|
Post by melien on Jun 27, 2008 9:43:03 GMT 2
Benjamin zuchtte. Wat wilde die meid van hem?! Hij wilde gewoon rustig slapen, en dromen over Myra, want ergens anders droomde hij toch niet meer over. Hij draaide zich weer om naar Bridget. "Laat me raden, jij bent degene die andere mensen niet met rust laat en niet stil kan zijn?" reageerde hij vrij bot. Hij snapte gewoon niet waarom ze hem niet gewoon met rust liet. Op dat moment schoot hem iets te binnen. Hij moest Myra nog een briefje sturen. Een glimlach verscheen op zijn gezicht toen hij alwéér aan Myra moest denken. Hij draaide zich weer om naar zijn tafel en haalde ergens perkament en een veer vandaan. Daar krabbelde hij gauw iets op.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 27, 2008 9:47:10 GMT 2
Bridget was even stil van de plotselnge uitbarsting van Benjamin, en sloeg dan haar armen over elkaar en trok een koppig gezicht. "Inderdaad, dat zei die andere gozer.. hoeheettieookalweer, Myron, ook over mij. Originele meningen hebben jullie daar in zwadderich". Ze snoof even en scheurde een pagina uit haar schrift, wat ze tot een propje opgrolde. Kwaad keek ze de andere kant op. Nee, Bridget was niet zo blij, wen als ze zo'n bui had, was het beter uit haar buurt te blijven.
|
|
|
Post by melien on Jun 27, 2008 9:55:35 GMT 2
"Verbaasd me niks. wat moet je ook anders met ravenklauwers?" mompelde hij net hard genoeg zodat Bridget het kon horen. Ondertussen kraste hij dat wat hij net had opgeschreven door en begon opnieuw aan een briefje voor Myra. Zijn pen bleef boven het papier zweven. Wat moest hij nou schrijven? Ow wat haatte hij het dat hij niet gewoon met meiden om kon gaan die hij leuk vond. Eigenlijk was het raar. Hij had niets tegen andere afdelingen, hij was notabene verliefd op een grifje, maar tegen Bridget deed hij alsof zwadderaars zoveel beter waren. Soms snapte hij zichzelf niet, maar hij was te bezig met dat stomme briefje om er over na te denken. Laat staan zich te verontschuldigen, niet dat dat meer bij hem paste.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 28, 2008 10:27:51 GMT 2
"Pardon? Was dat een bélediging?" zei Bridget terwijl ze zich voorover boog over de tafel en Benjamin verontwaardigd aan keek "Want dan moet ik zeggen, dat ik daar niet heel erg blij mee ben". Typisch Bridget. Ze was zoiezo al snel op haar teentjes getrapt, en daar hielp deze omgeving, de kerker van Sneep, ook niet echt bij.
|
|
|
Post by melien on Jun 28, 2008 10:40:50 GMT 2
Benjamin was te diep aan het nadenken over wat hij wilde schrijven waardoor de woorden niet tot hem doordrongen. "Huh? Sorry, zei je iets?" vroeg hij verward. Het was een vraag die hij stelde omdat hij echt niet wist wat ze zojuist had gezegt, alhoewel het vrij makkelijk zou overkomen alsof hij het wel wist. Eigenlijk kon het hem op dat moment ook vrij weinig schelen. Hij keek teveel uit naar het gala. Zijn blik was in de verte gericht. Hij zag het lokaal niet, nee hij was alweer aan het dagdromen. Zijn lippen krulden om tot een glimlach.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 28, 2008 14:14:33 GMT 2
"Ja ik zéi iets" antwoorde Bridget niet echt aardig. Ze hield er totaal niet van om genegeerd te worden, en dat was nou net hetgene wat Benjamin aan het doen was. Haastig ging ze weer recht zitten toen Sneep langs kwam en wierp een valse blik op Benjamin. Ze verveelde zich, en moest daar snel iets aan gaan doen. Waarom was Josh er niet als je hem nodig had? Als hij er was had ze nog een beetje plezier kunnen hebben, maar dat lukte nu dus niet.
|
|
|
Post by melien on Jun 28, 2008 14:33:13 GMT 2
Benjamin keek naar Bridget terwijl hij Sneep gewoon weg negeerde. "Waarom zo kattig? Je kunt toch niet verwachten dat een gesprek met jou bij mij op nummer 1 in de prioriteitenlijst staat?" Hij vroeg het alsof het e achterlijkste vraag ooit was. Hij snapte niet waarom zij zo raar deed, maar hij snapte nog veel minder dat hij zo raar deed. Waarom deed hij zo neerbuigend tegen over haar? Een antwoord op die vraag kon hij echter nergens vinden.
|
|