|
Post by melien on Jul 6, 2008 18:26:51 GMT 2
Cassandra lag op de grond voor het haardvuur. Het was ergens rond middernacht, maar zij had niet kunnen slapen. Zoals al vaker. Nu lag ze daar in haar pyjaa, haar blik gericht op het plafond, een reep chocola naast haar, en een koptelefoon op. In haar discman - dat ding was stok oud - zat haar lieveling cd van skillet. Haar gedachten draaiden om alles wat ze de afgelopen week had meegemaakt. Ze scheen echter telkens weer uit te komen bij Scorpius, wat haar ergerde. Je kan niet verliefd op hem zijn.. Het maakte niet uit hoe vaak ze het herhaalde, het hielp niet. Ze ging rechtop zitten en sloeg met haar vuist op haar been. Waarom kon ze nou nergens anders aan enken. "Het kan niet." mompelde ze tegen zichzelf. Alleen dat hielp ookal niet. Ze liet zich weer achterover vallen, gelukkig had ze een kussen neergelegd en viel haar hoofd dus niet op de harde vloer.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 6, 2008 18:40:46 GMT 2
Het was weer zover, na twee weken had hij weer een nachtmerrie gehad. Weer over zijn zusje. Het hield maar niet op. Hij zuchtte en kwam met een slaaphoofd naar beneden. Hij kon niet meer in slaap komen. Wat altijd was na een nachtmerrie. Dus hij liep met zijn hoofd er niet bij naar beneden. Hij had niet echt gezien dat er nog iemand anders was. Tot hij ging zitten. Hij keek even goed en kwam erachter dat het Cassandra was. Hij glimlachte. Hij stond weer op en liep naar haar toe om naast haar te gaan zitten. Hij prikte in haar buik en keek naar haar gezicht. Hij zag dat ze muziek op had, dus zei hij maar niks.
|
|
|
Post by melien on Jul 6, 2008 18:48:02 GMT 2
Cassandra had Scorpius niet gehoord. Hoe kon het ook? Gezien had ze hem ook niet aangezien ze even haar ogen had gesloten. Toen ze echter voelde dat iemand in haar buik prikte, had ze de hand van diegene in no time vast. Ze opende haar ogen en keek in Scorpius zijn gezicht. Ze liet zijn hand los en ging rechtop zitten. "Dat is nog steeds mijn buik hoor." zei ze rustiger dan ze had verwacht terwijl ze de koptelefoon afdeed. De warmte die in haar buik ontstond negeerde ze volkomen. Het kon tenslotte niet waar zijn. Een glimlach was wat ze tevoorschijn toverde. "En wat brengt jou zo laat hier heen?" Een vragende blik keek hem aan.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 6, 2008 18:53:32 GMT 2
Hij grinnikte terwijl hij even naar de haard keek. Het was stil hier, wat best wel leuk was. "Ook die van mij" Zei hij en keek weer naar haar. "Een heel mooi buikje" Knikte hij terwijl hij weer erin prikte, en daarmee doorging. Hij hield er wel weer mee op. "Wat ik hier doe, schrok wakker en kon niet meer slapen. Mag ik ook?" Hij wees naar de chocolade reep. Daar had hij wel zin in. Weer prikte hij een keer in haar buik en trok een schuldig gezichtje. "Ik vind jouw buik lief" Zei hij terwijl hij zijn armen over elkaar deed.
|
|
|
Post by melien on Jul 6, 2008 18:59:21 GMT 2
Cassandra deed haar armen voor haar buik. Het kietelde dan wel niet, maar ze kon er gewoon niet tegen. "Ook jou buik? Ik dacht het niet. Dat is jou buik." Terwijl ze het zei prikte ze zachtjes in zijn buik. Eigenlijk wilde ze zeggen dat hij moest stoppen met het prikken in haar buik, maar ze vond het ergens ook wel weer fijn. Haar blik ging naar de chocola toen hij het vroeg. "Ga je gang." zei ze met een glimlach. Ze vroeg niet verder over de nachtmerrie, als hij erover wilde praten zou hij het wel doen. Toch? Ze pakte zelf ook nog een stukje chocola en stopte het in haar mond.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 6, 2008 19:26:22 GMT 2
Hij keek naar zijn buik en deed zijn t-shirt omhoog. "Jouw buik" Zei hij en wees naar zijn buik. Toen wees hij naar haar buik. "Mijn buik" Zei hij en grinnikte. Daarna pakte hij een stukje chocola toen ze ja zei. Hij stopte het stuk in zijn mond. "Hmm, jam jam" Zei hij terwijl hij grinnikte. "Wat doe jij hier eigenlijk?" Vroeg hij. "Niet dat ik het erg vind, in gezelschap met een dame is áltijd goed" Zei hij terwijl hij weer de charmeur uit probeerde te hangen.
|
|
|
Post by melien on Jul 6, 2008 20:11:16 GMT 2
Bij ieder ander had ze erom moeten lachen, maar bij Scorpius moest ze er eerder om blozen. Cassandra schudde haar hoofd zodat haar haren naar voren vielen en de blos verborgen. Toen het stukje chocola eindelijk weg was antwoordde ze pas. "Een herinnering kwam me opzoeken en ik kon niet meer slapen." zei ze schouder ophalend. Het leek alsof het niets was, maar aangezien ze het wle vaker had verbaasde het haar niet. Cassandra schoot echter wel in de lach toen hij et over een dame had. "Ow, je wilt dus beweren dat ik een dame ben?" vroeg ze met pretlichtjes in haar ogen.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 6, 2008 20:26:22 GMT 2
Hij grinnikte. Hij haalde haar haar voor haar gezicht weg. "Gordijntjes moeten open, anders kan ik je schattige gezicht niet zien" Complimenteerde hij haar. Bij het andere knikte hij. "Herinneringen, ligt eraan welke." Zei hij terwijl hij even wegkeek. Draganna, ja die was altijd in zijn hoofd aan het spoken. Niet dat hij het erg vond, er waren zowel goede als slechte dingen in zijn hoofd. wat elkaar afwisselde. Deze keer weer slecht. Hij schudde licht zijn hoofd en keek weer naar Cassandra. "Ja, ik vind je een dame. Of is dat niet goed" Hij keek haar met open mond aan. "Lief ben ik he, niet dus" Zei hij grinnikend.
|
|
|
Post by melien on Jul 6, 2008 20:34:32 GMT 2
Door het compliment begon Cassandra alleen maar erger te blozen. Ze vervloekte het feit dat ze niet tegen complimentjes kon. Ze wendde haar hoofd af en hoopte maar dat het rood in haar wangen snel weer verdween. Hierdoor gingen haar gedachten echter weer terug naar de herinnering waardoor ze niet kon slapen. Ze schudde haar hoofd weer toen ze terug dacht aan die ene avond, wat er nou precies gebeurt was wist ze ook niet. Toen ze weer naar Scorpius keek merkte ze pas dat ze haar hand weer op haar buik had gelegd. Ze haalde hem weg. "Je mag vinden wat je wilt, verwacht alleen niet dat ik het met je eens ben. En jawel, je bent wel lief."
|
|
|
Post by Green on Jul 6, 2008 21:55:40 GMT 2
'Was dit nou alles?' Mieuw, was eht antwoord dat de jongen kreeg. Met een stapelktje brieven in zijn ene hand, en een half geopende brief in zijn andere, stapte hij de leerlingekamer binnen. Snake, die met zijn oogjes dicht tevreden spinnend op Draconics hoofd lag, reageerde zoals een kind zou reageren. Gluid makend, maar zonder betekenis. De jongen las de brief opnieuw door, stopte hem weer weg en opende een volgende. 'Deze is neit..'mompelde hij, terwijl hij op de afzander keek. Hij glimalchte en struikelde toen over en schoen. Hij wist zich overeind te houden aan een stoel, om vervoglens achyterom te kijken, speurend naar de oorzaak. Het bleek een stel schoenen te zijn die hem neit bekend voorkwam. Hij snoof, gaf er een schop tegen, controleerde op het katje nog op zijn hoofd lag en merkte toen opeens het tweetal op. Eerst verbaasd, vervolgens glimalchend. 'Jullie zijn laat. ga eens naar bed,' zei hij, zowel als broer, als vriend, als klassenoudste, wat hij dat jaar geworden was. Hij liep op beiden af, legde een hoofd op Scorpius' hoofd en keek vervolgens naar Cassandra. 'Een ebd ligt toch echt beter lijkt me. En waarom ben jij nog op?' Dat laatste zei hij tegen zijn broertje. Hij leit zijn blik onderzoekend over de kleine jongen gaan, die zoveel op hem leek.
|
|