|
Post by Lisa .. on Jul 5, 2008 13:37:30 GMT 2
De leerlingenkamer was zo vol maar ook zo leeg tegelijkertijd. 'Dus Anderling laat me wéér nablijven en, ik wordt gewoon gek van dat mens dat ze het zó voor elkaar krijgt mij altijd te snappen, nouja, bijna altijd dan.' 'Wees blij voor ons dat ze alleen echt de pik op jou heeft en niet op iedereen egoïst!' Zacht gelach uit een van de hoeken. Meera zat met opgetrokken benen in de hoek van een 2 persoonsbank en Myron stond tegenover haar licht te grijnzen en met zijn armen te zwaaien. 'Maar dan ga ik maar eens met der onderhandelen, kijken hoeveel we nu voor elkaar krijgen. Doei.' Hij knikte naar Meera en liep richting de uitgang van de leerlingenkamer. Stiekem hoopte hij Reena onderweg te zien want de laatste persoon die hij nu wilde zien was Anderling. Met zijn standaard blik klom hij door het portretgat heen.
Meera had nog een kleine glimlach op haar gezicht. Het was niet dat ze Myron niet mocht ofzo, juist niet maar ze miste het oude vertrouwde Zwadderich gevoel. Het leek alsof het allemaal zo anders was nu. Ze kroop wat verder op de bank en hoopte stiekem dat de personen waar ze net aandacht zouden binnen komen. Ze besefde dat ze zelf ook wel wat afzonderde om het zo maar te noemen. Eigenlijk was ze alleen nog maar overal met haar gitaar, die deze keer wonderlijk bij haar bed lag of ja, ze wist het zelf amper meer.
|
|