|
Post by Madjic on Jul 5, 2008 14:09:20 GMT 2
June trok een wenkbrauw op. "Aha en daarom zeg je dat ik geen volbloed ben?" Haar vader wa snu dan wel getrouwt met een dreuzel., maar dat maakte aan haar bloed geen verschil. "En ik waardeer het niet zo dat je zo over Devon praat. Want je accepteert zijn keuze niet echt." Ze schudde haar hoofd. "Dan te bedenken dat ik niets tegen je heb op de verhalen van Carmen en Zed na. Ik had iets tegen Cameron voor het geval het je was opgevallen, niet dat het je overgens intereseert." Stevie schudde haar hoofd. "Jullie stellen je gewoon allemaal aan." Ze keek echter geintereseerd van Zed naar William.
William snoof. "Sorry maar de leugens die jij aan mij verkocht heb heb ik inderdaad uit mijn geest verdrongen. En ikben er ook niet zo benieuwt meer naar." Zed kek naar William en toen naar Cameron. "Leuk voor je Daniëls, maar mij intereseerd het ook niet helemaal." Zei hij tegen William en hij keek opnieuw naar Cameron. "En ik hou ontzettend vell van je hoor. Maar toch zou ik het fijn vinden als je me los laat. Ik moet namelijk een schone jonkvrouwe uit de handen van een draak redden en Draconic vertellen dat hij niet bepaalt gelijk heeft. Hij snapte blijkbaar niet dat er iets bestaat alseen band met een dier." Hierbij keek hij naar Draconic. "En een bloed verrader ben ik niet. Ik ben het enkel met Hall eens dat jullie je gewoon aan zitten te stellen. Serieus bekijk andere eens niet door de ogen van een zwadderaar maar door de ogen van een mens, want dat ben je vor het geval dat je dat vergeten bent." Hij keek opnieuw naar Cameron. "Dus wat dacht je ervan?" Mackhield even op en sprong opzij. Hij keek naar Cameron en Zed en hield zijn kop vragend schuin. Daarna keek hij naar Reena. Duidelijk twijfelde hij wat hij moest doen. Moest hij zich bezig houden met het meisje spelen of moest hij naar zijn baasje.
"Mooi is er tenminste iemand die in me gelooft. Maar ja, gelukkig hoef ik op het moment geen dame het hof te maken met poezie." Ty keek naar Reena en schudde zijn hoofd. Maar liever niet het risico nemen het met Draconic op de stok te krijgen. "Maar goe, zijn jullie nu eindelijk klaar met ruzien, want ik moet er een beetje moe van." Hij keek naar June. "Klaar kleinetje?"
|
|
|
Post by Green on Jul 5, 2008 14:19:27 GMT 2
Cameron grijnsde nog steeds. 'Het spijt me, liefste Zed, maar buiten dat ik je gevoelens neit beantwoord, vind ik het nodig om jullie opnieuw aan elkaar voor te stellen. darrbij, William, heb ik niet gelogen. Hooguit de omstandiogheden niet genoemd, maar dat is dan ook alles. Leugens kan ik het niet noemen. Liegen zou zijn, zeggen dat jij en Zed geen familie zijn. Dus bij deze, schud elkaar nog maar eens de hand, maar nu in de wetenschap dat jullie half broers zijn.' Toen pas leit hij Zed los, aangezien hij graag de situatie wilde bekijken, in plaats van er deel van uit te maken.
Draconic snoof alleen maar minchachtend. 'Ik heb ook en band met ene dier. Een dier dat nijna door jouw hersens werd opgevroten. Sorry, maar als je werkelijk je geest bind aan iets als een hond, dan moet je wel een idioot zijn. Maa rik bedoelde neit dat een band hebben fout is, hiervoor, enkel dat hij meer ehrsens heeft dan jij.' Hij richtte zich weer tot June en haalde zijn schoduers op. 'Het kan me inderdaad erg weinig schelen. Ik heb er alleen weinig mee als een kleine bloedverrader mij de les gaat lezen. Ik weet dat ik beetr bven dan jullie. Denken als een zwad, is denken als een hogere levensvorm./ Als dat mij geen mens meer makt, ben ik tevreden. Nee, ik ben niet bereid om te kijken als iets dat minde ris dan ik werkelijk ben, dank je feestelijk.' Hij leit zijn blik gaan over Reena en de hond. Hij vocht een innerlijke strijd uit. Wel of niet naar haar toe gaan? Haar kennende zou ze er niet blij mee zijn...
Reena ahd het groostete deel van de ruzies neit door, pas toen Ty er een opmerking over maakte. Ze duwde Mack rustig van zich af en keek, zittend op de vleor, naar de jongens op. 'Toe, Cam, Drake. Doe nou neit zo vreselijk vervelend. Zwad uithangen kan je ook in de leerlingenkamer. Je ziet mij toch ook neit zo raar doen?' Ze had bijna een pruillipje. Draconic wierp een enkele blik op haar, slaakte een kreet en sloeg vervolgens zijn armen over elkaar. 'Wat zei ik nou over me aankijken emt die puppy oogjes?' vroeg hij, met een vertedering in zijn stem en reena wist dat ze ahd gewonnen. het was zoiezo duidelijk dat de Malfoy zich erbij neer had gelegd. Cameron reageerd nauwelijks op Reena. Hij keek een moment op, knipoogde en wendde zijn aadnacht weer op de twee broers.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 5, 2008 15:04:47 GMT 2
Zed keek langdurig naar Cameron, maar schoot toen in de lach. "De liefde is je naar je hoofd gestegen, Liés! Behalve dat \lieve William en ik dezelfde achternaam delen, een naam die vaak voor komt, hebben we totaal niets gemeen." Hij legte zijn hand op Camerons schouders. "Probeer het later nog een keer, misschien dat ik je da geloof." Nog nalachent liep hij verder naar June. Die hij net kon opvangen toen ze Draconic wilde aanvliegen. "Relax bloempje. Denk je echt dat je vriendje het leuk vind als hij hoort dat je een zwaderaar bent aangevlogen en je liefheid even verloren was?" "Je bent ook geen mens! Je bent een bloedzuiger!" Schreeuwde June laaiend, ze negeerde Zed ondanks dat hij haar weerhieeld verder te komen.
"Heel charmant." Mompelde Ty toen hij naar June keek en lachte toen. "Nou welcome to the real world. Cameron is een Gossipgorl en Draconic een bloedzuiger, fijn dat je me dat hebt vertelt kleintje. Maar ik moet toegeven dat je wel een tikkeltje te ver gaat, Malfoy. Mack is inderdaad inteligent, maar zo erg nou ook weer niet. Hij is gewoon anders."
Stevie keek naar het meisje op de grond en knikte. "Jongens, ze heeft gelijk. Jullie gedragen je verschrikkelijk... puberaal." Zei ze toen lachent en schudde haar hoofd. Ze had het eigenlijk tegen iedereen.
William hield zich stil en keek van Cameron naar Zed. Hij wist dat het niet kon, dat bestond gewoon niet. Maar hij was er wel even door van zijn stuk gebracht. Maar ergens zou het kunnen. Hij wist immers niet waar zijn vader heen gegaan was, maar hoe wist hij dat dan? Dat was toch onmogelijk?
|
|
|
Post by Green on Jul 5, 2008 15:18:53 GMT 2
Reena lachte en grijnsde naar Stevie. 'Helemaal mee eens! Dat was precies eht woord dat ikzocht. Kom op zeg, zelfs ik ben meer volwassen dan jullie twee en jullie zijn jaren ouder dan ik. Kom op, doe me een lol. Cam is geen Gossip girl voor zover ik weet en Draconic geen bloedzuiger. Drake., laat haar en haar vriendje emt rust, hetzelfde geld voor Zed en mack. Snake had die hond vermoord als het serieus was geweest. En cam... meen je dat?' Ze was haar schattige tirade gestopt om haar vriend verbijsterd aan te kijken. De jongen draaide zich naar haar om en knikte langzaam. 'Ik vrees van wel. Als ik niet ahd geweten hoe vreselijk beiden eht vonden, zou ik het misschien neit hebben verteld. Het kan me niet eens schelen dat ik er geen geld voor krijg.' Hij ging emt een hand door zijn haar en keek odnertussen dreigend naar William. 'Niemand, noemt mij een leugenaar, als dat niet klopt. Let op je woorden, voor je het vermogen om te sprken verliest.' Het meisje zuchtte alleen maar.
Draconic wierp een enkele minachtende blik op June en besteedde er geen aandacht aan dat hij waarschijnlijk een aantal klappen ahd gekregen zonder Zeds ingrijpen. Hij streek met een vinger over de plek op zijn arm waar zich, verborgen door magie, het teken bevond. 'Denk wat je wil. Dacht je dat het mij wat deert wat een meisje als jij van me denkt?' Hij haalde zijn schouders op naar Reena. 'Liever puberaal dan laf.' Hij wierp een blik naar June, aangezien hij eht over haar ahd, en over wat hij zelf zou zijn geweest als hij geen aandacht aan haar woorden had besteed, maar Reena vatte eht anders op. Ze kromp half ineen en liet haar blik zakken tot de grond. Ze zweeg.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 5, 2008 15:40:09 GMT 2
June s ogen spoten vuur, maar deed toen \alsofze niet meer Draconic aan wilde vliegen. "Je hebt gelijk Zed, hij is het niet waard om naartoe te gaan." Ze keek hem vuil om en draaide zich om. Toen ze met haar rug naar hem toe stond viste ze haar stok uit haar jas en liep nog een stukje door. Zed keek June even na en rekte zic h toen uit. "Cameron, je vergist je echt." Hij draaide zich om en keek hem serieus aan. "Er sit een wereld vn verschil tussen ons. In opvoeding, verleden en familie. Waar haal je het uit dat wij broers zijn? En ik heb helemaal geen hekel aan hem, hij alleen aan mij. Dat is ook weere een verschil lieverd." Hij glimlachte vaag en bukte zich om Mack te aaien, die naar hem toe kwam omdat Reena geen aandacht meer voor hem had.
Ty keek tevreden naar iedereen. "Wel wel, doen ze toch nog lief tegen elkaar... soort van dan. Maar ja, we waren dus aan nhet voetballen voor jullie je allemaal gingen aanstellen en gingen zeuren. Ik neem aan dat meneer bloedzuiger en meneer gossipgirl nogsteeds geen zin hebben om mee te doen. Niet vreemd ik ben ook gewoon veels te goed, dan zou iedereen bang worden." Hij vond de bijnamen wel leuk om nog even te gebruiken, zolang de jongens er nog niet boos op reageerde tenminste, daarna zou hij wel verder zien. En voor de rest hoopte hij het gespanne sfeertje wat kalmer te maken. Stevie lachte. "Je bedoelt dat ze bang zijn voor mij?" Zei ze en zette haar handen in haar zij. "Wat ik maak je zo in Tytje!"
William keek om naar June en zag dat haar gezichtsuitdrukking nogsteeds onheilspellend stond en hij zag de stok in haar handne. Hij fronste zij wenkbrauwen maar keek toen naar de andere. Hij liet haar maar haar gang gaan. Als zij iemand wilde vervloeken dan moest ze dat maar doen, dan zou ze tenminste rustig zijn... of een duel veroorzaken.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 9, 2008 20:30:14 GMT 2
Draconic haalde enkel zijn schouders op. 'Beter dan dat je wel aandacht aan me besteed. Je haalt daarmee mijn status naar omlaag. Het is dat ik weet dat niemand kan zien dat ik met ene bleodverrader heb gesproken, anders vrees ik dat ik vanaf ik gepest ga worden tot ik afstudeer. En dan heb ik het niet over Hogwarts.' Hij keek naar Zed, vervolgens anar hond en overwoog of hij deze naar het andere eind van het veld zou schoppen. De gedavchte was zeer verleidelijk, en als de hond dichtbij genoeg kwam, zou hij het miscshien nog doen ook. Snake was hem even dierbaar als zijn broertje en verloofde, hoe vreemd dat ook micht klinken voor elke buitenstaander.
'Zedje, zou ik leigen?' glimalchte Cameron, om vervolgens zacht te grinnikene. 'Tegen jou dan, bedoel ik. Geloof me, voor jouw opvatting zijn jullie misschien geen broers, maar jullie delen toch werkelijk de bloedband via vaderskant. Het spijt eht te moetne zeggen, al meot ik toegeven dat je een ergere broer had kunnen hebben dan hij. Goede cijfers, niet slecht qua uiterlijk'-hij knipoogde naar William, vooral om hem te treiteren- 'en redelijke status onder afdelingsgenoten. Tja. Waarom eht ontkennen?' Vervolgens draaide hij zich om naar Ty. 'Het is jammer dat eht jou weinig uitmaakt wat ik over je bekend zou kunnen maken. Maar goed, wie weet, ontdek ik nog eits handigs, ooit. Als je een fout maakt, eentje die je nooit aan een ander wil laten weten, dan zal ik het weten. Misschien heb ik die nu al, kisschien niet.' Hij hioeld ervan om mensen op stang te jagen. Hij iwst genoeg van Ty, maar zag geen reden om iets tegen hem te gebruiken. Dat was eigenlijk meer waar hij op zinsp[eelde, maar dat kon Ty niet weten.
Reena liet zich met een zicha chterover op het grasvceld vallen. 'Toe! Ik wil voetbal leren spelen! Jullie zijn vreselijk vervelend nu. Drake, Cam, ga weg of laat ons gewoon voetballen, okeej?' Ze kwam opnieuw overeind, stond vervoglens op en rekte zich uit, zodat haar slanke, dunne buikje te zien was en keek naar het groepje, onderandere naar June en William. 'Vinden jullie eht erg als ikl mee doe?' Ze wilde niemand tot last zijn, al kon ze eht antwoord al raden. Haar vrienden lieten nou geen beste indruk achter. Hoe je zelf ook was, je werd vaak beoordeeld naar je vrienden.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 9, 2008 21:41:32 GMT 2
Zed en William keken elkaar bij toeval aan, waarbij WIlliam meteen weer naar Cameron keek. "Nou bedankt, ik ben blij om te weten dat je dat vind." Zei hij charcastisch en rolde met zijn ogen. "Stel het is waar, stel ik voor dat we gezellig doorgaan zoals het altijd was. Ik heb geen zin om mijn moeder te moeten vertellen dat hij buiten ons nog een gezin heeft, al had ik niet veel anders verwacht." Antwoorde Zed en sloeg zijn armen over elkaar. Hij wist dat zijn vader nog een verleden had, maar hij wist ook dat zijn vader die achter zich gelaten had. Helaas had dat verleden hem gevonden. "En ik heb ook geen behoefte aan een extra broer." Hij zuchtte en schudde zijn hoofd. "En ik geloof best dat je tegen me zou liegen Cammie." Er brak een kleine grijns uit op zijn gezicht.
Ty keek verrast naar Cameron en sprong toen op. "Ow vertel het me alsjeblieft! Want ik heb totaal niets waar ik me voor schaam of wat ik niet met mijn vrienden zou delen... Nou ja, er zijn wel dingen die ik niet deel, maar dat is voor hun eigen bestwil." Hij grijnste breed en nam Cameron totaal niet serieus. Het kon hem geen worst schelen wat die gast allemaal wist en tegen wie hij dat allemaal zou vertellen. "Maar als je ooit iets interesants ontdekt over mij, wil je het mij dan als eerste vertellen,, dan weet ik het tenminste ook voor andere me gaan uitlachen."
"Nee, het maakt hen niets uit." Lachte Stevie en schopte de bal naar haar toe. "Nou laat je moves maar eens zien. Ben namelijk heel nieuwsgierig wat een natuurtalent als jou allemaal voor ons in petto heeft. En als je goed bent mag je bij mij en Will in het team... Je kan eigenlijk onmogelijk slechter zijn dan hem." Lachte ze vrolijk.
June voelde hoe haar bloed begon te koken. "Dan haalt dit je status misschien weer omhoog." Fluisterde ze zo zacht dat alleen zij het kon horen. Ze sloot haar ogen en haalde diep adem. Ze kon dit niet over haar kant laten gaan. TOen ze dacht, nee wist, dat Draconics aandacht niet langer bij haar was draaide ze zich om en richtte hij stok in de zwaai op Draconic. 'Wat je niet hoort, kun je je niet tegen verdedigen.' Dacht ze en sprak nonverbaal de dreunspreuk uit.
|
|