|
Post by greenlightning on May 26, 2008 12:13:27 GMT 2
Kyra zat op het moment in de leerlingenkamer, met haar katje op haar schoot. Topt haar frustratie was ze bezig met huiswerk, het laatste waar ze behoefte aan had op dat moment. Haar blik gleed steesd over de deur, in de hoop dat die ene speciale jongen binnen zou komen. Ze had zich extra mooi aangekleed voor hem, maar niet op de manier waarop ze dat meestal voor jongens deed. Enkel mooi, waardoor ze haar sterke punten versterkte. Een elegant bruin shirtje, dat ze van haar zusje had gejat, en een driekwart spijkerbroek., het was allemaal op ene bepaalde manier uitdagend, maar niemand die er iets slechts over kon zeggen. Het was gewoon mooi.
Ze schrok, toen er een pakje met een uil bovenop haar landde. Anray was er vandoor geschoten en zocht tevergeefs naar een capuschon om zich in te verstoppen. Beledigd mauwend bleef hij op de armleuning van de bank zitten, terwijl Kyra het pakje uitpakte. Ze hapte naar adem toen ze de roos zag. Haar hart ging tekeer in haar borstaks. Ze wistd at ze neit moest wensen, maar op dat moment wenste ze wel, namelijk voor de naam van die speiciale jongen onder aan de brief. Een onbedwingbare grijns sprong op haar gezicht en ze drukte de brief tegen zich aan. 'Hij is van Tim,' fluisterde ze, terwijl ze snel op een stukje papier een briefje terug krabbelde. Ze gaf het briefje mee aan de uil en keek toe hoe die wegvloog. ASnray sprong op en sloeg nog even met zijn pootje naar de vogel, maar raakte hem nauwelijks. Hij rolde zich opnieuw op op Kyra schoot en gaf met zijn pootje tikjes tegen het doosje waar de roos in had gezeten, net zolang tot die omlaag zou viel. vervolgens sloot hij spinennd zijn ogen. Afwezig aaide Kyra emt haar vrije hand het katje, terwijl ze in de andere de roos ahd. Ze keek ernaar alsof ze nooit eerder een roos ahd gezien, sterker nog, alsof ze nooit eerder een roos ahd gekregen. Dat was onmzin... hoe vaak had ze die al gehad?
Toch was deze keer anders. Ze wenste dat haar broer en zus hier waren, zodat ze dit moment emt ze kon delen. Ditmaal niet om Kaitlin jaloers te maken, of om Kelian te pesten, maar gewoon om te delen dat ze een roos had gekregen... van die jongen die haar ahrt had gestolen. Dat wist ze nu zeker. Dus dit was hoe liefde voelde...
|
|
|
Post by Ridje on May 26, 2008 12:29:36 GMT 2
Tim had nadat hij zijn uil had weg gestuurd een nieuw boek gepakt waar in aan het lezen was. Toen zijn uil binenvloog en op zijn hoofd ging zitten en vrolijk begon te krasen lachte Tim kort. "Ik had niet verwacht dat jij zo snel was uiltje van me." zei hij dan waarna hij snel het briefje los maakte en hem las. Hij was al vrolijk vanwege het feit dat zijn uil snel terug was, maar dat Kyra hem een briefje terug had gestuurd maakte hem nog vrolijker. Snel gaf hij zijn uil wat lekkers als dank voor zijn werk en stopte zijn spullen in zijn tas waarna hij snel de bibliotheek uit liep, lopen was het niet eerder rennen.
Wat uitgeput stopte Tim voor de ingang van de Zwadderich leerlingenkamer waarna hij even op adem kwam 'Liefde doet rare dingen met je, rennen naar de leerlingenkamer bijvoorbeeld.' dacht Tim met een grijns. Daarna mompelde hij snel het wachtwoord en streek nog even snel door zijn haar waarna hij de leerlingenkamer binnen liep opzoek naar het meisje dat hem gek maakte, in de positieve zin dan. Al snel zag hij haar en liep richting haar. Toen hij haar zag zo knap en leuk gekleed als altijd glimlachte hij even, "Ik ben blij dat je hem mooi vind." zei hij dan doelend op de roos. Het was waarschijnlijk erg duidelijk te zien dat Tim niet wist wat hij moest zeggen of doen, daarom bleef hij maar staan en glimlachte naar Kyra.
|
|
|
Post by Krista - on May 28, 2008 7:17:02 GMT 2
Zonder wat te zeggen wurmde Kaitin zich straal langs Tim en liep de leerlingenkamer van zwadderich binnen. Ze kon wel uitbundig iedereen gaan begroeten, maar de vraag was of ze daar zin in had. En dat had ze momenteel n iet. Haar blik viel op haar zusje en ze stak haar hand op en mompelde iets wat op 'hoi' leek, maar verdwaast liet ze haar hand zakken toen ze de bloem in Kyra's hand had. Ze fronsde eerst haar wenkbrauwen en wierp toen weer een blik op Sawyer. Waar was ze hier terecht gekomen? Toen ze het bruine shirtje wat Kyra aanhad herkende sperde ze haar ogen open en fronsde haar wenkbrauwen nog een graadje erger "Dat.. dat is mijn shirt Kyra!" zei ze verontwaardigd "Hoezo heb je het aan?"
|
|
|
Post by greenlightning on May 28, 2008 15:05:12 GMT 2
Kyra voelde haar hart opspringen. Ze probeerde te verbergen dat ze constant naar de deur had stan kijken, maar wist neit zeker of het was gelukt. Ze rook nogmaals aan de bloem en glimalchte stralend naar hem. 'Natuurlijk is hij mooi. Niet alleen is eht een cadeau van jou, maar het is ook nog eens mijn favourite bloem.' Ze ging recht zitten, zodat hij naast haar op de bank kon zitten als hij wilde.
Toen pas viel haar zusje haar op. 'Hey lele, ' lachte Kyra, stralend en speels. 'Jij heir? Had ik nou neti verwacht.' Ze draaide de bloem in haar vingers rond en streek toen over het shirtje. 'Gewoon, het staat me goed, vind je niet? ik dacht dat je het niet erg zou vinden. Je mag ook wel een shirtje van mij lenen hoor. Die rode zou je goed staan...' Ze glimalchte naar Tim. 'Ze is neit echt een fan van mijn kelren. Of het heeft capuchon, of is gemaakt voor.. mijn lichaam.' Ze legde het niet verder uit. Dat deed ze haar zusje niet aan. Ze doelde voornamelijk op haar ronde vormen, die haar zusje neit ahd, maar je kon het ook opvatten, alsof het ging om het weinige vlees dat de kelren bedekte. Daar was Kaitlin tenslotte geen fan van.
|
|
|
Post by Ridje on May 28, 2008 16:28:38 GMT 2
Wat verbaasd keek Tim naar Kaitlin die hem gewoon voorbij liep. "Ook een goede dag Kaitlin." zei hij dan met een vriendelijke lach. Toen Kaitlin over het shirtje begon keek hij nog even naar Kyra die het shirtje droeg en grijnsde dan kort. Hij wist dat Kyra wel vaker iets van Kaitlin droeg, maar hij dacht altijd dat ze dat wel wist. Toen hij Kaitlin even onderzocht grijnsde hij kort, ze waren beiden eigenlijk altijd wel leuk gekleed.
Toen Kyra plaats maakte ging Tim naast haar zitten en keek haar kort aan met een glimlach. Zijn blik werdt al snel gegrepen door de roos die hij had gestuurd. "Hij zal niet verwelken." merkte hij dan op waarna hij weer naar haar keek. "Nouja niet iedereen heeft dezelfde smaak, als het op kleren aankomt. Ik trek gewoon aan wat ik kan vinden." grapte Tim dan en hij keek even naar Kaitlin. Hij zei maar niks op Kyra's laatste opmerking hij hield dat maar voor de 2 zussen.
|
|
|
Post by Krista - on May 28, 2008 20:12:16 GMT 2
Kaitlin stak kinderachtig haar tong uit naar Kyra, maar met een brede grijns en ging dan op de bank zitten. Ze keek van Sawyer naar Kyra alsof ze een of andere inspecteur was die moest uitzoeken wat hier aan de hand was. "Mooie roos heb je daar, Kier. Hoe kom je daaraan?". Veelbetekend trok ze haar wenkbrauwen op en glimlachtte even, terwijl ze een lok van haar haar vond en deze om haar vinger heen wond.
|
|
|
Post by greenlightning on May 28, 2008 20:16:34 GMT 2
Kyra bloosde hevig door de woorden van haar zusje en kon ene grijns niet odnerdrukken. 'Van Tim gekregen. Nog steeds, weet ik neit waarom. Ik bedoel... het is niet dat ik jarig ben...' Ze keek hem aan, met een speelse blik in haar ogen. Ze bewoog wat nerveus haar hand, alsof ze die op de zijne wilde leggen, maar het niet durfde. Ze streek met haar duim over de doorns van de roos en knikte even kort.
'Sommige dingen mogen niet verwelken. Die meoten voor eeuwig bestaan en mooi blijven. Zoals wij, toch Lele?' Ze wierp een brede grijns naar haar zus. Niet alleen om haar zusje haar ego op te krikken, want die had om de een of andere reden eht gevoel dat ze minder mooi was, iets waar Kyra met haar hoofd neit bij kon, maar ook om te tonen dat, zelfs al ging het aan tussen haar en Tim, haar zusje en broer nog steeds eht belangrijkste waren.
{damn wat een zin XD}
|
|
|
Post by Ridje on May 28, 2008 22:30:29 GMT 2
Tim grijnsde licht om Kaitlins actie's richting Kyra en bloosde dan lichtjes van haar woorden maar hij richtte zijn blik op het wandtapijt dat er opeens heel interesant uitzag. Toen hij Kyra hoorde keek Tim haar even aan en wist niet precies wat hij moest zeggen. "Nouja ehm, gewoon. Je weet wel. Gewoon zomaar denk ik zo." mompelde hij dan wat ongemakkelijk terwijl hij schaapachtig grijnsde. Toen hij haar laatste woorden hoorde knikte Tim. "Ja daar heb je gelijk in, maar ik denk niet dat 2 schoonheden zoals jullie verwelken. Dat kan gewoon niet." zei Tim dan en hij glimlachte vriendelijk en ook wat schuldig van het duidelijke compliment dat hij hen beide net had gegeven.
|
|
|
Post by Krista - on May 30, 2008 9:53:14 GMT 2
Kaitlin wierp een verbaasde blik op Sawyer en voelde een rode gloed opkomen. Deze joeg ze weer weg door even met haar hoofd te schudden en het haar uit haar gezicht te halen. Ze ging hier echt niet lopen blozen. Ze was hier met haar grote zus, en ook al was Kyra maar een paar minuten eerder geboren, toch had Kaitlin het idee alsof ze minstens drie jaar ouder was. Ze leken ook niet echt op elkaar. Kyra had perfecte vormen en Kaitlin was zelf een soort van houten bezem. Ze grijnsde vervolgens veelzeggend naar Kyra en trok haar wenkbrauwen even op "Nou, mijn complimenten. Mooie bloem"
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 3, 2008 17:55:21 GMT 2
Kyra grijsnde op dezelfde mnaier terug en wist dat haar zusje precies wist wat zij voelde en dacht. Drieling band was sterk, ondanks dat ze zo verschillend waren. Met een brede, maar uitdagende grijns wendde ze zich tot Tim. 'Oh? Ik weet dat mijn zusje minstends zo mooi is als ik, maar moet ik er dan vanuit gaan dat zij ook "zomaar" een roos van je krijgt? Dat zou ik wel heel jamemr vinden. Vond het wel een fijne gedachte dat ik die roos van je kreeg.. mischien zelfs wel met een reden. ' Kaitlins aanwezigheid bracht weer wat van haar zelfvertrouwen terug, al klopte haar ahrt pijnlijk in ahar keel en wenste ze dat ze niet zo rood was als ze dacht dat ze was.
|
|