erg thuisvoelde. Als hij er al, per toeval, eentje had, duurde het maximaal een week en vervolgens was hij wer op vrije voeten. Hij kon niet tegen het verstikkende idee dat hij aan iemand vast zat, hoe leuk hij haar ook vond. "Momenteel niet" was zijn ontwijkende en vrij neutrale antwoord. Hij zocht vrij wanhopig naar een ander onderwerp waar ze het over konden hebben, maar kwam zo 1,2,3 niet op een antwoord.
|
|
|
Post by Madjic on May 18, 2008 20:24:00 GMT 2
June lachte zacht. "Nee, nog altijd vrij en blij samen. Maar ik weet niet waar hij uithangt, misschien les of wie weet wel gewoon in de leerlingenkamer. Of misschien... nou ja, ik zou het gewoon niet weten." Dit verbeterde Junes humeur alleen maar meer en ze had moeite stil te zitten. Ze keek even naar Foetsie, die Youna besprong met een vrolijke kreet.
|
|