|
Post by Ridje on Jun 14, 2008 1:35:23 GMT 2
Tim grijnsde en keek van Cassandra naar het verboden bos en weer terug naar zijn mede Zwadderaar. "Dat is een goede instelling, gewoon jezelf blijven. Je hebt gelijk wij Zwadderaars hoefen geen helden te zijn om beter te zijn dan die modderbloedjes en bloedveraders die ze bij de andere afdelingen toelaten." zei Sawyer en hij keek Cassandra even aandachtig aan voordat hij zijn blik weer afwende. "Ja zeker heel rustig, te rustig af en toe." zei Tim dan en hij gaapte even, hij werdt altijd moe van regen en onweer. "En als het te rustig is kan je haast verwachtten dat die stinkende Centaurs je in de gaten houden, het is dat ik er moet zijn anders zou ik nooit een stap in dat verdomde bos zetten." mompelde Sawyer zacht en hij hoopte dat ze het niet had gehoord. Hij vond het nooit fijn als mensen zijn angst voor centaurs kende, dat maakte hem kwetsbaar zei zijn oom altijd. 'Als ze je angst kennen kunnen ze je verslaan jongen.' hoorde Tim in gedachten zijn oom nog zeggen.
|
|
|
Post by melien on Jun 24, 2008 9:00:54 GMT 2
Van haar normale, arrogante houding was vrij weinig te zien. Simpelweg omdat ze er geen zin in had en ze geen reden wist waarom ze niet normaal tegen Tim kon doen. Haar ogen stonden vriendelijk, en ook haar lichaams taal was niet vijandelijk of gesloten. Af en toe verbaasde het zelfs haar hoe verschillend ze kon doen tegen bepaalde personen. Haar blik dwaalde weer af naar de verte, wat daar precies zo interessant was wist alleen zij. Cassandra was dan wel voor zich uit aan het staren, maar ze luisterde wel degelijk. Ze vertoonde geen enkele reactie toen hij het over modderbloedjes en bloedverraders had. In dat opzicht was ze toch wel degelijk een zwad. Ze keek hem echter wel met lichte verbazing in haar ogen aan toen hij over centaurs begon te spreken alsof het de ergste creaturen op de hele wereld waren, tenminste zo kwam het op haar over. "Wat heb je tegen centaurs?" vroeg ze dan ook direct, zonder er even over na te denken of dat wel zo'n goede zet was.
|
|
|
Post by Ridje on Jun 24, 2008 23:21:41 GMT 2
Toen Tim Cassandra's blik ergens anders heen zag gaan keek hij even naar waar ze keek. Toen hij niks zag grijnsde hij kort en besloot dat ze gewoon in gedachten zat ofzo. Of ze zag iets wat hij niet zag. Met een zucht keek hij naar zijn handen die onder het gras en zand zatten van toen hij zich had laten zakken tegen de boom en veegde ze af aan zijn broek. Toen hij haar vraag hoorde siste Sawyer wat maar keek dan even rond of er nog andere mensen waren, wat niet het geval was, en toen keek hij naar Cassandra en probeerde iets te bedenken om haar vraag te kunnen ontwijken. Toen hij niks kon bedenken zuchte hij en keek Cassandra nog eens doordringend aan. "Niks bijzonders, alleen dat ik ze niet mag." mompelde hij dan en hij grijnsde kort.
|
|
|
Post by melien on Jun 26, 2008 15:51:40 GMT 2
Cassandra keek weer naar Sawyer. Haar blik stond onderzoekend, maar ze ging er voor de rest niet op in. Hoe kun je centaurs niet mogen? Ze stelde de vraag echter niet aan Tim. Ze bleef stil. Ze had geen woorden nodig. Af en toe praatte ze het liefste gewoon niet. Nu voelde de stilte echter wel ongemakkelijk. Wat eigenlijk raar was, het was tenslotte een mede-zwadderaar waar ze bij in de buurt stond. "Zijn er nog andere dingen die je niet mag? Ik bedoel, voordat ik het ineens mee de leerlingenkamer in neem." Eigenlijk was het niet eens een echt serieuze vraag, het was vooral om de stilte te verbreken.
|
|
|
Post by Ridje on Jul 9, 2008 1:42:18 GMT 2
Tim keek Cassandra aan en grijnsde dan waarna hij naar de grond keek. "Erg grappig prinses. Maar ik denk niet dat jij een Grifje gaat mee nemen of een modderbloedje. Of dat gekke wicht dat ze Cyvix noemen." zei Tim en hij lachte kort en keek op van de grond naar het veld. Het was nu echt een zwembad en Sawyer vroeg zich af of ze mischien straks wel terug moesten zwemmen. "Heb je je reddingsvest bij je? Het is nogal nat op de terug weg." grapte hij dan en streek even door zijn haar waarna hij kort naar Cassandra glimlachte. Als snel richte hij zijn blik weer op het veld en hij dacht even dat hij wat zag aan de rand van het verboden bos. 'Dit gesprek over Centaurs maakt me nog gek ook, ik ga nu al dingen zien.' dacht hij bij zichzelf.
|
|