|
Post by melien on Jun 27, 2008 10:05:05 GMT 2
Zou hij al een date hebben voor het gala? De vraag floepte plotseling in Joanna's gedachten. En daar schrok ze van. Ze wilde helemaal niet naar het gala, en al helemaal niet met hem. Tenminste wilde ze zich dat wijs maken. Hoe kwam ze er dan bij of hij al een dat had voor het gala? Ze ging normaal zitten en staarde een poos voor zich uit. Hoe kwam ze er in hemelsnaam bij om die vraag aan zichzelf te stellen? Wat was ze ineens blij dat ze geen flapuit was. Door dat hele gedoe rondom die ene vraag in haar hoofd vergat ze volkomen om ook maar iets te zeggen tegen Eric. Ookal zou ze daar waarschijnlijk spijt van krijgen op den duur.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 27, 2008 16:13:33 GMT 2
Eric schraapte zijn keel even. Ergens vond hij het vervelend dat Bridget weg was gegaan. Nu kon hij wel ongestoord met Joanna praten, maar het constante geklets van Bridget zou een goede afleiding zijn geweest. Nu leek zijn hele plan tien keer erger en tien keer dommer. Ze zou hem afwijzen, en dan moest hij hopen dat het niet op een rampzalige manier zou gebeuren. "Dus.. bijna eindgala he?" merkte hij subtiel op. Vanuit zijn ooghoeken bespiedde hij haar, om te zien wat haar reactie was.
|
|
|
Post by melien on Jun 27, 2008 17:25:02 GMT 2
Zodra het woord was gevallen gierden de zenuwkriebels door Joanna's lichaam. De enige vraag was alleen: waarom? Ze was niet van plan om te gaan. Toch? Ze wist het niet. Ze wist ook niet hoe ze moest reageren, dus bleef ze maar gewoon rustig zitten. "Ow, was me nog niet opgevallen met al dat geklets erover." Het kwam er rustiger en kalmer uit dan dat ze had verwacht, maar het luchtte haar wel degelijk op. Ook haar gedachten draaiden nu alleen nog maar om het gala. Het was niets voor haar om te gaan, maar wat als Eric haar mee zou vragen? Vooral: wat zouden anderen ervan denken? Ze wist het niet. Ze wist sowieso niet of het wel slim was om met Eric om te gaan, hij was en bleef een player. Season's change, but people don't.. Maar de uitzondering bevestigt de regel.. Zo ging het maar door.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 28, 2008 10:30:03 GMT 2
Eric grinnikte, aangezien hij de opmerking van Joanna vrij grappig had gevonden. Hij wist alleen niet of ze het meende of niet, dus hield hij maar weer op met lachen. Hij had geen zin om haar te beledigen ofzo, niét het meisje waar hij voor de verandering écht verliefd op was geworden. "Nee ja." bracht hij uit en krabte achter zijn oor. Waarom deed hij nou zo zenuwachtig? Dat paste niet bij de 'beroemde' Eric Dalton. "Dus je gaat niet" vroeg hij dan maar.
|
|
|
Post by melien on Jun 28, 2008 10:36:41 GMT 2
Joanna trok haar knieen op en sloeg haar armen om haar benen. Alleen om daarna haar kin op haar knieen te leggen. Ze had de woorden van Eric wel gehoord, maar ze wist niet wat ze moest antwoorden. Voor de verandering kwam dat niet door Eric, maar door het feit dat ze niet wist of ze wel ging of niet. "Nee, ja. Ik weet het niet." verzuchtte ze uiteindelijk. Ze keek vanuit haar ooghoeken naar Eric. Waarom vroeg hij het eigenlijk? Of ze begreep het echt niet, of ze wilde het niet begrijpen. En alletwee waren niet echt een optie op dat moment. "Hoezo?" vroeg ze toch maar wel na een poosje. Haar nieuwsgierigheid kon een keer niet bedwongen worden.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 28, 2008 14:24:13 GMT 2
"Zomaar" antwoorde Eric haastig, en aarzelde even, maar besloot het dan toch maar te vragen. "Ik vroeg me af, misschien had je zin mij te vergezellen?". Terwijl hij dit zei had hij geconcentreerd naar de grond gestaard, maar nu had hij zijn blik weer op Joanna gevestigd en wachtte haar antwoord afwachtend af. Hij hoopte, bád dat ze zou mee willen, maar hij was niet helemaal zeker van zichzelf.
|
|
|
Post by melien on Jun 28, 2008 14:29:30 GMT 2
Joanna's hart klopte in haar keel. Stiekem had ze daar toch wel op gehoopt. Een stem in haar achterhoofd schreeuwde bijna dat ze ja moest zeggen, maar ze twijfelde. "Ga je niet liever met Jennice ofzo dan?" Ze vroeg het aarzelend. Ze kon zich haast niet voorstellen dat hij met haar naar het gala zou willen gaan. De twijfel ston din haar ogen toen ze hem aankeek. Ze wilde ja zeggen, maar ze kreeg het woord gewoon niet over haar lippen om de een of andere reden.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 28, 2008 16:24:56 GMT 2
"Nee" zei Eric opeens, en was onder de indruk van zijn eerlijkheid tegenover Joanna. Want hij had altijd wel een beetje gevonden dat liegen wat makkelijker was dan eerlijk zijn. "Nee" herhaalde hij weer, met een brede grijns "Ik ga liever met jou". Daarbij, Jennice was toch al bezet
|
|
|
Post by melien on Jun 28, 2008 16:33:54 GMT 2
(bridget doet trouwens wel erg lang over het douchen XD of ligt dat aan mij?)
Het duurde even voordat het tot Joanna doordrong dat Eric zojuist echt die woorden had gezegd. Ze keek naar Eric, maar op haar gezicht viel niets af te lezen. Het verbaasde haar dat hij haar had gevraagd, maar nog meer verbaasde het haar dat elk deel in haar lichaam ja wilde zeggen. Het woord kreeg ze echter nog steeds niet over haar lippen. "Ok." mompelde ze uiteindelijk. Haar blik had ze tussendoor even op de grnd gericht, maar nu keek ze weer naar Eric.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 28, 2008 16:53:25 GMT 2
"Mooi zo" zei Eric opgetogen terwijl hij op stond en Joanna grijnzend aan keek "Nou.. geweldig! Dan zie ik je., ik haal je op? Hier? oke?". Vragend keek hij haar aan en trok zijn wenkbrauwen even omhoog. Hij was erg tevreden met het feit dat Joanna ja had gezegd, want dan hoefde hij ook niet zo onzeker te doen en dergelijke.
|
|