|
Post by » Aline. on Jun 21, 2008 17:14:52 GMT 2
Gabrielle Mechelin
Friends
[/ul] Lovers
She looks good, that's a fact -- Geïnteresseerd Not for sure... -- Verliefd, twijfelt / durft niet She's everything I dream of -- Verliefd We belong together -- Relatie Why did we ever break up? -- Ex, nog verliefd It belongs to the past. -- Ex, ruzie Loving in an other way -- Ex, vrienden
Gimme: *avatar* [b]Naam:[/b] [b]Leeftijd:[/b] [b]Afdeling:[/b] [b]Relatie:[/b] [b]Info:[/b] [b]... zegt:[/b]
Listed! Naam: Fallen Damen. Leeftijd: 16 Afdeling: Huffelpuf. Relatie:I understand you, you understand me -- Beste vriend Info:Fallen zit in Huffelpuf en Gabby in Griffoendor, door deze verschillende afdelingen zagen ze elkaar nauwelijks. Misschien als ze samen lessen hadden, maar meer dan kennisen waren ze niet. Totdat ze bij kruidekunde een keer samen moeste werken en zo raakte ze aan de praat. Ze groette elkaar daarna in de gangen, waarna er meerdere gesprekken zich vormde en sindsdien zijn Gabby en Fallen vrienden! Fallen zegt: Gabby! Ja, zij is echt heel erg geweldig! Het was eigenlijk puur toeval dat we samen moesten werken, want anders had ik er helemaal niet aan gedacht dat juist wij vrienden konden worden. Gelukkig maar! Ze is echt een héle goede vriendin van mij en ik vertel heel veel aan haar. Maar we lijken ookwel op elkaar, geloof ik. Ach, wat maakt het uit, ze begrijpt me gewoon altijd and that is just why i love her! [/font][/size]
|
|
|
Post by Mies on Jan 22, 2009 18:47:07 GMT 2
Naam: Fallen Damen. Leeftijd: 16 Afdeling: Huffelpuf. Relatie: I understand you, you understand me -- Beste vriend Info:Fallen zit in Huffelpuf en Gabby in Griffoendor, door deze verschillende afdelingen zagen ze elkaar nauwelijks. Misschien als ze samen lessen hadden, maar meer dan kennisen waren ze niet. Totdat ze bij kruidekunde een keer samen moeste werken en zo raakte ze aan de praat. Ze groette elkaar daarna in de gangen, waarna er meerdere gesprekken zich vormde en sindsdien zijn Gabby en Fallen vrienden! Fallen zegt: Gabby! Ja, zij is echt heel erg geweldig! Het was eigenlijk puur toeval dat we samen moesten werken, want anders had ik er helemaal niet aan gedacht dat juist wij vrienden konden worden. Gelukkig maar! Ze is echt een héle goede vriendin van mij en ik vertel heel veel aan haar. Maar we lijken ookwel op elkaar, geloof ik. Ach, wat maakt het uit, ze begrijpt me gewoon altijd and that is just why i love her! [img]http://icons.iconator.com/907/ICONATOR_628dcdc1d31f433fbf8547dd11ad8c74.jpg[/img]
[b]Naam:[/b] Fallen Damen. [b]Leeftijd:[/b] 16 [b]Afdeling:[/b] Huffelpuf. [b]Relatie:[/b] I understand you, you understand me -- Beste vriend [b]Info:[/b] Fallen zit in Huffelpuf en Gabby in Griffoendor, door deze verschillende afdelingen zagen ze elkaar nauwelijks. Misschien als ze samen lessen hadden, maar meer dan kennisen waren ze niet. Totdat ze bij kruidekunde een keer samen moeste werken en zo raakte ze aan de praat. Ze groette elkaar daarna in de gangen, waarna er meerdere gesprekken zich vormde en sindsdien zijn Gabby en Fallen vrienden! [b]Fallen zegt:[/b] Gabby! Ja, zij is echt heel erg geweldig! Het was eigenlijk puur toeval dat we samen moesten werken, want anders had ik er helemaal niet aan gedacht dat juist wij vrienden konden worden. Gelukkig maar! Ze is echt een héle goede vriendin van mij en ik vertel heel veel aan haar. Maar we lijken ookwel op elkaar, geloof ik. Ach, wat maakt het uit, ze begrijpt me gewoon altijd and that is just why i love her!
|
|