|
Post by melien on Jun 3, 2008 20:48:47 GMT 2
Buiten was het donker, en de volle maan verlichtte de donkere, wolkenloze hemel. Het mocht dan wel midden in de nacht zijn, en het zou het logischte zijn als iedereen lag te slapen, maar Elvira lag klaarwakker. Een droom had haar wakker gemaakt, en nu lag ze in haar bed naar het plafond te staren. Ze had net het briefje voor Roc afgemaakt die ze zou gaan versturen zodra het middernacht was. Een glimlach stond op haar gezicht. Ze hoorde de klok en luisterde hoe laat het was. Middernacht. Dat betekende dat de dag was aangebroken dat zij en Roc een half jaar lang verkering hadden. Ze sloeg de deken terug en stond stilletjes op. Ze pakte stilletjes wat kleding en een paar sneakers, en niet te vergeten de brief, en ze liep de slaapzaal uit. Beneden in de leerlingenkamer deed ze gauw spijkerbroek, shirt en schoenen aan. Ze haalde een hand door haar haar en ze vond het wel weer goed. Ze mocht dan wel alle regels verbreken, maar dat kon haar vrij weinig schelen op dat moment. Ze liep gewoon de leerlingenkamer uit, naar de uilenvleugel. Daar aangekomen zocht ze een uil uit, maakte het briefje vast aan de poot van de school uil en stuurde deze op pad naar Roc. Ze ging bij het raam staan en keek de uil na, haar gedachten waren al bij Roc. Allerliefste lief, Het is vroeg en daarom alleen maar een simpel briefje.
Ik hou van je.
liefs, xx El
|
|
|
Post by Madjic on Jun 3, 2008 21:25:55 GMT 2
Toen ROc Glove ineens hard hoorde blaffen schrok hij wakker. Hij kon nog maar net voorkomen dat Glove de vogel aanvloog en hij maakte de hond snel vast. Hij glimlachte toen hij de brief las en keek even op de klok. Zijn glimlach werd nog groter. Hij maakte snel excuses tegen de andere jongens die boos waren geworden. Mijn lief, anders ik wel van jou. We moeten vandaag afspreken, ik had me al voorbereid op vandaag.
Kus, Roc
|
|
|
Post by melien on Jun 3, 2008 21:29:49 GMT 2
Elvira zag de uil alweer aan komen. en kon een glimlach niet onderdrukken. Ze ontving de uil lachend en las gauw het briefje. Ze krabbelde gauw iets terug voordat ze de uil er weer mee op pad stuurde.
Heey lief, Je zegt het maar. Vandaag heb ik toch alle tijd..
xxx El
Ze keek de uil weer na terwijl een lichte bries met haar haren speelde.
|
|
|
Post by Madjic on Jun 17, 2008 21:31:30 GMT 2
Ik ook, dus dat komt goed uit. Zullen we in de geheime gang afspreken? Om.... zullen we zeggen 12 uur?
Roc. Onmiddels begonnne zijn hersenen te kraken om te bedenken wat ze gingen doen. Maar hyij had al wel een idee. In iedergeval vind hij dat ze terwug moesten naar de plek waar ze elkaar zo'n beetje voor het eerst ontmoet hadden, tenminste waar ze zich aan elkaar voorstelde. Met een glimlach dacht hij terug aan de bizare manier van een date krijgen voor het feest, dat zo afliep.
|
|
|
Post by melien on Jun 17, 2008 21:38:15 GMT 2
Elvira las het briefje en kon niet anders dan glimlachen. Ze moest meteen weer denken aan de actie van Mariël waardoor ze ineens een date had voor het gala. "Nooit gedacht dat het zo zou aflopen.." mompelde ze tegen zichzelf. Is goed. Ik zie je daar dan wel Slaap nog lekker, als je dat tenminste nog kan .
xxx El
|
|
|
Post by Madjic on Jun 17, 2008 22:01:54 GMT 2
Nou het duurt nog wel even voor de morgenzon, dus denk dat ik mijn ogen nog even sluit. Voor ze hoer worden dichtgeplakt, de andere vinden me irritant geloof ik. Net na hij het geschreven had had hij een kussen naar zijn hoofd gegeooit gekregen door een van de jongens die probeerde te slapen.
|
|