|
Post by Ridje on Jun 12, 2008 23:20:46 GMT 2
ja ik heb een klein ideetje het idee is om topics te starten die zich in het verleden hebben afgespeeld. bijvoorbeeld een stel chars hebben bij de plotten dat ze elkaar van vroeger kennen dan kunnen ze op een apart categorie board een flashback topic openen om die ontmoeting te maken. Of voor chars die al meerdere jaren op Zweinstein zitten hun eerste dag op Zweinstein terug te laten gaan beleven. dit zou dan als volgt worden gemaakt: we hebben nu op de hoofdpagina categorien zoals Zweinsveld, Zweinstein binnen en zweinstein buiten. Dan zou er nog zo'n categorie komen met daarin bijvoorbeeld de boards van: Zweinstein buiten, binnen, zweinsveld en gewoon verledens die buiten Zweinstein afspeelde. Voorbeeld:char A en B hebben bij plotten dat ze elkaar van vroeger kennen. Nu lijkt het de spellers van deze Chars leuk om de ontmoeting te maken in een Topic. Dan gaan ze naar de Flashback categorie(om het maar even een naam te geven) en dan kiezen ze daar een plek om een topic te maken. In het kort:Gewoon een mogelijkheid om topics te openen waar mensen hun char dingen kunnen laten beleven die al gebeurt zijn maar die nooit eerder zijn gemaakt in topics, omdat ze hun char al in een hogere klas hebben laten zitten dan vanaf jaar 1. ik hoop dat het duidelijk is en ik hoop dat jullie het een goed idee vinden greets Jim
|
|
|
Post by melien on Jun 13, 2008 10:54:52 GMT 2
hip idee^^
*kijkt met puppy-ogen naar admins*
|
|
|
Post by admin. on Jun 13, 2008 13:51:59 GMT 2
Ik heb al eerder zitten denken om twee boards te maken: De toekomst & Het Verleden, maar aangezien ik de laatse tijd niet meer tegelijk met Aline online ben, heb ik de kans nog niet gehad om het te overleggen
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 13, 2008 18:15:30 GMT 2
Ik vind het ook een goed idee! xD Esmé en ik moeten maar even overleggen op msn hoe we het precies regelen, maar ik denk wel dat het er komt.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 14, 2008 21:02:50 GMT 2
Geweldig idee XD Dus dat je gewoon ook de jonge variant van je chars kan spelen? Dat is leuk XD
|
|
|
Post by » Jasmijn « on Aug 27, 2008 1:21:01 GMT 2
Het is idd een erg leuk idee Jim Gaat best wel lachen worden, de ontmoeting tussen bepaalde chars xD (ligt hier dubbel) [btw hier namens Merel & Jasmijn xD ff vergeten dat we hier samen zitten nu ]
|
|
|
Post by » Aline. on Oct 25, 2008 14:17:02 GMT 2
Het heeft hier een tijdje stil gelegen, maar ik kan melden dat deze boards er NU komen!! =)
|
|