|
topic
Jul 9, 2008 21:59:11 GMT 2
Post by greenlightning on Jul 9, 2008 21:59:11 GMT 2
Cameron voelde kriebels die hij zelde wakker voelde. OOit was hij met vrienden emegegaan en zijn eerste ervaring met [liefdebedrijven[/i] in plaats van sex, was al ruim twee jaar eerder. De gedachte om het opeens uit de spreken beviel hem niet. Toch grijnsde hij. 'Ik weet niet of ik ene onschuldig maagdje daarover moet vertellen.' Hij streelde zacht over haar wang. 'Sednoods, als je geen echte relatie wil, kunnen we altijd nog een relatie enemnd ie vooral daarop is gebaseerd. Geen leifde, gewoon passie.' De woorden hadden geen betekenis. Hij hield van dit meisje, en dat wist hij. Hij vreesde dat zij dat zelfs wist. Het zou nooit enmkel sex zijn voor hem. dat ging niet. Maar toch... Soms moest je wat zeggen om de leegte op te vullen.
'Blij dat je geen knoflook hebt gegeten. Ik bedoel, zou het toch wel erg vinden als ik dit niet kon doen.' Hij boog zich voorover en plaatse zijn lippen op de hare, opende zijn mond ene beetje en streek met zijn tong langs haar lippen. Zijn hand ging naar haar nek, waar hij zacht door haar haren streelde. Dit had hij wel niet lang geleden gedaan, met genoeg meisjes, en zelfs voor de grap een keer met ene jongen.
|
|
|
topic
Jul 10, 2008 9:20:27 GMT 2
Post by melien on Jul 10, 2008 9:20:27 GMT 2
"Ik dacht dat meneer alles wist. Blijkbaar niet. Want maagd ben ik niet meer, en onschuldig al helemaal niet." Rose keek hem glimlachend aan. Het verbaasde haar niet in het minste of geringste dat hij het niet wist. Ze praatte er tenslotte nooit over. Waarom ook? Alleen al door het woord relatie voelde Rose ich lichtelijk ongemakkelijk. Ze liet het echter niet toe. Zijn voorstel klonk aantrekkelijk, maar ergens wist ze dat het voor haar niet alleen dat zou zijn en voor hem ook niet. "Ik geloof dat het daar al te laat voor is."Ookal waarschuwde hij haar, de kus verraste haar alsnog. Ze sloot haar ogen terwijl ze haar mond een stukje opende en haar tong de zijne opzocht. (sorry voor de korte post )
|
|
|
topic
Jul 10, 2008 16:20:05 GMT 2
Post by greenlightning on Jul 10, 2008 16:20:05 GMT 2
Cameron voelde haar toestemming, neit alleen voor de kus, maar ook voor eht voorstel. Vreemd, hij was in veel meer dan dat geinteresseerd, maar misschien hadden ze die manier wel noidig om elkaar als relatie te willen. Misschien moesten ze eerst een soort van sexmaatjes zijn, ontdekken dat ze elkaar op die manier konden vertrouwen en dat ze niet zonder elkaar wilden, voordat ze een echte relatie aan konden gaan. Hij merkte dat het relatie idee steeds midner eng was. De gedachte haar kwijt te raken was veel angstaanjagender. En dat terwijl hij in een draculacostuum zat.
Hij kuste haar leifdevol, zoals hij gewend was bij zijn vorige vriendin, maar emt de speelsheid die hij vaker bij haar deed. Hij vond haar tong, speelde met haar en merkte dat hij, onbewust en ongevraagd terug dacht aan zijn droom van die ancht. Het maakte niet uit hoe vaak hij tegen zichzelf zei dat hij er nu niet aan moest denken en dat het feest zo zou beginnen, in hem maakten zich verlnaagens los, die hij neit kon bevechten.
(wooow ik heb opeens ook neit echt meer inspi)
|
|
|
topic
Jul 10, 2008 18:55:59 GMT 2
Post by melien on Jul 10, 2008 18:55:59 GMT 2
Rose's hand rustte op zijn buik terwijl Rose zelf haar gedachten uitschakelde. Ze wilde nergens over nadenken en dus ging ze op in de zoen. Om de een of andere reden moest ze weer denken aan de vorige zomer. Nu was hij echter wel vervangen door Cameron. Een bepaald verlangen besloop haar weer. Een verlangen dat ze al een jaartje niet meer had gekend. Voordat ze er echter aan toegaf herrinnerde ze zich nog net op tijd waar ze waren. Ze verbrak de kus met tegenzin en keek Cameron aan. "Niet echt een handige plek, laat staan tijd." zei ze zachtjes terwijl ze een blik over haar schouder wierp op de nog lege hal. Of ze bedoelde waar ze net mee besig waren, of dat wat ze voelde was voor haar nog geen eens duidelijk. Ze betrapte zichzelf er weer op dat ze probeerde te ontsnappen aan haar gevoelens voor Cameron - niet dat dat lukte -. Zachtjes beet ze op haar lip. Waar was ze nu weer mee bezig?
(( niet alleen jij ))
|
|
|
topic
Jul 13, 2008 15:03:50 GMT 2
Post by greenlightning on Jul 13, 2008 15:03:50 GMT 2
Cameron ergerde zich eraan dat de kus was verbroken, ene rgerde zich er vervolgens aan dat hij zich eraan ergerde. Hij glimlachte naar haar, om het te verhullen en grinnikte zacht. 'Dat weet ik. Ik geloof dat er nu overal mensen zijn. Daarbij hebben we problemen wat betreft de afdelingen. Badkamers, leerlingenkamers.. zou neit weten waar we alleen kunnen zijn. Ik weet teveel van eidereen om te geloven dat er een plekje is waar we echt alleen kunnen zijn. Hooguit midden in de nacht, mara vannacht schieten we daar even weinig mee op. Grote kans dat er meerdere leerlingen de nacht doorhalen.' Hij sprak nooit zoveel. Waarom ratelde hij maar door? Hij kon zichzelf wel slaan. Hij gedroeg zich als een idioot. Alweer. Wat deed dit meisje toch met hem...
Er klonk een zacht getingel en Cameron trok uit zijn mouw een oud zakhorloge ze voorschijn. Ze ahdden nog ogneveer een half uur voor het feest begon en hij behoorde emt zijn vrienden erheen te gaan. Zuchtend keek hij weer op, terwijl hij het klokje weer weg stak. 'ik geloof dat ik meot gaan. Om half tien verander ik in een pompoen als ik neit bij mijn vrienden ben. Ik vrees dat eht zelfs nog sereius kan gebeuren, Draconic kennende...' Hij glimalchte naar haar, maar stond neit op. Hij wilde neit weggaan.
|
|
|
topic
Jul 15, 2008 20:17:08 GMT 2
Post by melien on Jul 15, 2008 20:17:08 GMT 2
Rose hoorde de helft niet van wat hij zei. Het verlangen dat ze voelde was dat wat haar ergerde. Het getingel van het horloge van Cameron haalde haar echter weer terug naar de traptreden van het kasteel. "Dan zie ik je weer op het gala?" vroeg ze glimlachend. Plotseling wist ze dat ze daar weg moest, wilde ze het voorkomen dat ze toegaf aan haar verlangen. De opmerking over de pompoen was haar eerst ontgaan. "Nou nee, ik heb je toch echt wel liever als Dracula. Een pompoen danst zo moeilijk." Ze gaf hem nog een kus, maar dwong zich daarna toch om op te staan. Ookal wilde ze het, ze kon zich nu echt niet laten gaan. Om de een of andere reden kon ze zichzelf er niet toe brengen om weg te lopen. Haar blik was op Cameron gericht terwijl haar gedachten er alleen maar mee bzig waren om haar te vertellen dat ze weg moest lopen. Uiteindelijk wachtte ze niet echt op antwoord, maar draaide ze zich naar de hal toe en liep rustig weg. Ze moest alles even op een rijtje zetten.
|
|