|
Post by Krista - on Jun 26, 2008 10:01:35 GMT 2
Bridget Finnley
Not a girly girl, Doesn't like to stand still Don't bother her You'll get an enemy
L I K E S - That Ravenclaw girl? : ooit gezien
- Well, we talked. Once, :ooit gesproken
- R A V E N C L A W! : mede - ravenklauwer
- It will come, sure : bijna vrienden
- Always fun to hang around : vrienden
- Bridge, don't do that, do you want trouble? : goede vrienden
- Partners in crime! : Beste vrienden
- I understand you : Soulmates
- Thát arrogance! : Irritatie
- I see a bíg black spot! : negeer
- Just.. leave! : hekel
- U G L Y : jaloers
- That díd hurt! : is geschopt/gemept
- Morning comes and you don't want to know me anymore : waren vrienden, nu vijanden
- Me and you, tomorrow, 3 am. : ruzie
- I SAID GO AWAY! : vijanden
- Someday, I'll curse you : aartsvijanden
- Lookin' good!.. : geïnteresseerd
- - knipoogt - : flirt
- He's just.. so.. sweet! Zij op hem
- A lovely girl : Hij op haar
- Shut up and leave : ex, hekel
- We can still be friends, right? : ex, vrienden
- Is there something more..? : ex, nog verliefd
- Imagine me and you : koppel
[IMG]ICON CHAR[/IMG] [b]naam[/b]: [b]leeftijd[/b]: [b]PB[/b]: [b]Afdeling[/b]: [b]Relatie[/b]: [b]Geschiedenis:[/b] [b]Toekomst[/b]: [b]Char zegt[/b]:
The list: Naam: Myron Graw Leeftijd: 16 PB: Ed Westwick Afdeling: Zwadderich Relatie: - Thát arrogance! : Irritatie - Well, we talked. Once, :ooit gesproken Geschiedenis:Die is niet echt lang. In een rij richting de trappen reageerde Myron op een opmerking van Bridget wat eigenlijk het begin van alle ellende was. Een discussie was begonnen en een nieuwe irritatie ontstaan. Het was al vanaf het begin duidelijk dat deze twee elkaar níet mochten. Hij irriteerde zich mateloos aan haar en andersom. Toekomst: Groeiende irritatie die waarschijnlijk naar vijanden overgaat. Op de verwachte planning: fight, fight and more fight? Char zegt: 'Níet zij. Ze is het niet waard om veel woorden aan te verspillen. Ze denkt dat ze toch heel wat is en laat ze dat nou tegen de verkeerde hebben. We zullen zien, ik denk dat haar irriteren nog bijna leuk gaat worden.' Naam: Josh Levin Leeftijd: 16 PB: Penn Badgley Afdeling: Ravenklauw Relatie: - Bridge, don't do that, do you want trouble? : goede vrienden - Lookin' good!.. : geïnteresseerd Geschiedenis:Wat ooit begon als vreemdelingen in de leerlingenkamers is uitgegroeid tot een gevreesd duo voor mensen die van rust houden. Ze dagen elkaar uit of zorgen er in ieder geval voor dat die ander net zo druk, actief of niet stil meedoet met de ander. Alleen als het op planten en alles wat er mee te maken heeft zou je Josh in rust kunnen vinden, omdat Bridget dan sowieso er niet bij is. Eigenlijk al vanaf hun eerste ontmoeting heeft hij een zwak voor Bridget gehad, maar heeft het altijd uit zijn hoofd gezet omdat zij hem toch niet zou zien staan. Toekomst: What will it be.. Char zegt: 'Bee! Tijd voor voetbal? Of iets anders? Iemand die het tenminste niet uitmaakt hoe of wat én van sport houdt. Ik hoef niet veel over haar te zeggen, berucht zijn we ondertussen wel -kijkt onschuldig- Waren we er niet laatst uitgegooid bij de bieb? Zullen we binnenkort weer eens voetballen?' naam: June Heart leeftijd: 17 PB: Taylor Momsen Afdeling: Ravenklauw Relatie: R A V E N C L A W! : mede - ravenklauwer Always fun to hang around : vrienden Geschiedenis: Bridget was een van die mensen waar ik me liever niet mee bemoeide. Zolang ik me stil hield, dan kwam het wel goed. Helaas dacht zij er anders over, al was het maar voor wat inkt. Ze bleek niet zo... eng te zijn als ik dacht dat ze was. Toekomst: Ik weet niet. Ben ik al heel wat veranderd dankzij Devon, misschien valt het haar op en behandelt ze me anders dan vroeger.... Char zegt: [/font]
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 27, 2008 13:54:18 GMT 2
Naam: Myron Graw Leeftijd: 16 PB: Ed Westwick Afdeling: Zwadderich Relatie: - Thát arrogance! : Irritatie - Well, we talked. Once, :ooit gesproken Geschiedenis:Die is niet echt lang. In een rij richting de trappen reageerde Myron op een opmerking van Bridget wat eigenlijk het begin van alle ellende was. Een discussie was begonnen en een nieuwe irritatie ontstaan. Het was al vanaf het begin duidelijk dat deze twee elkaar níet mochten. Hij irriteerde zich mateloos aan haar en andersom. Toekomst: Groeiende irritatie die waarschijnlijk naar vijanden overgaat. Op de verwachte planning: fight, fight and more fight? Char zegt: 'Níet zij. Ze is het niet waard om veel woorden aan te verspillen. Ze denkt dat ze toch heel wat is en laat ze dat nou tegen de verkeerde hebben. We zullen zien, ik denk dat haar irriteren nog bijna leuk gaat worden.' of (jij ook xD) Naam: Josh Levin Leeftijd: 16 PB: Penn Badgley Afdeling: Ravenklauw Relatie: - Bridge, don't do that, do you want trouble? : goede vrienden - Lookin' good!.. : geïnteresseerd Geschiedenis:Wat ooit begon als vreemdelingen in de leerlingenkamers is uitgegroeid tot een gevreesd duo voor mensen die van rust houden. Ze dagen elkaar uit of zorgen er in ieder geval voor dat die ander net zo druk, actief of niet stil meedoet met de ander. Alleen als het op planten en alles wat er mee te maken heeft zou je Josh in rust kunnen vinden, omdat Bridget dan sowieso er niet bij is. Eigenlijk al vanaf hun eerste ontmoeting heeft hij een zwak voor Bridget gehad, maar heeft het altijd uit zijn hoofd gezet omdat zij hem toch niet zou zien staan. Toekomst: What will it be.. Char zegt: 'Bee! Tijd voor voetbal? Of iets anders? Iemand die het tenminste niet uitmaakt hoe of wat én van sport houdt. Ik hoef niet veel over haar te zeggen, berucht zijn we ondertussen wel -kijkt onschuldig- Waren we er niet laatst uitgegooid bij de bieb? Zullen we binnenkort weer eens voetballen?' [IMG]http://i245.photobucket.com/albums/gg68/Krizzteh/Ed%20Westwick/20EW.png[/IMG]
[b]Naam[/b]: Myron Graw [b]Leeftijd[/b]: 16 [b]PB[/b]: Ed Westwick [b]Afdeling[/b]: Zwadderich [b]Relatie[/b]: - Thát arrogance! : Irritatie - Well, we talked. Once, :ooit gesproken [b]Geschiedenis:[/b] Die is niet echt lang. In een rij richting de trappen reageerde Myron op een opmerking van Bridget wat eigenlijk het begin van alle ellende was. Een discussie was begonnen en een nieuwe irritatie ontstaan. Het was al vanaf het begin duidelijk dat deze twee elkaar níet mochten. Hij irriteerde zich mateloos aan haar en andersom. [b]Toekomst[/b]: Groeiende irritatie die waarschijnlijk naar vijanden overgaat. Op de verwachte planning: fight, fight and more fight? [b]Char zegt[/b]: 'Níet zij. Ze is het niet waard om veel woorden aan te verspillen. Ze denkt dat ze toch heel wat is en laat ze dat nou tegen de verkeerde hebben. We zullen zien, ik denk dat haar irriteren nog bijna leuk gaat worden.' [IMG]http://i119.photobucket.com/albums/o132/FerrisBuellerLovesMe/Penn%20Badgley/GG018kopia.png[/IMG] of [IMG]http://i119.photobucket.com/albums/o132/FerrisBuellerLovesMe/Penn%20Badgley/penn4.png[/IMG] (jij ook xD)
[b]Naam[/b]: Josh Levin [b]Leeftijd[/b]: 16 [b]PB[/b]: Penn Badgley [b]Afdeling[/b]: Ravenklauw [b]Relatie[/b]: - Bridge, don't do that, do you want trouble? : goede vrienden - Lookin' good!.. : geïnteresseerd [b]Geschiedenis:[/b] Wat ooit begon als vreemdelingen in de leerlingenkamers is uitgegroeid tot een gevreesd duo voor mensen die van rust houden. Ze dagen elkaar uit of zorgen er in ieder geval voor dat die ander net zo druk, actief of niet stil meedoet met de ander. Alleen als het op planten en alles wat er mee te maken heeft zou je Josh in rust kunnen vinden, omdat Bridget dan sowieso er niet bij is. Eigenlijk al vanaf hun eerste ontmoeting heeft hij een zwak voor Bridget gehad, maar heeft het altijd uit zijn hoofd gezet omdat zij hem toch niet zou zien staan. [b]Toekomst[/b]: What will it be.. [b]Char zegt[/b]: 'Bee! Tijd voor voetbal? Of iets anders? Iemand die het tenminste niet uitmaakt hoe of wat én van sport houdt. Ik hoef niet veel over haar te zeggen, berucht zijn we ondertussen wel -kijkt onschuldig- Waren we er niet laatst uitgegooid bij de bieb? Zullen we binnenkort weer eens voetballen?'
|
|
|
Post by Krista - on Jun 28, 2008 14:19:20 GMT 2
Added ^^
|
|
|
Post by Madjic on Jul 6, 2008 22:42:58 GMT 2
[IMG]http://img86.imageshack.us/img86/4274/taym1sh2.png[/IMG] of [img]http://img86.imageshack.us/img86/6397/4kittycc5.jpg[/img] [b]naam[/b]: June Heart [b]leeftijd[/b]: 17 [b]PB[/b]: Taylor Momsen [b]Afdeling[/b]: Ravenklauw [b]Relatie[/b]: R A V E N C L A W! : mede - ravenklauwer Always fun to hang around : vrienden [b]Geschiedenis:[/b] Bridget was een van die mensen waar ik me liever niet mee bemoeide. Zolang ik me stil hield, dan kwam het wel goed. Helaas dacht zij er anders over, al was het maar voor wat inkt. Ze bleek niet zo... eng te zijn als ik dacht dat ze was. [b]Toekomst[/b]: Ik weet niet. Ben ik al heel wat veranderd dankzij Devon, misschien valt het haar op en behandelt ze me anders dan vroeger.... [b]Char zegt[/b]:
|
|
|
Post by Manon on Feb 18, 2009 19:32:51 GMT 2
naam: Arthur Lintu Virtanen leeftijd: 17 PB: Lauri Ylonen Afdeling: Ravenklauw Relatie: Always fun to hang around : vrienden A lovely girl : Hij op haar Geschiedenis: De twee zitten in dezelfde afdeling en zijn normale vrienden. Arthur voelt meer voor haar, maar verwacht dat het maar van één kant komt. Toekomst: We zullen zien. Hij zal in iedergeval altijd op haar wachten. Char zegt: Bridget, Bridget, Bridget die naam klinkt net als een gedicht toch?
|
|