|
Post by Lisa .. on Jun 23, 2008 15:07:02 GMT 2
Josh grijnsde. 'Gelukkig maar! Anders zou ik waarschijnlijk helemaal van je gek zijn geworden. Laat die dingen inderdaad maar even voor een keertje zitten.' Hij knikte tevreden over zijn eigen woorden. 'Maar vertel eens, hoe gaat het? Thuis, anderen, hier. Ik wil het je niet aandoen dat ik over sommige dingen vertel, die toch al honderd keer gehoord heb waar ik echt de hele middag over door kan ratelen. Nu doe ik het weer hé?' Hij hield zijn mond en deed alsof hij een sleutel over zijn schouders gooide. Met een brede grijns keek hij June aan.
|
|
|
Post by Madjic on Jun 23, 2008 22:10:00 GMT 2
June hield haar hoofd schuin en keek hem vragend aan. "Je ratelt inderdaad door, maar ik heb echt geen idee waar je dan in godsnaam over aan het ratelen bent."Ze lachte even en vouwde toen haar handen in elkaar. "Ik weet niet wie je met andere bedoelt eigenlijk, maar met de mensen die ik ken gaat het goed. Thuis.... ja je kent mijn situatie en die zal niet echt gaan veranderen, tenzij ik ineens uit huis zou vertrekken ofzo. Maar dat gaat niet gebeuren tenzij Devon me mee naar Australië ontvoert. En hier.... nou, zijn gangetje."
|
|