|
Post by Ridje on Jun 3, 2008 18:53:52 GMT 2
Tims blik ging weer van Kaitlin naar Kyra en hij grijnsde kort waarna hij zijn blik weer afwendde om niet te erg te blozen. "Nou Kaitlin hoe erg je ook net zo'n mooie roos verdient hoop ik niet dat je het erg vind als ik ze naar je zus stuur." zei Tim dan met een glimlach waarna hij naar Kaitlin keek. Hij keek naar Kyra en hoopte dat hij een antwoord had gegeven dat ze wilde horen. "Misschien heb ik ook wel een reden ja." mompelde Tim zacht en hij keek wat rond in de leerlingenkamer. Hij zag niemand anders behalve hun drie wat hem wel wat rustiger maakte, als hij nou iets doms zou zeggen zou hij niet zo erg afgaan als met een volle leerlingenkamer. Na nog wat te hebben rondgekeken richtte Tim toch zijn blik weer op Kyra en toen hij haar zag glimlachte hij.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 20, 2008 8:29:03 GMT 2
"Ik houd toch niet van rozen" voegde Kaitlin er rustig aan toe, en liet de rest van de woorden eigenlijk een beetje langs haar heen gaan, zonder er echt aandacht aan te besteden. Ze gaapte even en begon zich uit te rekken, terwijl ze om zich heen keek naar een plaatsje. Terwijl ze ging zitten keek ze vanuit haar ooghoeken naar Sawyer en Kyra, en hield de hele situatie nauwlettend in de gaten. Als er iets veranderde zou zij de eerste zijn die dat wist, zoals altijd.
|
|
|
Post by asd on Nov 10, 2009 5:05:33 GMT 2
|
|