|
Post by Flegmatisch Dinkske°- on May 5, 2008 19:55:47 GMT 2
[shadow=red,left,300] Illias Psyva Witherspoon[/shadow] To be as thick as thieves- FriendsRavenclaw, eh? |Eerste keer gezien| Fork...Knife... Spoon! |Al een aantal keer gezien| What's with the extremely good manners? |Kennis| Why didn't I saw that earlier? |Vijanden -> Vrienden| Be carefull while sporting! |Vrienden| If you only could life at my place... Out of his reach. |Beste vrienden| To hate ones gutts - EnemiesYou hear something to? |Negeren| If I hear one more of his decent manners he's gonna get it! |Irriteren| You and me, here, now! |Vijanden| Like he has such good grades! |Jaloezie| Wanna have a bash on your chest? |Aartsvijanden| Pathetic little mutt... |Vrienden -> Vijanden| To feel butterflies in your stomach - Loved ones You're making me blush! |Flirt| Now thàts eyecandy! |Geïnteresseerd| Could I make a chance? |Zij op hem| He's really doing his best to get me, isn't he? |Hij op haar| I know what they mean with: blinded by love! |Ex, Vijanden| It wouldn't have worked.. |Ex, Vrienden| I'll help you forget it all. |Samen| Code: [b]Naam:[/b] [b]Leeftijd:[/b] [b]Afdeling:[/b][color=AFDELINGSKLEUR]Ravenklauw, Zwadderich, Huffelpuff, Griffoendor[/color] [b]Pb:[/b] [b]Relatie:[/b] [b]Geschiedenis:[/b] [b]Toekomst:[/b]
|
|
|
Post by greenlightning on May 5, 2008 21:43:19 GMT 2
Naam: Kyra Alice Park Leeftijd: 16 Afdeling:Zwadderich Pb: Alizee Relatie: Now thàts eyecandy! |Geïnteresseerd| Wanna have a bash on your chest? |Aartsvijanden\ Ravenclaw, eh? |Eerste keer gezien| Geschiedenis: Als je het lef hebt om tegen me aan te botsen en dan ook nog een grote bek hebt, dan verkloot je het bij mij echt, maar dan ook echt! Ik weet niet of hij graag dood wil, maar hij vraagt wel om grote ruzie. Ik hoef hem neit vaker te zien om te weten dat ik heb het leifste met de grond gelijk maak. Misschien komt die dag nog. Ooit, wie weet. Ach, hij mag dan een van de lelijkste jongens ter wereld zijn, zijn houding heeft wel wat. Wat doet hij echt bij ravenklauw? Daar zitten alleen maar van die softies... Toekomst: Eh... dood, of enkele nacht... of beiden. Wel in een adnere volgorde.
Naam: Shirie Ashinta Leeftijd: 18 Afdeling:Griffoendor Pb: Jennifer Lopez Relatie: If you only could life at my place... Out of his reach. |Beste vrienden| Now thàts eyecandy! |Geïnteresseerd| Geschiedenis: De eerste ontmoeting vond plaats op de trappen, waar ze hem nog heeft gered van Kyra Park. Niet dat dat nodig was, hij had haar zelf ook weg kunnen jagen, maar eigenlijk meteen trok hij Shiries aandacht. Ze heeft een vriend en weet daardoor dat er geen leifde ontstaat, maar het maakt het wel interessant. Vanaf het begin voelde ze de klik. Ze vertrouwde hem dingen toe die eigenlijk alleen haar beste vrienden van haar kennen. Later in de les zelf en op de weg omlaag, maar ook toen ze elkaar later weer ontmoetten, wist Shirie dat eht tussen hen goed zat., Ze voelt zich volledig op haar gemak bij hem en dat tewijl ze hem zo'n beetje alles had verteld. Toekomst: In elk geval goede vrienden, misschien ooit eens meer, dat hangt van Shirie en haar relatie af.
|
|
|
Post by Ridje on Jul 4, 2008 15:38:29 GMT 2
Naam: Timothy Sawyer Ford Leeftijd: 17 Afdeling: Zwadderich Pb: Josh Holloway Relatie: If I hear one more of his decent manners he's gonna get it! |Irriteren| You and me, here, now! |Vijanden| Geschiedenis: de eerste keer was toen ik hem in de wc's tegen kwam. Ik had voor de deur een boek gevonden met 1 of ander sieraad erin, het bleek dus van hem te zijn. Hoewel ik dat haast ooit doe gaf ik hem zijn sieraad terug, alleen voor wat informatie over dat ding. Het boek gaf ik niet terug. Het liep een beetje uit de hand toen een stom pufje een zeep tegen me hoofd gooide. Ik vertrok met alleen een ergernis voor Casanova. De reden dat ik hem haat kwam omdat hij op een ochtend Kyra uitschold. En hij zei nogal wat dingen die ik niet echt ga accepteren. Toekomst: geen, ik haat hem, hij haat mij en waarschijnlijk ook Kyra dus ja dan kom je niet ver bij mij.
|
|