|
Post by \\ Jess' on Jul 6, 2008 22:05:15 GMT 2
Scorpius grinnikte. "We gaan niet rood worden hoor" Fluisterde hij terwijl hij even naar de haard keek. Daarna keek hij terug naar Cassandra. "Het is zo, neem het van mij aan. Allerprachtigste dame. Of is dat overdreven?" Hij grinnikte terwijl hij nu naar het gestommel keek. Hij herkende meteen zijn broer in de schim. "Yow bro" Zei hij terwijl hij wachtte tot hij bij hun was. "Ja, nachtemerrie, Draganna weer. Ze was er weer een keer" Zei hij terwijl hij zijn armen over elkaar deed. "En Cassie hier had herinneringen. Dus tja, we konden niet meer slapen" Hij gaf maar antwoord voor haar. Als dat goed was. "En we zijn er achter gekomen dat Cassandra hier een dame is" Grapte hij en keek met pretoogjes haar kant op.
|
|
|
Post by melien on Jul 6, 2008 22:15:01 GMT 2
Cassandra wist er niets tegen in te brengen. Ze kon er moeilijk wat aan doen dat ze had moeten blozen. Ze was zo bezig met iets te bedenken waardoor ze normaal kon doen tegen Scorpius dat ze Draconic niet eens opmerkte. Daardoor schrok ze zich ook rot toen hij ineens naast hen stond. Ze keek naar hem. "Slapen? Grapje zeker." zei ze rustig. Ze hoefde voor de rest geen antwoord te geven aangezien Scorpius dat al gedaan had. Met haar rechter hand pakte ze nog een stukje chocola en stopte die in haar mond voordat ze naar Scorpius glimlachtte. "Ow, en volgens je broertje hier is mijn buik de zijne en zijn buik de mijne. Hoe dat werkt weet ik alleen nog niet." zei ze vrolijk toen het stukje chocola op was.
|
|
|
Post by Green on Jul 6, 2008 22:24:37 GMT 2
Draconic keek van zijn broertje naar het meisje ne kon een scheve glimalch neit odnerdrukken. 'Ze hadden je casanova moeten noemen,' mompelde hij, wetend wat er speelde en grinnikte zacht. 'Het spijt me, Cas. Soms zijn herinenringen eht enige wat je hebt. En of ze goed of slecht zijn, alleen door er vaak genoeg aan te denken zal je het verwerken. En wat jou betreft...' Hij trok zijn broertje tegen zich aan, gewoon omdat het voelde alsof hij dat moest doen. Hij wilde nognwat zeggen, maar eht duurde lang voor eht eruit kwam. In die tussentijd liet Snake zich van Draconics hoofd afzakken en rolde zich op tot een klein balletje op diens schoot. Hij mauwde zacht en spinde.
Door de beweingen vielen de breiven op de grond. De jongen herinenrde ze zich weer waarvoor hij ubvrehaupt midden in de nacht zijn bed voor uit was gekomen. Hij raapte ze op-te moe om te beseffen dat hij dat met magie kon doen- en zocht de juist uit. Hij rijkte er een aan zijn broertje aan. 'Voor jou. Moeder had iets belangrijks te melden. Aangezien de brieven aan mij niks betekenden, zal het wel voor jou zijn geweest. Belangrijk genoeg om die irritante huiself me wakker te laten maken.' Hij snoof even en bekeek zijn broertje opnieuw. Hij wist dat hij nu niet troostend kon zij zoals normaal, en leit Scorpius weer los. Misschien zou Cassandra hem wel watterig vinden, als hij door zijn grote broer getroost moest worden. dat wilde hij niet op zijn geweten hebben. Dus schoof hij een stukje op, zorgend dat Snake kon blijven liggen en steunde met zijn elleboog op de armleuning.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 7, 2008 9:43:41 GMT 2
Scorpius moest lachen. "Heb het niet van een vreemde" Hij gaf draco een zachte elleboog. Hij vond het wel fijn toen Draco hem even een knuffel als troost gaf. Hij gaf Snake een zachte aai en keek naar Cassandra. "Ja, lief buikje" Hij aaide over de buik van Cassandra. "Sexy thing nana' Hij maakte een dansende beweging.
Toen hij een brief voor zijn neus kreeg keek hij ernaar. "Soms word ik gek van mam. Altijd maar die brieven" Hij pakte het aan en legde deze achter zich. "Lees ik zo wel" Zei hij. Zijn blik ging van Cassandra naar Draco. "Owja, hoe is het met me zus? Ik bedoel Rachanna" Zei hij terwijl hij grinnikte. Hij noemde haar voortaan maar zus, omdat hij haar ook half zo beschouwde. "Weetje Cassandra, jij hebt mooi haar. Ik wil ook dat haar" Hij pakte haar haar vast en schoof zo op dat hij het op zijn hoofd kon leggen.
|
|
|
Post by melien on Jul 7, 2008 21:06:54 GMT 2
Hetgene wat Draconic zei over herrinneringen negeerde ze. Hij had vast wel gelijk, maar dit was een uitzondering. De flarden die ze zich kon herrinneren wilde ze gewoon vergeten. Het moest gewoon onbekend voor haar zijn, net als de rest van die nacht. De opmerking van Scorpius zorgde er alleen maar voor dat Cassandra zich ongemakkelijk begon te voelen. Het is in ieder geval wel beter dan dat verdomde blozen. Ze keek Draconic aan. "Weet jij soms wat er zo leuk is aan mijn buik?" vroeg ze in een poging om er een grapje van te maken. Het kon niet en daarbij wilde ze het ook niet. Verliefd op Scorpius? Dat was gewoon raar. En dan bedoelde ze niet het Scorpius gedeelte maar het verliefdheisgedeelte. Toen Scorpius plotseling dichterbij kwam zitten reageerde ze in eerste instantie niet. Daarna wilde ze eigenlijk het liefste verder weg van hem zitten, maar toen ze erover nadacht vond ze zijn nabijheid wel erg prettig. Wat ze echter wel deed was haar haar terug trekken. "Jij moet geloof ik even leren wat van wie is." zei ze met een grijns. Met haar hand ging ze door zijn haren, het voelde gewoon vertrouwd. "Dus jullie twee zijn nog steeds verloofd? Of inmiddels ook getrouwd?" Met een vragende blik stelde ze de vraag aan Draconic nadat Scorpius naar Rachanna had gevraagd. Dat vond ze toch wel een prettiger onderwerp aangezien het een beetje normaal leek. Vlug stopte ze nog een stuk chocola in haar mond, ze kon er niet vanaf blijven.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 10, 2008 16:16:01 GMT 2
Draconic wreef met zijn hand over zijn ogen toen zijn broertje begon te dansen en schudde zijn hoofd. 'De dingen die jij doet.. van wie zou je die gestoordheid hebben? Maar goed dat onze oduers een normale zoon hebben.' Hij moest er direct om alchen. Woe kwam er ookalweer binnen emt een kat op zijn hoofd? Hij glimalchte naar Cassandra, knikte even en haalde vervolgens zijn schoduers op. 'Het is vast een mooi buikje voor een veertienjarige, maar om heel eerlijk te zijn ben je toch eits te jong voor mij.' Hij grijnsde uitdagend naar haar en vervolgens doodleuk naar zijn broertje.
'Ja, moeder is vreselijk wat dit betreft. Prijs jezelf maar gelukkig dat je de jongste bent. Als het aan mij lag, zou moeder jou uit bed laten halen om de post te bekijken, in plaats van mij. Ik ergre me er dood aan.' Bij de vraag aan zijn zus, brak zijn hart. Hij wist dat Scorpius eht over Rachanna had, maar voor hem lag het anders. Hij bleef een moemnt stil, voor hij op somberder toon sprak dan hij eigenlijk wil: 'Ja ik geloof dat eht wel gaat. Ze is erg druk met haar studie. Maar goed, kan ook niet anders verwachten. Haar oduers zijn even streverig als die van ons.' Hij lachte om de actie emt het haar en onderdrukte zijn verdriet weer. 'Ja, nog steeds verloofd. Trouwen komt wel na school. Eerst een huisje, dan een vrouwtje, dan een diertje' -vanaf zijn schoot werd er een vernioetigende blik toegeworpen- 'al heb ik die natuurlijk al, en dan kindjes. Wordt je oom.' Hij kriebelde door Snakes vacht, die zich tevreden spinnend weer leit zakken, maar plantte nog wel even zijn nageltjes in Draconics blote been.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 10, 2008 19:56:38 GMT 2
Hijr olde met zijn ogen. "Wie is hier nou gek?" Hij gaf zijn broer een por. Daarna gromde hij zacht. "Ze is trouwens al van mij hoor. Dus niks te jong..." Hij haalde zijn neus op en moest daarna lachen. "Buikjes hier, buikjes daar..." Hij faldderde met zijn armen. Maar zat daarna weer stil.
"Prijs jij jezelf maar gelukkig dat je geen moederskindje bent" Hij zuchtte, ja dat was hij. Sinds Draganna weg was... Nu moest hij er weer aan denken. Hij keek even weg. Maar al snel ging zijn blik weer naar Draco. Bij het zien van zijn gezicht sloeg hij een arm om de schouders vanz ijn broer heen. "Je hebt ons toch nog?" Hij grinnikte terwijl hij daarna stil werd. "Tja ouders he..." Hij zuchtte weer. Ouders, tja die moest je hebben. Daarna moest hij lachen om Snake en keek daarna raar op. "Ik oom, wacht daar nog maar even mee. Kinderen, uhmm... Moet dat echt?" Hij keek naar onder. "Maarre jouw haren zijn mooi echt. Heel mooi, prachtig. Je bent mooi" Floepte hij eruit terwijl hij daarna hele rode wangen kreeg. "Mag ook wel een keer gezegt worden toch" Hij verborg zijn gezicht maar in zijn handen.
|
|
|
Post by melien on Jul 10, 2008 20:43:38 GMT 2
(*ligt dubbel hiero* jep.. het was een goede combi XD)
Cassandra was weer aan het wegdromen. Niet dat dat al te ver was aangezien het ongewild toch over Scorpius was. De woorden van Draconic haalden haar echter meteen weer terug naar de leerlingenkamer. Eerst wist ze niets te zeggen, maar toen gaf ze hem toch wel een klap. Niet dat deze echt hard aan moest komen, maar het ging om het idee. "Stelletje gekken. Ga om iemand anders vechten." ze zei het mokkend, maar eigenlijk vond ze het alleen maar grappig. Dat de woorden van Scorpius haar een warm gevoel bezorgden liet ze niet merken. Tenminste probeerde ze het om het niet te laten merken.
"Haha, maar dat duurt nog wel even zo te horen. Tot die tijd zijn jullie allang bejaard." grapte Cassandra tegen Draconic. Zover dacht ze nog geen eens vooruit, nog niet eens voor die twee. Toen Scorpius' compliment haar oren bereikte keek ze hem verbaasd aan, met een blik die wilde zeggen 'are you kidding me?'. Ze geloofde er niet echt in. Ookal zou ze het willen, ergens durfde ze het niet eens te geloven.
Het feit dat hij echter moest blozen vond ze weer ontzettend lief. In een opwelling van meligheid sloeg ze haar armen om hem heen en knuffelde hem. "Jij was toch degene die zei dat we niet rood gingen worden?" vroeg ze. Heel even was aan haar stem te horen wat ze eigenlijk voor Scorpius voelde, maar dat was binnen de kortste keren voorbij.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 13, 2008 14:51:48 GMT 2
Draconic trok een wenkbrauw op en deinsde wata chteruit. 'Ik dacht dat ik de gestoorde was, maar begin er nu aan te twijfelen. trouwens, weet zij qwel dat ze bezet is? Misschien wil ze wel veel leiver een man met ervaring.' Hij vond het heerlijk om zijn broertje op deze maneir te treiteren. Hij legde Snake op Scorpius schoot en liet zich naast Cassandra zakken. 'Vertel eens, Cascas lief, zou je niet veel leiver met mij wat gaan doen?' Hij knipoogde naar haar, zodta Scorpius het niet kon zien.
Op haar opmerking moest hij lachen. 'Wie weet. Bejaardheid komt angstig dichterbij als je de twinitg naderd. Ach, mannen zijn altijd aantrekkelijker als ze rijp zijn. Vrouwen ook, schijnt. Toch zijn jonge meisjes wel mijn persoonlijke smaak. En je hebt idnerdaad een erg mooi buikje en mooi haar. Bijna net zo mooi als dat van mijn broertje.' Hij draaide zich langzaam om naar zijn broertje, zijn gezicht in plooit houdend, om niet in alchen uit te barsten, wachtend op diens reactie.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 13, 2008 15:04:41 GMT 2
Scorpius gezicht vertrok en staarde zijn broer met grote ogen aan. "Jij.." Hij gromde terwijl hij zijn ogen tot spleetjes maakte. "Nee niks van jouw en ervaring. Ze is van mij.. Puh" Hij trok zijn hoofd omhoog en keek ondertussen in zijn ooghoeken naar Draco. "Mijn, mijn mijn" Hij stak zijn tong uit. Bij de andere opmerkingen schoot Scorpius nu haast vuur. Ondertussen was hij Snake ergens ope en veilige plaats aan het neerzetten. "Sorry Snake" Mompelde hij. Hij was Cassandra haast vergeten en sprong op Draco af. "Jij, jij.." Hij gromde terwijl hij zijn broer snel weer losliet om de knuffel van Cassandra op te vangen. "Ho, dit word me teveel" Hij ging nu liggen. "Ik ben hier vrij, niet jij" Zei hij tegen zijn broer en keek wat boos nar hem
|
|