|
Post by greenlightning on May 26, 2008 13:11:36 GMT 2
Aangezien het met de subplots niet zo lekker gaat, had ik een ander idee. Ik had het op Vatar al iets uitgebreider uitgelegd, en die link zet ik hieronder ergens neer. Het komt erop neer dat iedereen een plot kan bedenken. Natuurlijk moet het worden goedgekeurd door de admins. Je maakt een plot, noemt een aantal rollen die gespeelt kunnen worden, en zorgt dat mensen zich ervoor kunnen aanmelden. dan weet je zeker dat het ook zin heeft om een topic ervoor te openen, of juist dat het geen zin heeft. Had namelijk ook al idee voor een plot We hebben erg veel muzikale chars, dus zouden we bijvoorbeeld een wedstrijd kunnen doen, voor muzikanten/bandjes. Dan heb je rollen voor deelnemers, toeschouwers en misschien mensen die het graag willen dwarsbomen of valsspelen. Voor iets meer uitleg (let niet op het voorbeeld) klik hier
|
|
|
Post by \\ Jess' on Sept 19, 2008 21:31:01 GMT 2
Ja! Ik vroeg me ook al af hoe dit nou allemaal zat. Je kan ze dat natuurlijk ook onderverdelen in de afdelingen(raven, grifjes etc..) En dan daaronder weer verraders enzo. Maar zoiets ja. Dat vind ik ook een goed idee met muziek enzo. Maar ook iets van een battle tussen de afdelingen. HOE HEET DAT OOK ALWEER. Wat Sneep en Smalhart doen, kom er niet op... Kansloos. En dan ook mensen die dát weer dwarsbomen. Dusss.. Ja Groetjes, Jessje xD
|
|
|
Post by Krista - on Sept 23, 2008 21:04:45 GMT 2
Duelleren lieve kind lees je potter boeken en leer ze tot het uiterste! Zo! Hoppakee! XD nee, lijkt me een tof idee, maar aan mij heb je nu vrij weinig want ik ben melig en moe.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Sept 24, 2008 15:26:02 GMT 2
Jaja, ja dat ja. Maarja ik was vet moe toeni k het schreef en tja xD (A) smoesjes
|
|